Mulla on kaikki hyvin tänään ja eteenpäin mua kantaa elämä

maanantai 11. kesäkuuta 2012

Mul on täl hetkel jotenki niin hyvä fiilis et melkein itkettää. Ei väsytä yhtään ja tuntuu et kellään muulla ei vois olla asiat näin hyvin ku mulla. Vaikka mun rahatilanne on täl hetkel ehkä eniten pakkasen puolel ku ikinä, silti en voi vaa lopettaa hymyilemistä. Pari kaverisuhdettaki tuntuu olevan kuoliossa ja harmittaahan se, mut tääki on yks niistä asioista mitkä muuttuu kun ihmiset kasvaa ja mielipiteet ja tavat erkanee toisistaan. Eikä se tavallaa oo kenenkää vika. Pieneen luulin et asun mun sillosen parhaan kaverin kanssa vielä parikymppisenä kämppiksinä, mut niin ne tiet vaan erkani ennen ku kämppissuunnitelmat oli todellisuudessa lähelläkään. Eikä sekään ollu kummankaan vika. Ei tääl kukaa kävele koko elämäänsä jonku kanssa käsi kädessä, vaan loppupeleissä jokanen on ihan yksin täällä ja tekee omat valintansa. Mikää ei kuvaa mun mielest yhtä hyvin aikuistumista ja kasvamista kun Anssi Kelan biisistä kohta: mitä vanhemmiksi vartutaan, sitä tyhmemmiksi muututaan.

Olin vielä yli vuos sitte suoraansanottuna huono seurustelemaan ja mua ahdisti melkein koko ajan. Viime kesänä nukuttiin Aatun kaa korkeintaan ehkä kaksi kertaa viikossa yhdessä. Tän kesäloman aikana oon nukkunut yksin kaks kertaa, tää on se toka kerta. Oon koukussa läheisyyteen ja en uskalla edes miettiä mitä ens syksystä tulee, kun koulut jatkuu ja pitää nukkua paljon yksin. Kaikkein parasta on nukahtaa tuntien, että vieressä makaa tärkeä ihminen ja voi nukahtaa hymy huulilla, vaikka niin kornilta kuulostaakin.

Mä uskon siihen että kaikella on tarkotus ja uskon myös uudestisyntymiseen. Mä en pelkää eroamista, mut mä pelkään menettämistä. Sitä, että tietäsin että se on ikuisesti poissa. Ero ei oo koskaan lopullista, vaikka se siltä aina tuntuukin. Ei voi koskaan tietää mitä tapahtuu ja koskaan ei pitäis sanoo 'ei ikinä'.

Teki mieli kirjottaa vähän syvällisempiiki fiiliksii, koska ku näkee nää sanat mitkä ite on kirjottanu, ni nää tunteet vaa vahvistuu ja näitä voi lueskella huonoina päivinä :) Aiheet pomppi yhtä nopeesti, ku miten mun ajatuskin kulki ja sen kyllä huomaa tekstistä :D Hyvää yötä ihanat!<33
vanhat 059

28 kommenttia:

  1. aaivan ihana postaus ! pisti itteeki ajattelee tät elämää ja kaikkii kaveri suhteit yms. propsit siintä :):) + vierähti muutama kyynel tätä lueskellessani :d

    VastaaPoista
  2. tälläsii lisää <;

    VastaaPoista
  3. yhdyn edelliseen anonyymiin ! :)

    VastaaPoista
  4. I agreee, ihanasti oot kirjottanu :)

    VastaaPoista
  5. sä piristit mun huonoo aamua iha älyttömästi täl tekstil!(=

    VastaaPoista
  6. eikää aivan ihana postaus! :-)

    VastaaPoista
  7. mmmm ihana ♥ sai kyl munki vihat taas hiipumaa ja aamun hyvälle alulle :-)

    VastaaPoista
  8. hyvin kirjotettu!! :)

    VastaaPoista
  9. aloin itkee, musta tuntii ihan samalta, puss <3

    VastaaPoista
  10. Tosii hyvin kirjotettu kyllä :-) pisti taas miettii omaaki tilannetta, meni juttu nurin erään pojan kanssa tuossa huhtikuun kohilla,mutta nyt ollaan taas tosi hyvissä väleissä vaikka aluks tuntuki et ei meijä välit enää ees voi korjaantua. Mutta tässä sitä ollaa :) Tuntuu et nyt on taas kaikki hyvin!

    VastaaPoista
  11. itku tuli.

    VastaaPoista
  12. ihana teksti, lisää tälläsii :)

    VastaaPoista
  13. Voi, iteki ajattelen asioita just näin ja ihana kun joku muukin ajattelee samalla tavalla <3

    VastaaPoista
  14. on se kiva että joillaki on asiat hyvin.

    VastaaPoista
  15. tosi kauniisti kirjotettu ja pisti hymyilyttään ihan älyttömästi :----) tämmösiä lisää! :)

    VastaaPoista
  16. voi oot ihana tyttö :-)

    VastaaPoista
  17. nätisti kirjotettu ja pisti ajattelee asioita, kiva postaus! (: omaan silmääni kuitenki tarttu toi että ku kerroit ollees huono seurustelee ja nukuitte "vaan" enint. 2 x viikossa yhessä, nii eihän se pakosti mitään kerro? tai tietysti tarkotit omaa tilannettas ja te varmaan olitte semmosessa tilanteessa että useamminki ois voinu olla, mutta esim. itelläni on semmonen suhde että vaikka välimatkaa ei nyt kovin paljoo edes ole mutta ku asutaan eri paikkakunnilla ja kummallakaan ei oo omaa autoo niin vähän rajottaa tota näkemistä ja varmaan nyttenki jos saatas nukuttua kaks kertaa viikossa yhessä ni ois jo ihan mahtavaa! ja silti ollaan hyvässä suhteessa mielestäni :) en tiedä miks kirjotin tästä tälläsen romaanin, pisti vaan omaan silmääni tuolta... vaikka tietysti et tarkottanu asiaa näin vaan omaa tilannettas ja tää nyt oli ihan sivuseikka mutta juu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oho taisin ilmasta vähän huonosti, koska en siis tarkottanut että kaks kertaa viikossa yhdessä nukkuminen olis mitenkää vähän! vertasin sitä tän hetkiseen tilanteeseen ja huono seurustelemaan olin ihan muista syistä:) ja ei haitannu romaanis yhtää! kiva lukee miten muiden suhteet rullaa ihan eri tavalla kun oma:)

      Poista
  18. Ihaana teksti:)

    VastaaPoista
  19. kiiiitos kaikille ihanista kommenteista! <3 :)

    VastaaPoista
  20. ihana teksti, kirjoittele vaan useamminkin näitä jos siltä tuntuu :) on kiva lukea ja oot hyvä kirjoittamaan! :)

    VastaaPoista
  21. hui tuli ihan kylmät väreet ku luin tätä ja ehkä myös pari kyyneltäki valu! aivan ihana teksti ♥ lisää vaa tälläsii :)

    VastaaPoista