Itkupotkuraivarit

keskiviikko 5. syyskuuta 2012

Desktop1 (2)
Heipparallaa! Täällä kirjottelee yks inspiraation ja kuvausinnon menettänyt Henna.. Milloinkohan oon viimeks käyny kuvailemassa kunnolla esim. Oonan kanssa? Ja millonkohan viimeks oon lähteny kotoonta tyytyväisenä siihen mitä mulla on päällä tai miltä mä näytän. Tää silmäepisodi vie musta näköjään kaikki mehut ulkonäköön liittyen ja se vaikuttaa myös tähän blogiin, koska tää käsittelee niin paljon ulkonäköön liittyviä asioita.

Tänään kävin ostamssa uuden ripsarin, koska kaikki vanhat on kuivahtanut/loppu ja sisältää akryyliä. Oon niin varma tosta akryyli-allergiasta, että ostin ton Lancomen ripsarin (joka siis ei sisällä sitä) vaikka sen hinta meniki yli mun tän hetkisten varojen. Tossa kollaasissa näkyy myös mun tämänhetkinen paras kaveri, joka ei näytä vähään aikaan olevan menossa minnekkään, tottelee nimeä Bepanthen. Toi on tällä hetkellä jopa tärkeempi ku ipsu.

Ulkonäkö- ja rahakriisiä helpotti onneksi kuitenkin se, kun tänää pääsin pitkästä aikaa mussuttamaan kiinalaista ruokaa. On se vaan niin hyvää<33

Ps. suositelkaas mulle hyviä ja ei niitä halvimpia (maybelline yms) eyelinereitä! Mulla alko nyt semmosen metsästys...

19 kommenttia:

  1. Lancomén ripsarit on parhaita! Tykkään eniten siitä jossa on se ripsari"purkin" pääty semmonen kaareva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihii ihana kuulla ettei oo mikää turha ostos! :D

      Poista
  2. Anonyymi5/9/12 20:39

    toi lancomen ripsari on parhainta mitä voi olla ! oon ite käyttäny sitä nyt vajaan vuoden ja en kyllä muuhu vaiha :)

    VastaaPoista
  3. mulla on chanelin musta eyeliner, hintaa oli joku 20-30€ (en muista tarkkaan). On kyllä hintansa arvonen! Suti on sen verran ohut, että rajaus on helppo tehdä jopa tälläselle mämmikouralle kun minä (:D). Rajaus pysyy koko päivän suttaamatta, ja myyjä näytti että kuivuttuaan ei lähde hankaamallakaan pois ilman vettä, ite en oo kyllä kokeillu. Mutta aion tota käyttää loppuelämäni! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noniii kuulostaa tosi hyvältä t. toinen mämmikoura ;D pitääki lähtä kattelemaa tota sillä silmällä kaupoista!

      Poista
  4. Anonyymi5/9/12 23:04

    harmillinen toi sun silmä-juttu:( toivottavasr toi ripsari on hyvää ja muista et oot oikeesti ihan super-kaunis!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin on :( awww kiitos ihana<3 et arvaakka mite tarpeesee toi tuli just täl hetkel

      Poista
  5. Anonyymi6/9/12 16:33

    h&m eyeliner 4,95e :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nimenomaa sanoin ettei niitä halvimpia koska ne sisältää lähes poikkeuksetta akryylia :D

      Poista
  6. Anonyymi6/9/12 17:54

    osta cahenlin tai lancomen eyeliner, tosi hyviä:)! hinta kummallakin n.20-30e, lancomella on myös selllanen, mihin saa ostettuu aina uuden täytepatruunan, ku vanha loppuu. ehdoton suosikki!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pitää varmaa mennä sitte niitä katselemaan! :)

      Poista
  7. Anonyymi7/9/12 08:25

    moi! sulla on noin hyvälaatuisia kuvia, niin kuvaatko ihan silla oletustoiminnolla (siis noissa muissa postauksissa?) sääteletkö niitä valotusaikoja ym valotuksia, vai kuvaatko ihan normaalisti, vai muokkaatko?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kuvaan joko ilman salamaa-asetuksella, tai sitten sillä CA-asetuksella, jossa saa vähän vaihdeltua niitä asetusjuttuja :) en säätele mitään, koska oon muutenki niin laiska käyttämään kameraa ja se vaatis opettelua jonkun verran.. :D

      Poista
  8. Anonyymi7/9/12 12:06

    hö en huomannu heti tota et ei saa olla halvinta eyelinerii mitä löytyy ku oisin innoissani tullu suosittelemaan rimmelii ja wet n' wildii ! :-D

    VastaaPoista
  9. Anonyymi9/9/12 16:38

    Onko toi lancomen ripsari ollu hyvä? :) aattelin vaa ku munki pitäs hankkia uus ripsari.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oo vielä kunnolla päässyt kokeilemaa, koska muutama tekoripsi on vielä jäljellä, mut oon huomannu ettei ainaka sotke yhtään ja jos on jääny illalla ripsarit silmiin ni ne ei oo levinny silmänympärysiholle vaa ne on vaa kadonnu pois :DD eli tän vähän perusteel mitä vielä osaan sanoa, ni on mahtava!

      Poista
    2. ok, no hyvä! oon nimittäi aatellu lancomen ripsaria :)

      Poista