Veljen rippijuhla-asua

maanantai 16. heinäkuuta 2012

Jeren rippijuhlat302
Moikka! Eiliset rippijuhlat juhlin yllä näkyvässä mekossa. Noi reinot ei kuulunu asustukseen, muttei jaksettu käydä vaihtamassa kenkiä Aatun kanssa :D Alemmassa kuvassa näkyy toi mekon väri, eli tommonen metallin ja puuterin sävynen. Ootan jo innolla seuraavaa kertaa kun ton pääsee pukemaan päälle! Ja ei muuten ollut hinnallakaan pilattu. Veromodasta siis löydetty ja maksoi vain 15e (oikea hinta 50e)!!!! Lucky me :) Mitäs siellä tykätään?

19 kommenttia:

  1. hahah ihanat noi reinot:D

    VastaaPoista
  2. lemppariparinihan se sielä ♥

    VastaaPoista
  3. oo onnellinen että sulla on poikaystävä :')

    VastaaPoista
  4. meinasin tulla sanoo et onpa veljes aatun näkönen mut onneks luin tekstin eka :-----D!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ja mä meinasin tulla sanomaan et onpas sun näkönen ja pitkä ikäsekseen XD voi mua

      Poista
    2. hahaa :D oon kuullu ennenki et ollaa aatunkaa saman näkösii.. ite en kyllä näe mitään samaa :D

      Poista
  5. ihana toi mekko! :)

    VastaaPoista
  6. aatu on iha tajuttoman komea ilmestys :p

    VastaaPoista
  7. ihana mekko, sopii tosi hyvin sulle :-)

    VastaaPoista
  8. ootko liukuvärjänny sun hiukset? näyttää vaa jotenki tos kuvassa siltä (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. värjättii mun tyvikasvu viime kerral tummemmal ku mitä muu tukka on, eli en mä tavallaan oo mut kyl se vähän siltä näyttää kylläkin :)

      Poista