Sisustusintoilua

sunnuntai 26. elokuuta 2012

Ajattelin jakaa nyt tänne bloginkin puolelle mun sisustusintoa :D Aatulla ja Oonalla varmaan tulvii korvat jo näistä mun astialinkkailuista facebookissa.... Mulla on jo aika selkeä linja siitä, minkänäköiseksi aion sitten omaan kämppään muutettuani kotini taikoa. Väreinä ja materiaaleina toimii valkoinen/luonnonvalkoinen, vaalea puu (koivu), lasi, kulta ja vihreät kasvit.

Mulle on kerätty jo melkein kokonainen Koko-astiasarja valkoisena ja nyt oon tosi onnellinen siitä, että oon saanut astioita lahjaksi jo rippijuhlista lähtien, vaikka silloin nurisin että mitä mä näillä teen :D Nyt jää enemmän rahaa ostaa kaikkea muuta kivaa ja santsatakin vähän parempaan, kun on astiat melkeinpä jo valmiina! Äääh pääsispä jo muuttamaan ja shoppailemaa sisustusjuttuja!!!

Kaikki tuotteet on bongattu Ikean, Stockmannin ja Elloksen nettisivuilta.
sisustus
Hackmannin aterimet/ täydellisen malliset peruslasit/ yrttiruukut. Sitku muutan omaan kämppään ni alan kasvattamaa jotain omia yrttejä ja vaikka tomaatteja :D Paljon kivempia ku jotku kukat.
sisustus (2)
Nää kaikki on Villeroy&Boch-merkkisiä astioita. Toi keskimmäinen dippikastike-kuppi on ainaki pakko saada! Rakastan kaikkee dippailtavaa ja pikkunaposteltavaa, joten tommosille astioille tulee ainakin käyttöö :)
sisustus (3)
Vesi/ihan mikä vaan-kannu/ säilytyspurnukka / lasinen ja puinen kippo esim. hedelmille
sisustus (4)
Torkkupeitto / täydelliset valokuvakehykset Zara Homesta, jotka ajattelin tilata tässä joku päivä / pöytälamppu / säilytysrasia / maljakko / säilytyspurkkeja / ihana matto / koristetyyny
sisustus (5)
Ja nää kaikki on vessasisustukseen! Säilytyspurkki esim. vanulapuille / lattiaritilöitä, joita ehdottomasti aion hommata, koska kerrostalokämpissä on niin rumat vessanlattiat aina mun mielestä :D Ja noi saa muutenki vessan näyttämään varmasti ihan erilaiselta! / pyykkikorit / hyllykkö, jota voi tosin käyttää muuallakin kuin vessassa / saippua- ja hammasharjajutut / pöytäpeili, jota tarvitsisin jo nyt
sisustus (6)
Ja viimeisenä täydellinen sängynpääty Ikeasta! Värit ja materiaalit. Perrrrrfect<33

Miltäs näyttää? Eroaako teijän sisustustyyli täysin tästä mun? :)

36 kommenttia:

  1. mun sisustus suunnitelmat täysin samanlaiset ku sulla! paitsi tummalla mahonki puulla ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nonii ;) mullaki oli ennen innostuksena se tumma puu, mut nyt oon siirtyny vähä vaaleempaan!

      Poista
  2. Hih meillä on ainakin vessassa laattalattia vaikka asutaan kerrostalossa ;) mut näyttää kyl ihan mun tekemiltä kollaaseilta! :D

    VastaaPoista
  3. tosi tosi tosi kiva postaus!! näää kaikki on kivoi ja ei kyl paljooo eroo mun mausta! vitsit hei tälläsii postauksii vaa lisäää :-D harmi ku itteläni ainaki viel pari vuot siihe et pääsee muuttaa omaa kämppää :-( mites sitte sun poikaystäväs tykkää tästä sun sisustus maustas? :-D mulla ja mun poikaystävällä ainaki pikkase erilaiset maut niii tulee olee varmaa vaikeeta.. :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mielelläni teen lisää kyllä tämmösii! :D itellä ois eessä sitku koulut loppuu ja jos on raha-asiat kunnossa. itseasias meil on aika samanlainen sisustusmaku!! :D toho sängynpäätyyn ollaa molemmat iha in loves hihi <3

      Poista
  4. Tosi kivan näkösii tavaroita :) tulee varmasti hienoo jälkee :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihii pääsis vaa jo sisustelee ;p

      Poista
  5. Eiii Henna sait mutki nyt sisustusintoilemaan :D mulla on aika samanlainen sisustusmaku ja rakastuin varsinki tohon sängynpäätyyn ja noihin lattia "puulevyihin" ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hähähää ;) jooo ne on ihanaaaaat<3

      Poista
  6. Ääää just on kun mä oon saanut mun sisustusintoilun hiukan hiipumaan, niin sit sä olit tehnyt tämmösen ja mä en kestä :-D aivan ihania noi kaikki, voi että kun joskus se päivä koittaa että muutan pois kotoa ja voi sisustaa sen oman kämpän just sellaseks kun ite haluu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jooo ootan ihan samaa! barast :)

      Poista
  7. ÄÄÄÄÄÄÄ rakastan sun blogia :-)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ääää mä rakastan tämmösiä mielennostatus kommentteja!! :)

      Poista
  8. mulla on ollu just koko viikonlopun ajan joku ihme sisutusintoilu meininki :D mutta hei ihania kollaaseja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vissii liikkellä jotain semmosta... :D

      Poista
  9. aa ihania astioita ! :>

    VastaaPoista
  10. Ihania juttuja! Mun sisustusmaku on aika pitkälle samanlainen kuin sulla. Vaaleaa, suht yksinkertaista ja puuta, itse vain pidän enemmän tummasta puusta.

    http://smilewithyoureyes-blog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihii kuulostaa hyvältä ;)

      Poista
  11. ootko jo miettiny millon muutat omaan kämppään? :)

    -n

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sitte ku koulut loppuu eli ensi keväänä/kesänä, kunhan rahatilanne sallii :)

      Poista
  12. mun huonees on tollanen puunvärinen hylly mikä tos tokavikas kuvas on! :D

    VastaaPoista
  13. http://sara-undermyumbrella.blogspot.fi/2012/08/i-love-your-blog.html

    mulla on sulle tunnustus mun blogissa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos paaljon <3 käyn kurkkaas!

      Poista
  14. meinaatko muuttaa sit aatun kanssa vai yksin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. yksin ainakin aluksi senkin takia, kun aatu menee kesällä inttiin. kattoo sitte aatun intin jälkeen miltä se yhteenmuuttaminen näyttäis. ei mulla mikään kiire sen asian kanssa oo :)

      Poista
  15. Meinaat varmaan että satsata? Santsaaminen tarkottaa sitä että otetaan lisää ruokaa :DD

    VastaaPoista
  16. hei mulla on blogissani sulle tunnustus! :--D

    http://princess-skysthelimit.blogspot.fi/2012/08/top-of-world-tonight.html

    VastaaPoista
  17. Mä oon kans saanu ja toivonu astioita lahjaks jo tosi aikasessa vaiheessa, jo paljon ennen rippijuhliakin. Nyt en voisi olla enempää tyytyväinen siihen, että mulla on melkein kokonainen astiasto valmiina jo ennen poismuuttamista, jää nimenomaan enemmän rahaa sit kaiken muun sisustusjutun hankkimiseen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nonii onnekkaat myö, ku ollaa saatu jo astiastot kokoon! ;D

      Poista
  18. Tosi ihanalta näyttää! Aika samanlainen maku kuin mullakin:) Kamala sisustuskuume täällä, eikä tällaiset postaukset kyllä auta yhtään ... :D

    VastaaPoista