Päivä kuvina

torstai 23. elokuuta 2012

Aattelin pitkästä aikaa tehä päivä kuvina-postauksen, koska mun mielestä näit on kiva lukea ja myös tehdä, mut muo ärsyttää kun tästä ei tullutkaan niin kiva kun olin aamulla ajatellut :D Mut kelvatkoon tällä kertaa kaikessa kökköydessään ja tylsyydessään. Elikkäs:
001
Koulu alko vasta 12.15, mut mulla oli herätys jo ennen yhdeksää koska oltiin sovittu Aatunkaa et käyää aamul hakemassa leipomosta aamupalaa ennenku sillä alkaa koulu :p
004
Oli virkistävää herätä näin kauniisee säähän.
007
Onneks noi Koppasen pitsat (ne pyöreet, jos joku tietää mistä puhun) korvas ton kakkasään. Kaks salamipitsaa ja yks munkki puoliksi <3
Koko näytön kaappaus 23.8.2012 94418
Sitku aamupalat oli masussa, ni Aatu lähti kouluun ja mä jäin kuuntelemaa musiikkia ja lukemaan blogeja.....
014
...kunnes kello oliki jo hujahtanu! Mulle käy aina sillei et eka oon et ei täs mitää kiireitä, luen parit postaukset täs välis. Seuraavaks ku katon kelloo ni mul on enää joku puol tuntii aikaa tehä kaikki tarvittava :D
017
Meikkiä vähän naamaan ja tukkaa ojennukseen!
024
Vaatekriisiltäkin vältyin tänään ja kiskasin ekat vaatteet päälle mitkä silmään sattu :D Sitte kauheella kiireellä huristin kouluun kello 12.15
036
Noh eipä se koulupäivä sitte kestänykkään ku sen 2min... Etätehtävät laukkuun ja takasin tien päälle. Välillä mä kyl rakastan tota koulua<3
044
Kotimatkalla vaaransin liikeyttä ottamalla idiootti-kuvia itestäni :D
049
Kotiin vihdoin päästyäni jatkoin taas postausten lukemista ja taistelin kärpäsiä vastaan. Ja näistä paholaisista mun on pakko kertoa, vaikka saan varmaan jonku hullun kärpäsnaisen maineen :D Mun huoneeseen aina välillä eksyy neljä (4!!??) kärpästä samaan aikaan ja musta alkaa pikkuhiljaa oikeesti tuntumaan et niillä kaikilla on jonkinsortin adhd, koska ne ei pysy hetkeäkää paikoillaa. Koko ajan kuuluu korvan juuressa surinaa ja ne lentää tosi hitaasti :D Löin varmaa 10 kertaa yhteensä niitä kun ne lensi ja silti ne ei kadonnut. Ja nyt tällä hetkellä niitä ei näy enää missää?? En ymmärrä... :D
060
IMG_0462
Jossain vaiheessa alko väsyttämään, joten lepäilin hetken. Musta on niin ihanaa ku ulkona sataa ja on itse sisällä lämpösessä vällyjen välissä ja voi nukahtaa sateen ääneen :) En pysty nukkua täysin pimeessä ja hiljaisuudessa ja toivon aina ku käyn nukkumaan, että satais. Oispa mulla joku kaukosäädin millä vois vaihtaa säätä XD
062
Siinä lepäillessä tajusin että pitäis varmaan siivoillakin vähän...
063
..ja sitten siivosin :DD Mua ei haittaa sotkuisuus oikeestaan yhtään, mut likaisuus haittaa. Vaikkakin sitä ei tällä viikolla ois uskonut, kun vein sen marjakulhon, mistä mulla oli kuvakin Instagramissa viisi päivää sitten, vasta tänään roskiin :D Oli kivasti kerännyt banaanikärpäsiä..
Desktop1
15 vaille 4 mun piti hakea Oona koulusta, joten vaatteiden miettiminen oli seuraavaksi vuorossa. Musta syksy on niin kiva, kun voi pukeutua kaikkeen lämpöseen ja isoihin villapaitoihin :)
067
Vesilammikoissa sudittelun (:DDD) jälkeen oli vihdoin Oona kyydissä ja Noffoki eksy meijän seuraan. Siitä sitten mäkkiin koska Oonalla oli nälkä ja vähän ajan päästä Aatuki oli jo mukana. Lisää syöpöttelyä ja istuskelua ja Aatu tuli vielä illaksi meille ja katsottiin telkkaria. Pirun mielenkiintonen päivä mulla ollut :D

Ja huomasin nyt illalla, että kaikki mitä mä tänään söin oli "roskaruokaa" ja muiden maksamaa :D En syönyt tänään edes leipää kotona, paitsi nyt iltapalksi. Aamupalaksi leipomon pitsa ja munkkia, päivällä el maco junior ja vähän myöhemmin söin Aatun subista jonkun verran :D Vois opetella ne kunnon ruoka-ajat ja vähentää tota ulkonasyömistä...

Musta tuntuu et tää on hölmöin postaus minkä oon ikinä tehny... :DD Ei päätä eikä häntää. Nyt unta, öitä<33

27 kommenttia:

  1. lisää näitä postauksia! näit on kiva lukee ja kattoo :)

    ♥ heidins.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. tää oli kiva :)

    VastaaPoista
  3. hauska toi kärpäsnainen :DD
    Onks toi garnierin bb-voide hyvää?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siis eks toi ookki bb voidetta?

      Poista
    2. miks sulla on noin monta bb-voidetta? :D

      Poista
    3. joo on toi hyvää mun mielestä :) tosi kevyttä, tuoksuu hyvältä ja sopii tosi hyvin mun kuivalle iholle koska on aika kosteuttavaa. mut tosi monii häiritsee se, kun toi saa naaman kiiltämään, mut muo se ei haittaa yhtää! :D

      anonyymi: koska niissä kaikissa on vähän vielä jäljellä :D oon ostanu aina uuden vähän ennenku edellinen on loppunu ja sit ne on vaa jääny lojumaa...

      Poista
  4. hei tää oli tosi kiva!! :-)

    http://lauraiina.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hiih kiva kuulla vaik omasta mielestä tost tuli aika turha :DD

      Poista
  5. Hei otitko ripset pois ja mitä lääkäri sano?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en ottanut, koska enää ei oo oikeestaan yhtään turvonnu, mut en ota enään uusia :) se ripsienpoistoaine ois varmasti vaan pahentanu tätä. lääkäriin en muistanut sillon soittaa, mutta soitan ens viikolla koska mulla on muitaki ihojuttuja tällä hetkellä :) voin sitte vaikka infota jos on jotain infoomisen arvosta!

      Poista
  6. tosi kiva postaus! ja täytyis varmaan kokeilla tota bb voidetta kun kaikki sitä niin kehuu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo suosittelen :) on toi mun mielestä kokeilemisen arvonen ainaki

      Poista
  7. Tää oli just tosi kiva postaus :) Rento!

    mulla on tunnustus sulle mun blogissa, toivottavasti käyt kattoon ja jaat eteenpäin! Blogisi on huippu<3

    http://elamaa-enni.blogspot.fi/2012/08/i-love-your-blog.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. awww kiitos paljon ihana sinä! <3

      Poista
  8. oon monta kertaa ihastellu sun hiuksia täällä ja aa ei voi kyl muuta sanoo ku et ihanat!! :)

    VastaaPoista
  9. Tee taas pian tällanen, jooko? :) Mutta ota enemmän kuvia ja iltaan saakka :) hihi, oot ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo kyl mä voisin tehä enemmänki näit ja paremmin! kiitos <3

      Poista
  10. et varmastikkaan ole vielä itse huomannut mutta sulla ei oo kaikissa kynsissä enää niitä geelikynsiä, miksi? (anteeksi sarkastisuus en vaan koskaan tule pääsemään eroon siitä :D) itselläni ei ole koskaan ollut ja lähinnä uteliaisuudesta kysyn että pitääkö niitten antaa kasvaa tuolla lailla irti, vai eikö itse saa yrittää ottaa pois? ja jos pitäisi jatkuvasti tuollaisia kynsiä niin silloinhan pitäisi käydä kuukausittain huollossa, niin näyttäisikö ne sitten koskaan tuolta että ne kasvaa "irti"?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha joo oikeest kädest on lähteny kolme :D ja jos haluut ylläpitää näit kynsii hyvinä ja pitää kauan ni sit pitää käydä huollattamassa, mut mä en ajatellut jatkaa näiden pitämistä muuten, kuin satunnaisesti, joten annan niiden kasvaa pois ja oon mä näitä jo vähän repinykki ku näyttää vähän tyhmältä ku toises kädes ei oo enää just mitää :D mut se tekee aika kipeetä ku yrittää ite näitä repiä pois..
      ja voi kiiitos paljon ihana sinä<3

      Poista
  11. ja sama anonyymi kuin äsken jatkan että tää oli tosi hyvä postaus! tee useammin näitä :) ja oon ollu sun blogin lukijana siitä edellisestä blogista alkaen anonyymina ja tykkään kovasti :) oot ekana kun katon ketkä on päivittäneet :D

    VastaaPoista
  12. Anonyymi1/9/12 14:00

    mistä toi turkoosi pipo on?:) se on hullun hieno!! sopii sulle :)

    VastaaPoista
  13. mistä toi on toi villatakki mikä sul on tos toisiks viimoses kuvas ? :)

    VastaaPoista