Kehu itseäsi!

keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

Sain ihanalta Heidiltä haasteen, missä pitää listata kahdeksan lemppari asiaa itsestään. Liian usein etenki naisilla unohtuu se itsensä kehuminen ja aina kaivetaa ne huonot puolet esii, ite en poikkee tosta yhtään :D Eli tekee nyt iha hyvää vähä kehua itteää, ni muistaa taas miks on kivoint olla just mä.
075
004
- Kirjoita itsestäsi kahdeksan asiaa, joista pidät. Ulkonäkö/luonne/taito/mikä vain. Nyt on lupa kehua itseäsi!
- Laita haaste eteenpäin ainakin yhdelle bloggaajalle.

- Mulla on ihanan pitkät hiukset
- Mulla on söpöt korvat, eikä mitää järkkyi korvalehtii
- Mulla on kiva maha
- Oon täydellisen pitunen (enää en tahdo olla 160cm niinku ennen, se oli ihan ihme päähänpinttymä)
- Mulla on ihanan suorat etuhampaat
- En suutu helposti (mama ja Aatu on asia eriksee :D)
- Oon hauska
- Oon avoin

Haastan ainoastaa Iran, oon ihanan laiska ;)

9 kommenttia:

  1. Sun hiukset on kyllä ihanan pitkät !:) Ja jeeei kiitos haasteesta honey <3

    VastaaPoista
  2. noi on kyllä totta =) minkä pituin oot btw??;o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 165cm, eli en paljoo pidempi tosta mun entisest päähänpinttymäst :D ajattelutapaan oli et jos oisin 160cm ni 10cm koroil oisin vaa 170 enkä yli...

      Poista
  3. heh mä oon myös 164 ja ennen halusin aina olla lyhyempi, ajattelin tolla samalla ajattelutavalla! nykyään kyllä oon kanssa tosi tyytyväinen mun pituuteen, eikä ne korotkaan pahalta näytä;) ps jumaloin sun tukkaa!voiko noin ees sanoa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha voi meit pöljii :D ja kiiitos paljon!

      Poista
  4. ihana postaus, useampien ihmisten pitäs tehä tämmösii :: )

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin pitäis! senku vaa tekemää ;-)

      Poista
  5. sun hiukset on oikeesti aivan ihanat <3

    http://inka-neverendingdream.blogspot.com/

    VastaaPoista