Keep calm and stay classy facebookissa!

maanantai 14. toukokuuta 2012

Oon nyt about kaks viikkoo miettiny ja pohtinu et pitäiskö tehä blogille oma facebook-sivu, koska mulle tulee aika paljon kaveripyyntöjä facebookissa tuntemattomilta ihmisiltä, joiden oon arvellu olevan teitä blogin lukijoita ;D Muutenki fb on sen verran kätevä esim. niille, keillä ei oo blogger-tiliä tai seuraa mistään muualtakaan ja facebookin ansiosta voin esim. kesälläkin päivitellä kuulumisii ja kuvia vaikka oisin viikonki jossain ilman konetta :) Mulla on facebookissa muutenki aika vähän kavereita ja viikonloppuna karsin muutamia lisää ja jatkelen urakkaa täs joku ilta, joten myös semmoset joita kiinnostaa mun elämä ja on 'tavallaan tuttuja' (=asuu samalla paikkakunnalla:DD) ni eiku vaa tykkäämään TÄSTÄ tai tosta alla olevasta kuvasta!

Ps. kuulostaako siltä ku oisitte lukenu tämmöse tekstin ennenki? ;D Just luin meinaa itekki toisesta blogista tänää samanlaisen ilmotuksen ja muutenki viime aikoina ehkä sata tämmöstä hah. FB jyrääää...
Koko näytön kaappaus 14.5.2012 212407

17 kommenttia:

  1. Hohoo muunmuassa minä!;D mut kävin tykkäämäs sun sivustas:)

    VastaaPoista
  2. joo mä oon lukenu lähiaikoina jo parista muusta blogista tän saman jutun mut musta tää on silti hyvä vaik mul onki tää blogger-tili (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hyvä et tykkäät koska mustaki toi fb+blogi on tosi hyvä! :-)

      Poista
  3. oii kivaa! :) kattelin tänään fb sivuilta kans tota miten toi sivu luodaan niin kysyisin, että mistä sieltä löytää ton kategorian henkilökohtainen blogi! oon varmaan sokee tai jotain mutta en löytäny sellasta mistää :D

    kävin tykkäämässä! :)

    VastaaPoista
  4. joo kuule mieki varmaa puol tuntii venkslasin niit kaikkii vaihtoehtoi läpi muttei missää lukenu henkilökohtainen blogi :D no sit löysin sielt kuitenki semmosen kohan ku sivusto sielt brändeistä ja laitoin sen. sit sen jälkee selasin niit asetuksii sun muita ni sielt pysty sit vaihtamaa sen henkilökohtaseks blogiks! :) toivottavast tajusit..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. täytyy koittaa jos tekis sivut joskus tässä :) !! kiitti!

      Poista
    2. voi henna, auta minuu! Mistä ihmeestä kaivoit esille sen henkilökohtainen blogi! :D oon olevinaan selannu kaikki asetukset läpi :D

      Poista
    3. haha voi :D noh meet sinne asetuksii ja siin vasemmal puolel on niit eri juttui (sinun asetuksesi, hallitse oikeuksia ym). meet siihe kolmanneks ylimpää eli perustiedot. sit heti se eka kohta 'luokka' ja siin ku on ekaks se sivustot ja blogit, minkä varmaa oot myös valinnu(?) ni sen vieres olevast vaihat sen henkilökohtainen blogi. paremmin en osaa selittää, toivottavast tajusit :)

      Poista
    4. jee onnistuin, kiitos :)

      Poista
  5. hei mää oon miettiny tämmöst kans :)

    VastaaPoista
  6. saatko sä noista sivupalkissa olevista mainoksista oikeesti rahaa? :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kui paljon suunnilleen ?

      Poista
    2. Paljo saat noista rahaa ? :o

      Poista
    3. se riippuu ja vaihtelee aika paljon ja en haluu kertoo raha asioista täällä sen tarkemmin. sanotaa vaikka et ihan sopiva pikkutienesti.

      Poista