Ostoksia ja Instagram

torstai 9. elokuuta 2012

Mun tän hetken soittari, ihan baraaas<33
019
V-aukkoinen villapaita-Zara/ pipo-Boardstock/ huivi-H&M/ farkut-Gina/ v-aukkoinen teeppari-Gina/ korvikset-Gina
103
Yves Rocherin maailman parasta huulirasvaa!
120
H&M. Tästä oli mahdottomuus saada järkevää kuvaa. Alennuksesta 7e ja kooltaan 44?! Eikä näytä silti päällä tyhmältä, vaikka kuvassa näyttääki... :D
091097
M.A.C:in tummille silmänalusille tarkoitettua peitevoidetta. Tänään oli ekaa kertaa kokeilussa ja en voi muuta kuin kehua :) Voittaa kyllä sen mun Lumenen vastaavanlaisen ainakin kestävyydellään.
011
Mustat Glitteristä ja smurffiinat ostettu kaverilta:) Noi mustat on kyl tosi hyvät, koska toi läppä peittää koko näytönki!031

Kerranki oon ostanut oikeesti tarpeellisia juttuja, koska yleensä tuhlaan aina viimeseen senttiin asti ja kaikkeen puoliks turhaan :D Tässä yks päivä tilattii myös liput sinne Summer up cruiseen, joten sitä odotellessa sitten! Ja rahanmenoa ei voi estää....

Tänään käytiin siispä Kotkassa ja siltä reissulta kunnon kuvia illemmalla tai huomen aamulla :)

Ja muokin voi nykyään seurata Instagramissa nimellä: hennahaha!
Linkkailkaapa omia tunnuksia :)

45 kommenttia:

  1. ihanat noi smurffikuoret :---D ! laurahooo instagramis jos haluut seurailla :)

    VastaaPoista
  2. ihania ostoksia taas kerran! :> mua voi kans seurata: lottaau

    VastaaPoista
  3. paljon tolla v-aukkoisella villapaidalla oli hintaa :--) + ihania ostoksia! ja mut löytää instagramissa nimellä: emmsssii

    VastaaPoista
  4. ihana toi zaran neule! paljo mahto maksaa?:) ja mutki löytää instagramista nimellä: emmivee

    VastaaPoista
  5. vitsi mäkin haluisin sinne summer up cruiselle! :) mut löytää instagrammissa nimellä saraasara

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no sit eiku tilaamaa liput!;)

      Poista
  6. ihanaihanaihana toi pipo!! instagrammissa nimimerkillä Riikkkaa. haha joka kommentissa sama rakenne; eka jotain vaatteista ja sit insta tunnus!! :--D

    VastaaPoista
  7. paljon se ginan neule makso ? :) mut löytää instagramista nimellä jessicaanmari:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mikä ginan neule? tarkotatko zaran villapaitaa vai ginan t-paitaa :D?

      Poista
  8. Vautsi tosi kivoja löytöjä! Toi zaran villis on ihana :-) ig l0tta

    VastaaPoista
  9. Anonyymi9/8/12 21:39

    ihanan värinen toi pipo, ja mä oon instagramissa nimellä hmmaija :D

    VastaaPoista
  10. Toi paita on tosi ihana ! :') ja tykkään muutenki su blogistas paljo !

    http://saija-mylife.blogspot.fi/ käy tsekkaas (=

    VastaaPoista
  11. jee säkin siellä!!! ihanat noi smurffikuoret 8D ja kynnet wow!
    instagram - withamanda

    VastaaPoista
  12. Anonyymi9/8/12 21:50

    paljon makso toi ginan paita? :-) mistä toi huulirasva,, paljo sillä oli hintaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 15e ja huulirasva helsingistä yves rocherin liikkeestä ja hintaa oli 3,70e. niillä on kyl myös sivutkin, mistä voi tilata!:)

      Poista
  13. minkä hintanen se risteily oli ja millon se olikaaa? ku ite kans tulossa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 50e oli b-luokan hytti per lärvi :) ja ööö joskus marraskuussa! siel sit nähåää;)

      Poista
  14. erikaevika instagramissa :)

    VastaaPoista
  15. oo onpa kivoi ostoksii! :-) heidinss on mun ig :-)

    VastaaPoista
  16. toi zaran paita on ihanuuus ! tulispa tohon veturiin zaran liike... ja minut löytää instagrammista nimellä karolinawallinn :)

    hypnoz3.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no älä muuuuta sano......

      Poista
  17. ihania ostoksia! oon instagramissa lauraiina =)

    VastaaPoista
  18. miu instagram on sandelss! =)

    VastaaPoista
  19. ihania juttuja oot löytäny!:)

    VastaaPoista
  20. Anonyymi9/8/12 23:43

    ihania juttuja oot ostanu!! :-) mun instagram on aaaaaino !

    VastaaPoista
  21. Ihana neule :) mua voi seurata instagrammis nimellä emmikatri

    VastaaPoista
  22. ihana tuo ale paita!!:) ja mua voi seurata nimellä hhannakatariina

    VastaaPoista
  23. kivan näkösii ostoksii :)

    VastaaPoista
  24. Voiii Eii ihanat nuo smurffikuoret :DD ja toi pipo on iha sairaan kivanvärinen tollainen jännän vihree :) !!! Tykkään !! Ja mun ig: sofiadeee (kolmella eellä siis;))

    VastaaPoista
  25. juuu rupeen seuraamaan sua instassa ja mut löytää sieltä sitten nimellä llllindaa :) Ja mun piti kans kysyy että mite oot saanu ton diaesityksen tonne oikeeseen reunaan, ku mä oon pari kertaa yrittäny eikä tuu mitää :( Voisitko vähän avustaa?
    ps. ihana blogi sulla ja ooot iha superkaunis!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. painat tost mun instagram jutusta ja sit se menee sinne sivuille ja ylhäällä lukee click here ni painat siitä ja sit aukee uus ikkuna. sit rullaat hiirel vähä alemmas ja siihe laitat oman IG-tunnuksen ja kokeilemalla selviää mitä pitää mihibnki kohtaa pistää. siinä thumbnail-kohdassa mulla taitaa olla joku 170 laitettuna siihen, mut kokeilemalla selvii mikä on sun blogii sopiva :)

      Poista
  26. mun instagram on mirttsu !:)

    VastaaPoista
  27. mut löydät instagrammista nimellä j0uan :-) oon ite vielä niin uus hyypiö tuola etten osaa ettiä ihmisiä :-(

    VastaaPoista
  28. kiitos kaikille kommenteista ja meikäläine jatkaa teijän IG-tunnusten tsekkailuuu ;)

    VastaaPoista
  29. hohooo meikän löytää nimel kissankakka666 !

    VastaaPoista
  30. luin kaikki kommentit läpi mut kukaa ei ollu viel kysyny tätä, et paljo toi mac: in peitevoide makso ja saaks sitä vaa mac: in omista liikkeistä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. makso about 18e ja stockmann on mun tietääkseen ainut joka suomessa sitä myy :)

      Poista
  31. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  32. mut löytää instasta : testeri

    VastaaPoista
  33. mua voi seurata instas nimellä jaannina :)

    VastaaPoista
  34. mut löytää instagramista nimel realpaulinamalik (:

    VastaaPoista
  35. tosi ihania vaatteita :) mut löytää instasta nimellä viiviolivia :):)

    VastaaPoista