11 kysymystä

tiistai 19. kesäkuuta 2012

Hah oli pakko änkeä tää tähän, kun oli yhdessä blogissa vasta. Mahtava :D


1. Lemppari maa missä oot käynyt ?
Hahaa oon käyny vaan bulgariassa, virossa ja ruotsissa.. Valitseppa niistä sit paras :D Sanon kuitenki ton Ruotsin, vaik se bulgariakin oli ihan kiva. Liian turistirysä ehkä kuitenkin.

2. Entä missä haluaisit käydä ?
Dubai, jenkit, Meksiko, Kreikka ja sit jossain afrikas ois kans kiva käydä, kun ois niin erilaista :) Oikeestaa haluisin kiertää koko maailman ympäri. Kukapa ei..

3. Jos pystyisit toteuttaa yhden ihan minkä vaan toiveen, mikä se olisi ?
Hirvee kysymys, koska mul tuli ekaan mielee lottovoitto :D Oisko täs pitäny tulla mielee maailmanrauha ja ikuinen raukkaus tjtn...? Tokaan tuli mielee onni. Et oisin aina onnellinen, vaikka ei koskaan lottovoittoa tuliskaan ja vaikka kävis mitä. En haluis hukata yhtäkä päivää mun elämästä olemalla epäonnellinen.

4. Lempi biisi tällä hetkellä ?
Caccaveljet-Cacattaa. No okei ei oo, mut soi päässä 24/7, kivaaaa :D Oon aina ollu huono sanoo vaa yhtä lempibiisiä, mut niinku jossai edellises postaukses sanoin et kaikki espanjalainen lomamusa iskee ja kovaa!

5. Oletko tyytyväinen elämääsi ?
Olen! :)

6. Jos voisit asua missä vain, missä asuisit ?
Helsinki tai Tukholma :) En tahtois muuttaa ulkomaille minnekkä Espanjaa ym vuotta pidemmäksi aikaa, koska tuntuu ettei ulkomaalomat olis sit enää niin kivoja ja erikoisia. Muutenki näis scandinavia maissa on mun mielestä parempi asua, vaik nää suomen 'kesät' tekeeki hulluks.

7. Millainen olet, kun suutut ?
Lapsellinen, tyhmä ja ihan mahdoton. Etenkin jos suutun Aatulle....

8. Kauan olet pitänyt blogia ?
Tätä blogia oon pitänyt about 6kk ja bloggerissa mulla on ollut tunnukset vuodesta 2008 asti. Elämäni aikana mulla on tainnut olla 5 eri blogia :D Ekat kolme oli tosin semmosia mitä luki korkeintaan 10 hahaa...

9. Onko sinulla tyyli-ikonia ?
Ei mulla sen kummemmin. Kim Kardashianin tyyli iskee ja Olsenin siskoillakin on kiva tyyli :) Ja pari ruotsalaista bloggaajaa, kuten Fanny ja Lisa. Blogeista ja kaduilta tulee eniten bongailtua.

10. Missä näet itsesi viiden vuoden kuluttua ?
Asumassa Helsingissä ihanasti sisustetussa kerrostalokämpässä ja jonkun kivan vaateliikkeen myyjänä. Joko yksin tai sitten Aatun kanssa:)

11. Jokin saavutus, mistä olet itsestäsi ylpeä ?
Se, että oon seurustellut yli kaksi vuotta ja myös se kokonaisuus, mitä mä tällä hetkellä olen. Näiden melkein 18-vuoden aikana en ole tehnyt mitään, mikä kaduttaisi, vaikka tyhmiäkin juttuja oon tehnyt paljon.

Kiitoksia Riinalle haasteesta!<3 :)

8 kommenttia:

  1. Mul on niin sama ton ns "espanjalaisen lomamusan" suhteen! aina ku kuulee jotaki sellasta nii tekee mieli alkaa sheikkaa! :--D ps. koskas vastaat niihin mun kysymyksiin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. älä!! ihan parasta :D ainii hitto oon ihan unohtanu sen, kun noita haasteita tulee niin paljon! mut teen sen tällä viikolla :)

      Poista
  2. toi 10. kohta on mulla niin samanlainen mut ei ehkä helsinkiin asti ku siel on niin kallista haha :D!

    VastaaPoista
  3. tiedätkö sen tunteen kun cacattaa :D:D iha läppä biisi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niiiin on :D ja soi ihan liikaa päässä..

      Poista
  4. eikä ihan loistava toi kuva/gifi/mikälie :-DD

    VastaaPoista