AUTUMN

torstai 20. syyskuuta 2012

094077089072064044092Uusi kansio (24)
huivi: pieces
paita: zara
housut: gina
kengät: dinsko??
031039
Ja viimeiseen kuvaan kiteytyy aika hyvin viimosen viikon fiilikset:
099
Helvetinmoinen juurikasvu ja pahentuneet allergiaoireet. Tän postauksen ainoassa kuvassa, jossa näkyy kasvot, mä näytän kuolemalta :DD Siinä syyt, miks en oo pariin päivään postaillut. Mulle tais kehittyy jonkinlainen nikkeliherkkyyskin nyt tässä samalla, koska mun oli pakko eilen ottaa napis (jossa on nikkeliä) pois ja nyt kun pistin sen ensimmäisen 'harjotus'napiksen, niin ei enään satu napaan. Allergiaa ja herkkyyttä siis toisensa perään. Olkaa tosiaan TOSI varovaisia niiden ripsien kanssa jos teillä on atooppinen- tai edes herkkä iho. 

Mut on mulla ilosiaki uutisia! Pääsin KappAhlii työharjotteluun ja oon nääääin huojentunu, että pääsin sinne. Olin jo valmistunut ravaamaan kaikki Veturin kaupat läpi, mut ei tarvinnu ku ekaan marssia! Jaja ööö olikohan mulla muuta... Eipä varmaan! Mä jatkan BB:n katsomista, morooo:)

21 kommenttia:

  1. oiku kiva että pääsit kappahlii!:-) ihana sun asu:-)

    VastaaPoista
  2. ooot tosi ihanan tuntunen ihminen aina niin pirteenä!!:) harmi että niitten ripsienkaa kävi niin :( ne oli niin nätit! Oot tosi luonnon kaunis et ihan kadehdin!!:)

    VastaaPoista
  3. mä olin kappahlis harjottelus ja siel oli ihan hirveetä :D mut toivon sulle parempaa harjotteluu ku itelleni! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noh toivottavast mulla on kivaa siellä!:)

      Poista
    2. joo pakko tulla jakaan tänne itekii kokemuksia! :D ite olin kappahlis harjottelussa ja voin sanoa, etten uudestaa aijjo enää mennä. työntekijät ei arvostanu harjottelijaa ollenkaan, vaan laitto tekemään ne asiat mitä ite ei jaksanu tai halunnu tehä. ruokatauotkin oli niin lyhyitä et hyvä jos ehti nielasta ruoan ku piti olla jo takaisin töissä... en kyllä enää ikinä mee uudestaa..

      Poista
    3. olitko siis kouvolan kappahlissa vai missä? :)

      Poista
  4. Mul on tällä hetkel nä ripset ekaa kertaa, ja oon nyt alkanu raapii luomii ku kutii ja kirvelee. Nyt viel tän sun kauhukokemuksen ja nyt tän mun oman kirvelyn jälkee en usko et mun kannattaa ottaa näitä enää toista kertaa! Hui tavallaan kiitos sulle, että toimit varottavana esimerkkinä :D mut pahottelut ja voimia niitten oireiden kanssa :/! Sul on ihan mahtava blogi ja oot super kaunis :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo kuulostaa vähän siltä ettei kannata jatkaa, jos jo ekalla kerralla tulee tommosia.. oot paaaaljon kauniimpi luonnollisilla ripsillä, ku turvonneilla ja punasilla silmillä, mitä tod.näk. saat jos jatkat :D kiitos paljon ja tsemii sullekki niiden kanssa! :)

      Poista
  5. ihanan syksysiä kuvia!! :) oot nii nätskä

    VastaaPoista
  6. tosi kivoja, syksysiä kuvia :-)

    VastaaPoista
  7. Ah aivan ihana neule, tuntuu et jokapuolella on aivan maagisia neuleita ja ne pitäis kaikki saada omaan kaappiin! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nojoo itekki kaipailisin kyllä lisää noita... :D suomen säät...

      Poista
  8. onks noita housuja viä ginassa?:)

    VastaaPoista
  9. nuo kengät on tosi kivat!

    VastaaPoista