Opasta muo aurinko sillon ku mä en nää

tiistai 10. heinäkuuta 2012

309317_3446961855699_365142357_n012
Heippa! Summerupissa käyty ja oli kyl joku maailman paras fiilis päästä kotii suihkuu, syömää ja peiton alle... Ja sorit niille tytöille, ketkä huusitte et luette mun tai Oonan blogii, jäädyttii ihan totaalisesti et kummalle huudatte :DD Tää päivä meni noita ruokia syöden ja Annan ja Jessen kaa leffaa katsoen. Huomenna mun pitää mennä paniikkiostoksille etsimään pikkuveljen rippijuhliin mekkoa, koska juhlat on sunnuntaina! Iiik...

Ps. kaks viikkoa ni täytän 18... Onks muilla tullu paniikin ja riemun sekasia fiiliksiä tosta? Mä oon täl hetkel meinaa ihan pirun ahdistunu jotenki tosta et miten äkkiä toi kauan ootettu ikä tuliki.

20 kommenttia:

  1. Muistan ku ite täytin 18, olin ihan järkyttävän ikäkriisin kourissa!:D se oli aivan kamalaa. mut sit ku täytin, ni sain huomata ettei elämä paljon siitä muuttunu...

    Kyl se siit ;)

    ps yritin tsiikailla sua summer upis mut en nähny! harmitti ku oisin halunnu tulla moikkaa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niii eihän se loppujenlopuks paljoo muutukkaa :) hahaaa höhh!

      Poista
  2. hahah eikää :DD mä taisin huutaa ainaki sillon teille! :D näin sut vaan yhtäkkiä ja olin sillee joo luen sun blogia :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha :DD yritettii oonan kaa bongailla teitä viel myöhemmin et oltais tultu sanomaa ettei oikeest olla niin kylmii, muttei nähty teit enää :D

      Poista
    2. :DDDD noo ei se mitää!

      Poista
  3. monta sisarusta sulla on? :)

    VastaaPoista
  4. tuliks monet sua moikkaa siel?:) oliks kiva ku tuli?=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo muutamat ja olihan se :) ainoo vaa et siin jäätyy aina pahasti

      Poista
  5. mikä sun veljen nimi on ?! :)

    VastaaPoista
  6. Kuinka oot saanu tähän ton että voit vastata suoraan kommenttiin?

    VastaaPoista
  7. Joo mulla oli sama tossa pari kuukautta sitten ku täytin 18,ennen sitä just tosi sekavat fiilikset! Nauti viimesistä kahesta viikosta täysillä!! :) Täysikäsyydestä ehtii kyllä nauttia sitte ihan tarpeeks :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep pitää nyt nauttii nää viimeset 11 päivää täysillä!:)

      Poista
  8. hah näin teiät istumassa siin nurtsilla, katoit mua tosi vihasesti alhaalta ylös mut kai olit vaa ajatuksissaa en usko et tahallaan!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. miks kaikki luulee et katotaa ilkeesti :-(

      Poista
    2. mitäää voiei en oo todellaka tarkottanu :DD mul jää kyl tosi usein vähä paha katse päälle, vaikken tarkota sillä mitää. oon kuullu tost pari kertaa :D

      Poista
  9. Mä täytin eilen 18 ja tää on kamalaa... :( Haluun olla taas 15!

    VastaaPoista