HAPPY

keskiviikko 26. syyskuuta 2012

ÄÄÄÄÄ mul on ihan super hyvä fiilis :D Se rasva on oikeesti ihmeidentekijä koska mä tunnen olon kauniiks ekaa kertaa tän viimesen kuukauden aikana. Teen niistä vielä ihan oman postauksen sitten, ku oon saanu tän viikon mittasen kuurin loppumaan. 
Mun fiilistä ei tänää pilannu edes se, että sain 40euron parkkisakon! Sain vihdoin mun elämänhalut takasin ja postailuinto taas huipussaan, varokaa.... Nyt oon liian iloissani et voisin kirjottaa tänne mitään järkevää, joten siirrytään suosiolla kuviin.. Päällä oli tämmöstä:
Uusi kansio (26)
neule: h&m
t-paita: gina
housut: cubus
kello: glitter
kengät: bianco
032031001
Ja tämän tytöntyllerön kanssa pyörin tänää hymy perseessä sokoksen 3+1 päivillä ja enkuntunnilla:
036
Ja mm. tämmösiä lähti sokokselta. Ei mitään erikoista. Aattelin kokeilla tommosta hampaita valkasevaa hammastahnaa ku lähti niin halvalla, mutta ei oo kauheen korkeet odotukset tota kohtaan :D Kokemuksia?
048

41 kommenttia:

  1. oi ompa kiva et se rasva auttaa!:-)

    VastaaPoista
  2. oi hienoo ! ite tajusin ku olin kipee et kyl sit ku parantuu ni on pari päivää ainaki maailman onnellisin !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep! kyl sit osaa arvostaa pieniiki asioit ja iloita ku on pari päivää maanu vaa vilttien alla :D

      Poista
  3. mistä noi housut on :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siinä lukee: cubukselta

      Poista
    2. aika taitavasti oot onnistunu katsomaa vaa ne kuvat :D

      Poista
    3. oho anteeks :D tosta puuttuu sana cubuksesta, meinasin kysyy että saako noita veturista XD

      Poista
    4. haha :D joo veturin cubuksesta ovat!

      Poista
  4. Hei ihana tää postaus :)! Ite en oo tota hammastahnaa kokeillu, mut mulla on joku pepsodentin perus 'white now' - ja mulla ainaki parin pesun jälkee hampaat välil iha loistaa ! :DDd et kyl noi yleensä toimii vaikkei ihan uskoiskaa .. :) mut jooo kiva lukee hyvii kuulumisii <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nonii kuulostaa loistavalta - kirjaimellisesti ;D hihiii<3

      Poista
  5. woou ärsyttää kun ei voi yhtään lukea tekstiä , ois voinu saada esim siitä tietoo että mistä housut on :D:dd anteeks vuotdatus mut tosi ärsyttävää ! :C

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siinhä lukee et housut cubukselt

      Poista
    2. hahah :D katoppas vähän tarkemmin joo...

      Poista
    3. johan kaikki nyt lukee täs postaukses kaikkee väärin tai jättää lukematta :D anonyymeille, merihän tais tarkottaa tota aikasempaa anoa joka kyseli mistä housut on, eikä suinkaan itse kysynyt ;)

      Poista
  6. toi kuorintajuttu on ihanaa, mul on tota samaa!!!!

    VastaaPoista
  7. ihana lukee tälläst pirteet tekstii! lisää tätä :) ps. ihanat asut kummallakin :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tätä tiedossa paljon! ;) kiitoksia kummanki puolesta!

      Poista
  8. Toi hammastahna on ihan parasta!!! Mulla ainaki parin pesun jälkee ihan valkoset hampilit :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nonii kuulostaa hyvältä!!! huomasin itekki kyl jo kahden pesun jälkee et vaalentunu vähän jeeee

      Poista
  9. oot niin kaunis! ja sulla on aina niin hienot ja tyylikkäät vaatteet että oon ihan kateellinen! :) kiva että rasvatkin auttaa! ota kuva nyt sun hampaista ja sitten vähän ajan päästä kun oot tota hammastahnaa käyttäny? siinä ainaki näkyis että onko eroa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vooiii kiitos :') joo otin kuvan! tosin otin sen kuvan sillei et olin jo kaks kertaa kerenny käyttää sitä ku en uskonu et se auttaa jo niin nopee koska on jo nyt vähä valkosempi hymy!

      Poista
  10. ääää sulla on niin hyvä tyylitaju! (: ihanaa että on postailuinto kun sun blogi on niin ihana!! tee videopostaus? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. iiiih kiitos<3 voisin taas joku päivä tehdä!

      Poista
  11. Toi on oikeesti ihan sairaan hyvin valkasevaa hammastahnaa! Tai mulla on muutenkin kyllä tosi vaaleet hampaat, mutta kyllä silti eron huomaa kun tota käyttää :)

    VastaaPoista
  12. Hymy perseessä mentiin !:) huomenna itekkii kotiuttamaa jotain mmmmmm<3 ja hmm pitäisköhä itekkii kokeilla tot valkasujuttuu !!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kokeile ihmeessä!!! hymy pepussa jipppiiiI!!

      Poista
  13. vooi henna oon niin ilonen sun puolesta ! kiva ku tunnet ittes kauniiks vaikka sä oot aina ollukki:) ihana tyyli <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ääää ihana sinääää, kiitos paljon<3

      Poista
  14. Tää on kyllä ihan ehdottomasti mun lempiblogi! :) Sun postaukset on pirteitä, etkä sä vaikuta yhtään itserakkaalta mitä bloggarit yleinsä on! Jatka samaan malliin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. awwww sinä senki illanpiristäjä<3 kiitos paljon ihanasta kommentista :)

      Poista
  15. oooi oot nii kaunis oikeesti! Onks sulla pidennykset vai iha omat kun noi sun hiukset näyttää nii tuuheilta :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ääää kiitos:) ihan omat ovat !

      Poista
    2. miten sitten hoidat hiuksiasi/ syöt kun ne on niin hyväkuntoiset? :D

      Poista
    3. siis mä oon oikeesti joku laiskin hiusten hoitaja ketä löytyy :D varmaa toi hyväkuntosuus johtuu siitä etten oo ikinä kauheesti värjäilly mun tukkaa tai tehny niitä yläaste-ajan hiusvirheitä :D syön ku sika, eli kaikki menee, joten eipä sieltäkään puolelta mitään ratkasua tohon kysymykseen löydy :D

      Poista
  16. mä niin rakastan sun blogii <3 ihanaa kun oot alkanut postaileen taas useemmin! ps. paljonko toi kello maksoi n.? oon kattellut itekin muttei ihan mihkään MK kelloon ole varaa, ehkä glitteristä sais mun budjettiin sopivan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. awww ihana kuulla<3 joo itellekki kelpais korsin kello mut tosiaan tää opiskelijabudjetti..:D muistaakseen 15e makso, mut toi on ostettu jo aikoja sitten!

      Poista
  17. UPEET KENGÄT! RAKASTUIN *--*

    VastaaPoista