Sushi night

torstai 19. heinäkuuta 2012

089051036059092077082073157008
Eilinen päivä meni hiustenvärjäilyn, sushien ja hyvien juomien parissa. Ja loistavan seuran! ;) Löysin eilen itsestäni kampaajan (värjäsin Oonan tyvikasvun) ja sushikokin hahaa....

Oon aina luullu et sushien teko on tosi vaikeeta ja ettei ne täytä mahaa yhtää, mut olin niiiin väärässä :D Mua ja Annaa ei pitäis päästää ruokakauppaan, koska nytkin jäi kalaa tosi paljon yli vaikka tehtiinki noita noin paljon. Eli varotuksen sana niille, ketkä ekaa kertaa maistaa sushia tekemällä itse; sushi on pirun täyttävää ja sitä kalaa ei tarvi ostaa niin isoa palaa kuin mitä luulee :D Mut ihan hyvän makusia oli, vaikkei kuitenkaa mun lemppariherkkuihin kyllä noussut. Mut must tuntuu et toi on vähän sama ku kaikki kiinalaiset yms ruoat, et niitä pitää syödä pari kertaa et alkaa tottumaan siihen makuun. Levä ja raaka kala ei oo meinaan ainakaan mun lautasella koskaan pöyörinyt :D Mitäs mieltä siellä ollaan sushista ja noista muista, joiden nimeä en ees tiiä? :D

Ps. mikä fiilis oli aamulla herätä ja kattoo ulos ikkunasta. Siis näkyyks tuol oikeesti taivas?!?!?

24 kommenttia:

  1. en oo ite koskaan uskaltautunu maistamaan sushia mutta näyttää kyllä tosi herkulliselta noi teidän tekemät! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kannattaa maistaa koska on se maistamisen arvosta! :)

      Poista
  2. 'värjäsin oonan tyvikasvun' :D:D hahah hyvin sihtasit siihen pelkkää tyvee ;) no ei vaineskaa, hyvät näistä tuli ♥

    VastaaPoista
  3. oli kyl ihan sama fiilis aamul :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihiii :D enää eioo kauheesti samat fiilikset ku pilvet iha harmaita....

      Poista
  4. henna miks täältä ei löydy just a little kuutti kuvaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahhaha aaamulla järkytyin siitå ja poistin.... hyissaakeli :DD

      Poista
  5. ah nam sushi

    VastaaPoista
  6. sushi on kyl niin hyvää ja kivat noi sun hiukset :)

    VastaaPoista
  7. Noi tumma thiukset on kyl parhaat:-D ite maistoin sushia laivalla ja ei oikee uponnu muhu toi raaka kala ja levä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. munki mielest nää on best!! :D

      Poista
  8. Moikka! Mun blogissa ois sulle haaste :) http://essi-bltn.blogspot.fi/2012/07/challenge.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihii teen joku päivä ton :p

      Poista
  9. Sushi on ihan lempparia. En vaan oo koskaan uskaltautunu ite tekemään. Paljonko sushi tarvikkeen maksoi? Ja kauanko meni aikaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. meil meni ehkä joku 40e :) mut ostettii kalaa ihan liikaa ja muutenki piti ostaa niinku ihan kaikki soijasta ja kurkuista lähtien. eli varmaan menis joku 30e jos ostais oikeen määrän kaikkea! ja en ees muista kauan meil meni.. aika kauan koska tehtii samal kaikkee muutaki :D kyl siihen 2h uppoo äkkiä!

      Poista
  10. Ahh nami nami sushi<3 viimeks eilen hesassa ollessa tuli sitä syötyä! mut oon miettiny kun asun kans kouvolassa, että mistä löysitte noita isoja katkarapuja? vai onks noi pakkasesta? ku mä oon löytäny vaa pakastettuina ja hyi ku ne ei oo yhtään hyviä mun mielestä >:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noi on just niitä pakasterapuja.... :DD mut mun mielest noi on ihan hyvii! tai no eipä mulla oo kokemusta ei-pakasetuista hahaa :D

      Poista
  11. voi että miten ihanan tumma tukkka!!!! love it ♥♥

    VastaaPoista
  12. mistä kaupasta ostitte noi sushi tarvikkeet :-) ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hansan s-marketista osan ja sit mm. toi bambumatto-juttu anttilan sipatista :)

      Poista