Viimeinen lomapäivä

maanantai 9. huhtikuuta 2012

Uusi kansio (11)024086Uusi kansio (10)106085007Heipparallaa! Tänää heräilin aikasee ja kävin ripsihuollossa ja sit päivällä lähettii Oonan kaa pitkäst aikaa vähän kuvailemaa, mut eipä me kauaa jaksettu olla ku toine valitti lyhyttä tukkaa ja toine likasta tukkaa :D Noh sit aateltii et lähtääpä Kouvolaa moikkaamaa Iraa. Ei pitkälle pötkitty pösöil (peugeotit) ku Oonalta puhkes rengas... Ilta meniki sit kattoes Justin Bieberin leffaa, mikä oliki paljon parempi ku olin aatellu!

Ja pakko tännekki vielä vuodattaa.. Huoltoon tänään ilosesti ajaessani joku nähtävästi elämäänsä niin kyllästynyt ja tylsiintyny vanha papparainen päätti sitte ängetä ihan kettuillaksee mun ja mun edessä ajavan auton väliin, vaikka mun ja sen auton välissä oli vaan about 3m. Jos en olis väistäny sitä ja jättäytyny taakse ni alle oisin jääny. Oon manannu sen vanhuksen tänää alimpaa helvettii jo muutamaa otteesee ja toivonu kaikkea pahaa sille ja sen rumalle autolle ja katunu sitä ku en ees keskisormea näyttäny (kostaja-henna:D). Tuntuu et aina vaa puhutaa nuorten ajotaidottomuudesta ja törttöilystä, mut tää ei ollu todellaka eka kerta mun kohdalla ku vanhukset sekoilee ratissa :D

20 kommenttia:

  1. Anonyymi9/4/12 22:05

    poltatko?

    VastaaPoista
  2. kivoja kuvia niinku aina:) ja molemmat ootte niin kauniita!! :)

    VastaaPoista
  3. hmhmm ette päässy moikkaamaa minuu :--( dydsyliiiit <3

    VastaaPoista
  4. vitsit oot ihan sairaan nätti!:)

    VastaaPoista
  5. urpo :DDDDd 'toinen valittaa lyhyist hiuksist ja toinen likasist'

    VastaaPoista
  6. Anonyymi9/4/12 22:52

    toi sivujakaus näyttää sikakivalta sulla! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :) kiva pitkäst aikaa pitää tolleiki tukkaa !

      Poista
  7. vika kuva siusta aiva yli-ihana ! :)

    VastaaPoista
  8. voi ku oot ollu taas nättinä:) ihanat ripset;)

    VastaaPoista
  9. oot älyttömän kaunis! haluisin näyttää just sulta :)♥, toki niitä on muitakin mut oot nii luonnonkaunis :-)

    VastaaPoista
  10. Tosi ihania kuvia ja olet kaunis tyttö! :)

    katoppahan minun blogia: liveyourdreamsuvi.blogspot.com

    VastaaPoista
  11. vieläkö sulla on nuo ripset?:) kui kauan ne on pysyny ku nui hyväs kunnos viel! oot muuten ihan hirmu nätti:)

    VastaaPoista