Mistä tunnen onnen kun mä ohi kävelen

perjantai 29. kesäkuuta 2012

046288388_3308370628571_1227983811_o048
Moikka!:) Mulla oli eiliselle kovat suunnitelmat heti aamusta (piti nähdä Iraa aamulla ja kuvailla pitkästä aikaa + tehdä päivä kuvina-postaus), mutta suunnitelmat vähän sitte muuttuki, kun melkein pyörryin suihkuun. En saanut kunnolla happea ja sitten näky kaikki harmaana ja näky jotain kuvioita. Mulla on ollut nyt pidemmän aikaa hengenahdistusta aina välillä ja outoja aivastuskohtauksia jokaikinen aamu ja ilta, joten soitin lääkäriin ja pääsinkin sinne samantien. Tänää kävin vielä verikokeissa ym ja nyt odottelen vaan lääkärin soittoa, että mikä mua riivaa :D Kotitohtorina sitte aiheutin itselleni pari luulosairautta kun googlettelin noita vaivojani..

Eilinen meni sitten lääkärin jälkeen Annan ja Oonan kanssa telttaostoksilla! Nyt on kunnon varustus summeruppiin mukana, kun eihän se teltta tietenkään riittänyt...

Kohta olis lähtö sinne Ouluun ja postauksia ei siispä viikonlopulta luultavasti tule :/ Kuvia yritän reissulta räpsiä, niin sais tätä blogia vähän heräteltyä eloon. Nykyään järkkärin kaivaminen laukusta tai ylipäätään sen mukaan ottaminen on tosi vaivalloista....

14 kommenttia:

  1. mitä sä oulussa? täällä on tosi huono sää eli tervetuloa :D minnepäin oulua tuut?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kempeleeseen ja kyllä tosiaanki oli huono sää :DD serkun rippijuhliin tultii!

      Poista
  2. Hei mullekkin tuli kerran suihkussa tolleen, ja mä pyörryinkin. Sitä ennen oli tosi heikko olo ja oksetti ja päähän koski ja kaikkee muutakin outoo. Vaikka olin mielestäni syöny päivällä ihan normaalisti, suihkussa sitten vaan kaaduin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii noku mul on sen takii tosi outoo tää ku ei mul ollu yhtää huono olo tai mitää muutaka ja se vaa tuli ihan puskist ;o

      Poista
  3. itelläki tulee noita huippausjuttuja ihan päivittäin, et just kaikki on harmaata ja noita kuvioitaki on ymym, mut nää mun huippaukset on ainaki ihan normaaleja :D mut itellä ei oo noita hengenahdistuskohtauksia ni ihan hyvä et menit lääkäriin o:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep.. ei oo ihan normaalii ettei saa happea haha :D

      Poista
  4. oi vitsi huomasin just kui ihanat hampaat sul on :`)

    VastaaPoista
  5. olitko kuumassa suihkussa? :D Siel meinaa tulee helposti pyörrytttävä olo. Jos et oo juonu tarpeeks? Hengenahdistusta esim allergioista, sulhan on atooppinen iho ni varmaa kans jotai heinäallergiaa tms? Aika pienii perusvaivoi mut jos oikeest vaivaa ni hyvä et kävit lääkäris :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä oon käyny koko ikäni aina kuumassa/lämpimässä suihkussa eikä ennen oo vastaavaa käyny tai tullu edes huono olo :s ja joo toi allergia vois olla hyvinki syynä siihen, muttei oo vielä ainakaan todettu mitään niin siksi menin lääkäriin:)

      Poista
  6. Onpas sulla kiva blogi! :) Mäki teen aina ton virheen, et alan googlaa ja lopulta oon varma, et mul on joka paikassa joku syöpä :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos!:) jep google on itse paholainen..

      Poista
  7. Kelailinki hetken et näinkö sut torstain labras ja sit jäädyin enkä saanu heilutettuu kättä moikkauksen merkiks :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha joo mäki olin ihan jäissä ku vihaan käydä lääkärissä ja pelkkä se rakennus saa jo itkun kurkkuu :D tajusin vast ku olin ohi kävelly et oho iidahan se siinä:D

      Poista