Kesäloma jeee

keskiviikko 30. toukokuuta 2012

image201205300013image201205300005
IHANAA VAPAUS! Vihdoin se kesäloma alko ja tuli kyl tarpeesee. En tiiä mitä ihmeen kevätväsymystä mulla on ollu nyt about kaks kuukautta, mut sängystä ylös nouseminen on ollu viime aikoina jopa vaikeampaa ku talvella. Onks muilla ollu samoi oireita? Ainoa mikä fiiliksiä vähän latistaa on tulevien päivien sää... En taidakkaan kaivaa niitä biksuja vielä esii ja rynnätä käyskille.

Tänää menin Iran kanssa salille ja sitte ku Ira lähti bodypumppiin, ni jäin vielä reilu puoleks tunniks yksin tekemää. Ekaa kertaa yksin salilla ja tajusin et pitäis vissii useemmin käydä yksin. Sai paljon kovemmin tehtyä ja veti ittensä ihan äärimmilleen. Kavereiden kanssa kun tulee aina jutusteltuakin aika paljon ;)
Nyt oottelen täällä Aatua ja yritän väsäillä ruoka-postausta, mitä multa on parit kyselly! Kyllä mä senki saan joskus uunista ulos :)

Ps. oon naureskellu noille viime postauksen tissi-kommenteille nyt parii otteesee :D Ihanaa miten sieltä muutamat samantien hyökkäs puolustamaa, vaikka kyse oli niinki turhista negatiivisista kommenteista. Ihanat te<33
Pps. uus banneri! Ite en oo kauheen tyytyväinen koska toi ei oo sitä mitä oisin halunnu ja kuva on vähän liian iso ja laatu heikkeni kun yritin tuloksetta pienennellä.. Mut mitäs ootte mieltä?

18 kommenttia:

  1. hei tuo on tosi kiva tuo banneri! oot tosi nätti(:

    VastaaPoista
  2. Haha mäkään en oo pääässy ylös sängystä :D viimeks tänää meinasin nukkuu pahasti pommiin, onneks kaveri soitti mulle ;D Mut enää 2päivää kouluu ja sit koittaa vapaus (:
    Ps. Nätti oot (;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noniii sit on freedom ja herätyskellot joutaa roskii!!! kiitos:)

      Poista
  3. Meil oli niin paljon asiaa et tuli juteltua... XD Mut jee hyvä me kuntoilijat !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha jep.... suut vaahtos :D jeiiii

      Poista
  4. Kiva banneri:)

    VastaaPoista
  5. kiva banneri! =) mut mua on alkan harmittaa, ku ennen tää oli yks mun lempiblogeist mut nykyää aika harvoin postauksii ja aika paljo jotaa tälläsii webbikuva postauksii.... !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hassuu kuulla tommosta, koska omasta mielestä mun blogi kukoistaa täl hetkel! :D paitsi mitä nyt oli vast kolme päivää postaamatta mut muuten, koska ei oo mitää pakkopullaa täl hetkel. ja mun mielest semmoset blogit on kivoimpia mis voi seurata suht reali-ajassa bloggaajan elämää ja ei mua itteäni haittaa kännykkä- tai webbikuvat ellei niitä oo joka postaus! tämän takia yritän päivitellä omaaki blogii niin usein ku mahdollista ja välillä ei ole kuvia mutta asiaa on, joten webbi auttaa. enkä kyllä koe niitä itse kauheesti ees postaavan:) tyhmää kuulla että oot tota mieltä :s

      Poista
    2. Joo todellakin, sun blogis on kokoajan menossa huippu suuntaan! :) Ja mua ei itteeni haittaa se et jos ei joka päivä tuu postauksii, mielummin sit vähän harvemmin et blogi pysyy kirjottajalle mielekkäänä harrastuksena, kuin sitten että joka päivä pitäis vääntää pakkopullaa ja jossain vaiheessa tulee blogitauko. Mä niin tykkään henna sun postauksista, tää sun blogi on niin mahtava! :) Oot ihan huippukaunis, semmonen tosi tosi luonnonkaunis! Ja vaikutat niin aidolta ihmiseltä eikä tyhmät anot sua näytä yhtään hetkauttavan :) Sun poikaystävä on varmaan maailman onnellisin kun on noin upee tyttöystävä... :)

      Poista
    3. awwww ihana <3 oon ihan häkeltyny koska ei oo tainnu kukaa muu kehuu tääl blogissa noin paljon kerralla! kiitos kauniista sanoista ja ihanaa kuulla et tykkäät mun blogista noin paljon:) viikon piristys sinä!

      Poista
  6. no joo siis talven aamut ei oo _mitään_ loppukevään kouluaamuihin verrattuna! hajottaa aina niin pahast...... mut onneks koht loma<3

    ja just jeesi toi banneri vaik mun mielest vois ehkä olla vähä värikkäämpi tai elosampi ku tää blogi on sellanen mun mielest! ja siit puheenollen tää on yks mun lempiblogeist just sen takii et vaikutat niin iloselt ja elosalt ja postauksiiki tulee usein. ja tietty seki kivaa et oon niin kaunis :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ÄLÄ!! :D mitä tuskaa mönkii peiton alta kello kaheksan aamulla.. ja oon samaa mieltä et bansu on liian synkkä. mul on mielessä kaks eri vaihtoehtoo, jotka kummatki on paljon valosampii ja toivon et joku päivä pääsis kunno kuvailee inspiksen kans uutta banneri kuvaa:) kiiiitos ihana<3

      Poista
  7. Ihan sairaan kiva toi uus banneri! :)

    VastaaPoista