Hiusongelmia

sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

Desktop
Nyt oon about kuukauden päivät miettiny tummaa tukkaa, mut oon vaa sivuuttanu sen ajatuksen sillä, että kesällä se kuitenki haalistuu ihan tyhmäks ja et värjään vasta syksyllä jos vielä huvittaa. Nyt näyttää aika pahalta etten jaksa oottaa ens syksyyn ja sanoin jo Oonallekki et tällä viikolla värjätää... :D Enkä oikein nyt perusta sille ajatukselle että alkaisin tummentamaa raidoilla, koska oon niin kyllästyny nykysee hiusvärii, et oksettaa kattoo peilistä tätä :D Vaalee tukka on niin vaikee ainaki mun kohalla, koska en tykkää valkosesta tukasta, enkä keltasesta/oranssista, vaan sen pitäis olla semmonen luonnollinen kylmänvaalee, mikä ei kyllä onnistu mun punertavaan taittavan tukan kaa. Muutenki kaipaan jotain uudistusta ja must tää tuntuu hyvältä vaihtoehdolta!

Mitäs mieltä ootte; tumma vai vaalea? (osaan jo arvata suurimmanosan vastaukset...:D)

63 kommenttia:

  1. EIIIIIIIIIIIIIIIIIIII! sun tukkas on niin ihana tollee, oon niin kateellinen !!!

    VastaaPoista
  2. tumma koska sun tyvi on melko tumma kans ja sulle sopis ne!!

    VastaaPoista
  3. tumma ehottomasti. toi sun väri on tylsä, ja varmasti sopis vähä tummempi sulle!

    VastaaPoista
  4. sun tyvi näkyy varmasti tummissa ja vaaleissa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no tottakai se näkyy ku oon värjänny? :D

      Poista
  5. vaalee on kiva, mut uskon et tummaki sopis iha mahtavasti!:)

    VastaaPoista
  6. vaaleevaaleevaalee !!! koska se haalistuu kesällä...ennemmin sit vast syksyl niinku sanoit täs postaukses ! sul on just ihanan väriset hiukset !

    VastaaPoista
  7. No siis sulle sopis ihan sellain tosi tuhkanvaalee tai sit tummat!! Kokeile tummii :-) kyl ne sit kesäl haalistuis pikkuhiljaa :) sulle sopii molemmat varmastI! kuhan et vedä liian tummiks aluks!

    VastaaPoista
  8. VAAAALEEEEE !! sun tukka on upea just tommosena luonnollisen vaaleena, aaww

    VastaaPoista
  9. Vaaleet! noi on just nyt ihan täydelliset ! (: ja kesäl ne vaalenee viel niin paljo et ne on viel kivemmat :D

    VastaaPoista
  10. TUMMA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VastaaPoista
  11. VAALEE! Sul on just täydelliset hiukset ja ne sopii sulle paremmin ku tummat omasta mielestäni! Jos värjäisit nyt tummaks ni kyl se kaduttais sit ku haluu kesäl kumminki sen natural värin takas ja sit onki taas vaikee värjätä!! +TYVIKASVU!

    VastaaPoista
  12. jos teet tumman nii älä semmosta hailakkaa ällöö tylsää ruskeeta vaan semmonen ihana joku tumman ruskee semmonen syvä sävy youknow! :D semmonen tosi tumma. jotenki semmonen vois musta sopii sulle ja tehä ehkä aikuisemman näkösen jos sitä yhtään haluat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nimenomaa! ei hailakkaa muttei nyt ihan mustaakaa :D tumman ruskee !

      Poista
  13. jos oikeesti kaipaat vaihteluu nii sillon pitää tehdä jotai, kokeile vaikka sitä tummaa tukkaa! :) vois sopii sulle ihan sika hyvin. älä kuitenkaa mitää liian tummaa, mut just joku ruskee vois olla tosi kiva :D

    VastaaPoista
  14. Mun mielestä ihan hyvin voi kesällä olla tummempi tukka, ei se niin vaan pääse haalistumaan :)

    VastaaPoista
  15. molemmat sopii sulle varmast tositosi hyvin!! kokeile tummaa ihmeessä, MUT EI LIIAN TUMMAAAAAA :-)

    VastaaPoista
  16. sulle sopii toi blondi tosi hyvin mun mielestä :) ite en uskaltais vaihtaa väriä :s

    VastaaPoista
  17. mäkin mietin yli vuos sitten kun mulla oli vaalee tukka, että tumma vai vaalee ja päädyin tummaan. mullakin taittaa punaseen tukka ja oon huomannu että tää brunette sopii mulle paljonpaljon paremmin kun se vaalee, vaikka olihan tän kanssa tietty vähän totuttelemista. :D mulle tuli ainakin ihan kivan väriset kesällä kun ne vähän haalistu, tuli tavallaan ''raitoja''. joten värjää ihmeessä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi tää sun kommenttis vahvisti mun mieltä siit tummasta! ku just toi ku blondi näyttää tyhmältä koska taittuu punertavaa, mut ruskees se ei haittais koska se ei ois oranssi niinku tää nykynen :D kiitos tosi paljon kommentist!

      Poista
  18. ei tummaa!!! se toinenkin kaveris pilas hiuksensa värjäämällä ne tummiks! sä oot blondi ja sillä sipuli :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyl mie kuuule taijan värjätä ;) ja oona näyttää paremmalt tummas!

      Poista
    2. tummat :) ja oona on kyl paljon paremman näkönen tummis!

      Poista
  19. Tummmaaaaaaa vaihtelun vuoks :-) ja kyl ne viel saa vaaleeks, ku ei sul nyt niin blondi tukka ees ollukkaa!! mut mä en suostu värjää sulle ihan tummaa XDXD hehe

    VastaaPoista
  20. sulle vois sopii iha sika hyvin tumma, joten musta sun kantsis kokeilla:p

    VastaaPoista
  21. nöööööyyyyy! noi vaaleet on nii kivat ja kaikkee! just yks päivä katoin kui kivoilta noi sun hiukset näyttää ja tekis mieli alkaa vaalentaa omia hiuksia :-D musta sulle sopii iha äly hyvin noi vaaleet nimittäi :-)

    VastaaPoista
  22. Vaaleanruskea, ei mitään mustaa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tummanruskea, ei mitään mustaa ;)

      Poista
  23. sun naama oksettaa jo nyt ni entäs tummissa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. varmaa kuolet oksennuksees?

      Poista
    2. ihana henna!!!:D:D tummaa vaa kuhan sellain vähä lämpimämpi sävy:) -nepsu

      Poista
  24. Kyl se vaihtelu ain virkistää ! Mäkii kauan aikaa mietin et uskallanko värjää bruneks mut rakastan nyt näit enkä haluis blondei ees takas enää :--D joku semmoin suklaanruskee sopis varmast! Ei liian halee eikä mikää musta :) tosin on noi sun blonditki ihanat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niii totta! mä oon yli kyllästyny tähän tukkaa ku ei auta vaikka kuinka värjäis kylmemmäl sävyl ku ei mee ku kaks viikkoo ni tukka taas punertaa.. ruskees toi asia varmast muuttuis!

      Poista
  25. suosittelen kokeilemaan jotain ruskeeta sävyä! sanoit että sun sun omaväri taittaa punasuutta, joten joku tummempi väri vois tarttua sun tukkaan hyvin:) mulla on itelläni tumma väri pohjalla (luonnostaan mulla on ollut vaaleenruskeet hiukset) ja seassa punasia raitoja.. pidän väriä yllä hiusmaskilla, joka kirkastaa ja auttaa värin ylläpitämisessä! :))

    VastaaPoista
  26. Vaaleet! Mut vaihtelu virkistäis varmast :)

    VastaaPoista
  27. kiiitos taas kaikille kommenteista! :-)

    VastaaPoista
  28. tummanruskeet ois jees :)

    VastaaPoista
  29. mulla on ollut aina blodit, sit joku pari vuotta sitte värjäsin ruskeella, se oli eka kerta ku värjäsin niin radikaalin muutoksen. niist tuli vihertävän harmaat :D sit taas vaalensin jossai vaihees ja taas uusiks vuoden pääst tummal, ja sit tajusin ottaa sellasen kultasen sävyhtävän ruskeen , ni tuli paremmat. mullaki on punapigmenttii, joka tekee siit ruskeest pakollaki vähän punertavan, mut se haalenee se punasuus hetkessä1 voisin kuvitella et sulle sopii ruskee, mut toi sun valeeki on upee! :)tai sitte alotat tummemmilla raidoilla tummentamaan. mulla on täl hetkellä vaaleen ruskee pohja ja siinä blondinvaaleita raitoja, seki kiva piristys ettei iahn normi blondit

    VastaaPoista
  30. Sopii varmaa kummatki, mut varotan jo etukäteen et se juurikasvu on jotain kamalinta mitä tiiän. Tumma juurikasvu vaaleessa tukassa ei oo ees ongelma hiuksia vaaleemman juurikasvun rinnalla.. Kokemusta on :D

    VastaaPoista
  31. värjää tummiks ja sit siihe vaaleit/kultasii ohuit raitoi tai sillee (:

    VastaaPoista
  32. vaaleeee ehottomasti :)

    VastaaPoista
  33. vaalee! ei kannata värjätä, ku sitä kuitenki katuu myöhemmi :)

    VastaaPoista
  34. TUMMA! Itse olen värjännyt vaaleista tummiksi, enkä ole hetkeäkään katunut. Olin niin kyllästynyt vaaleaan niin värin vaihto virkisti!! Eikä se juurikasvukaan ole yhtään paha :))

    VastaaPoista
  35. Värjää vaa, ja sit ku kesäl ruskettuu nii ruskeet sopii ihan sika hyvin!! Ja jos et tykkääkää nii aina voi värjää takas!(:

    VastaaPoista
  36. tummat :)!

    VastaaPoista
  37. Ittelläni on oikeesti vaaleet, ja parturi pilas ne 2 vuotta sitte.. Miun kauniit tuhkan vaaleet hiukset oli täynnä mustii läikkii sen parturin ansiost. Sit menin itte kauppaa ostaa värin ja ei muuta ku hiukset tummanruskeeks! ja jaksoin värjätä sitä juurikasvuu ehkä 4 kertaa ku kyllästyin heti niihi tummii hiuksii. et ei sit muuta ku toiselle parturille ja väripoistoo ja päälle vaaleit raitoi, et näyttäs es vähä inhimillisemmältä. ja Miun hiukset on vielkii vähä oranssihtavat alta, tän 2 vuode jälkeeki. Eli en suosittele värjää kokopäätä, siulle sopis täydellisesti alta suklaan ruskkeeks ja päältä toi sama mikä on nyt. sillei ei kyllästy nii nopee ku on molempii värei ja eikä juurikasvukaa näy pitkää aikaa sielt alta. Toivottavast yhtää autto :) ♥

    VastaaPoista
  38. joo kokeile sellast lämmintä tummanruskeeta! vähä tollasta niinku tossa kuvassa toi vika! mut älä jätä liian vaaleeks koska se näyttää helposti vihertävältä jossai valossa ja haalistuu helposti! :)

    VastaaPoista
  39. mulla on niin toi sama ongelma ! :-D oon nykyään blondi ja rupesin yks päivä just kattelee kuvii ku mul oli ennen ruskeet ja rupesin haikailee niiden perää ja sit aattelin et olis just nyt nii turhaa kesäks värjät et värjään vast syksyl mut sit ku haluun ne just nyt :-D ja sit just toi mua vituttaa kun mulla toi sama punaseen suuntatuva (taijoku :-D) et niist ei meinaa millää tul semmosii ku haluun !

    VastaaPoista
  40. Tumma!!:)

    VastaaPoista
  41. 666 LUKIJAA!!! ooX satanisti ;O

    VastaaPoista
  42. tumma vois olla kyllä kiva mutta nimimerkillä kokemusta on niin kannattaa ensin alottaa ehkä raidoilla niin näkee vähän että miltä tulis näyttämää ettei oo niin radikaali heti! :) mä värjäsin itte joku vähän alle kaks vuotta sitte ihan vaaleista tummaks silleen että otin muutaman kerran raitoja ja se raitavaiheki oli tosi kiva ja tykkäsin siitä. ja ei nää tummat hiukset nyt niin paljoa auringossa haalistu mitä sanotaan, jos vaan on hyvä väri päässä!

    VastaaPoista
  43. tumman kannalla oon minäki!! mäki aina ajattelin et ei mulle voi sopii tumma, ja kaikki puhu et omas väris näyttää kaikist parhaimmalta ku mäki oon luonnostaa ihan vaalee, mut kyl oon sil kannal et omaa (ja oon kyl kuullu et muidenki) silmää miellyttää paljon enemmän tummanruskee! ja hiukset on uusiutuva luonnonvara et vaikkei nappais ni nou problem ;-)

    VastaaPoista
  44. mä värjäisin tummaks jos oisin sä! ite just tossa värjäsin blondit tummanruskeeseen... ja sulle ihan varmasti sopii tummatki kun on noin pitkä tukka :)

    VastaaPoista
  45. mie kyllä suosittelisin sulle tummaa! (: itellä oli ihan saman sävyset vaaleet kun sulla ja nyt on vaaleen ruskeet, kun sain mahtavan päähän piston :D ja tykkään kyllä tosi paljon (:

    VastaaPoista
  46. Sulle sopii varmasti kumpikii, mut jos kaipaat vaihteluu nii kokeile ihmees tummaa! Saahan noiki aina takasii(: ota kumminki sellai tarpeeks tumma väri, ettei tuu semmosii hailakoit. Ja mä itekki mietin syksyl et mitä teen ku halusin värjää tummiks ja kaikki sano ettei sovi. Loppuje lopuks värjäsin ja sopiii muittenki mielest paremmin! :-D

    VastaaPoista
  47. ei kannata kesäks tummaa, koska se haalenee tosi helpost aurinkost ja vedest yms. laitat raitoi ja kesän jälkee värjäät :)

    VastaaPoista
  48. Vaalee ilman muuta!!!

    VastaaPoista
  49. TUMMA! Sopis sulle niiiiin ihanast, oon niiiin kateelliin sun hiuksista!

    thousandyears-reetta.blogspot.com

    VastaaPoista
  50. voi että tummat hiukset passais sulle tosihyvin :) ei semmoset haaleet... vaa iha tummat :) värjääääää.. i wanna see!

    VastaaPoista
  51. älä nyt henna liian tummiks kumminkaa heti laita! ja nää sun nykysetki on ihanat :)

    VastaaPoista