The versatile blogger award

sunnuntai 13. toukokuuta 2012

Näitä haastejuttuja on tullu nyt aikamonesta tuutista, ni aattelin ajankuluks tehdä yhden niistä pois alta! Kiitos haasteesta Noora ja Krista :) (voi olla että on muitaki keneltä tää on tullu, joten kiitos teillekin!)

1. Nimeä 10 bloggaajaa.
2. Ilmoita heidän nimeämisestään heidän blogeihinsa.
3. Kerro 7 faktaa itsestäsi.

- Jos voin valita suklaan ja marjojen/hedelmiien väliltä, valitsen jälkimmäisen. Ihan missä vaan asiassa. Jäätelö, jälkiruoka, välipala, kakku... Suklaa ei vaan iske eikä uppoa.
- En tykkää kahvista, kaakaosta enkä kauheesti teestäkään. Ainoa kuuma juoma, mistä oikeesti tykkään, on glögi ja kuuma mehukeitto.
- Kahden edellisen kohdan perusteella varmaan luulette että oon tosi nirso, mut se ei pidä paikkansa. Must on ihanaa maistaa kaikkee uutta ja erikoista.
- Säästäminen on mun elämän pahin haaste :D Oikeesti.
- Mul iski taas ihan hirvee muuttamisvimma! Haluisin jo sisustaa oman kämpän ja täyttää
jääkaapin vaa mun omil lemppariruuilla, antaa vaatteiden lojuu miten ite haluun ja siivota sillon ku huvittaa. Ja ennenkaikkea: se vapaus. Mul on melkein kokonaa astiasto jo kasassa (kiitos kuuluu innokkaille tädeille :D)!
- Oon tosi järjestelmällinen, mut vihaan siivoamista. Tykkään järjestellä asioita ja laittaa vaatteita vaaterekkiin värien mukaa, mut imuri ja pölyrätti on ne pahimmat viholliset.
- Mun lempparikoirarotu on tiibetinspanieli (voiko lause urpommalta kuulostaa:DD) ja itken verta jos en joskus semmosta voi ottaa tän mun allergian takii. Jotkut ehkä muistaa ne kaks ihanaa karvapalloo ketkä oli meillä täs jokune aika hoidossa. Siitä asti oon ollu aina sydämmet silmissä ku oon niitä ihanaisia nähnyt jossain! Ne on niin supersöpöjä, ku niil näkyy ne alahampaat melkein koko ajan ja on kunnon hienohelmoja<3
261997_10150342193806038_512326037_9991622_3137914_n_large
Haastan teidät kaikki muohaha! Etenki sinut Oona ;)

Ps. nää fontit sekoaa..

13 kommenttia:

  1. oho ei sekoakkaa enää :DD

    VastaaPoista
  2. mun poikaystävän perheellä on tipsu ja saadaan hoitaa sitä aina välillä täällä meillä! ymmärrän sua siis ihan täysin tossa lempikoirarotu-jutussa. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. awww epäreiluu mäki haluun!!! >:)

      Poista
  3. Hennaa... varo vaa tää kostetaa XD

    VastaaPoista
  4. Oon jokasesta noista samaa mieltä! Paitsi et tiibetinspanieli ei oo iha paras, mut aika kärjest kyl :D mut kaikki noi ruoka ja siivousjutut iha samoin!

    VastaaPoista
  5. MEIL ON TIIBETINSPANIELI JA SE ISTUU TÄS MUUN SYLISSÄ JUST NYT<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. EIKÄÄÄ TUUN RYÖVÄÄMÄÄ SEN <3______<3

      Poista
  6. melkein samoin noi jutut mullakin, ja meilläkin on kaks puoliksi tiibetinspanielia :D:D

    http://princess-skysthelimit.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. awwww tahdon tahdon tahdon!!

      Poista
  7. meijän naapurissakin on tiibetinspanieli, ne on kyllä niin sulosia:-):-)

    VastaaPoista