Kenkuli pohdintaa

tiistai 4. syyskuuta 2012

001 (2)005 (2)006007 (2)009 (2)
Nonii heipparallaa! Tänään kävin postista hakemassa nää pitkään odotetut kengät ja innoissaan pussi auki ja eka reaktio oli: 'YÖK LEVEET???', koska nää tosiaan näytti aika järkyttävän leveiltä reiden kohdalta ja mulla on niin pienet jalat. Noh samaa mieltä olin vielä siinä vaiheessa kun kiskoin jalkaan ja peilasin ekaa kertaa noita jalassa, mut nyt kun otin näistä kuvia tätä postausta varten, niin aloin tykkäämään näistä! :D Ehkä nää vaati pientä totuttelua silmälle, kun en oo koskaan omistanut korkeavartisia kenkiä. Pitää nyt miettiä että mikä näiden kohtalo tulee olemaan, hmmmm :D

Mitäs ootte mieltä, pidänkö vai en? :)

Ps. apuaaa otin tän bloggerin uuden jutun käyttöö ja oon ihan kujilla.....

48 kommenttia:

  1. musta noi on ihanat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä olen vielä siinä ihanuuden ja ylisuuren rajamailla... :D

      Poista
  2. Ihanat! Pidä ihmeessää :-)

    VastaaPoista
  3. Anonyymi4/9/12 20:11

    liian leveet sun jaloille mun mielestä :( mut muuten olis tosi kivat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mmm muoki häiritsee toi ku takaata ja sivuilta näyttää niin isoilta :(

      Poista
  4. mä ainakin pidän noista paljon:)

    http://withsaararosa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Tosi kivat kengät! tykkään! mistä tuomoset löysit? :)

    VastaaPoista
  6. Anonyymi4/9/12 20:14

    ihanat noi kengät!! haluisin itellenikin ostaa tollaset, mutta kun mulla niin lyhyet jalat niin näyttäis mun jalassa hölmöltä =D miten muuten saat noi instagram kuvat tohon sivuun? osaan kyllä tehä kaikki asennukset jne. mut mihin kohtaan laitat sen html-koodin? :) ois kiva jos neuvoisit mua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mmm ja mulla taas niin ohuet että näyttää vähän hölmöltä... :D siis valitset sieltä 'lisää gadget'-kohdasta HTML/java script ja sitte vaa siihen heität sen koodin minkä sait sieltä sivuilta :) toivottavast autto!

      Poista
  7. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  8. Just hyvät noi kengät! :) Oon vähä suunnitellu itekki ostavani jotkut samantapaset.

    http://sadtoes.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. Anonyymi4/9/12 21:07

    Tosi kivat pidä noi! Itekki kyselisin mistä noi tilasit?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pitää vielä miettiä... ellokselta tilasin!:)

      Poista
  10. Anonyymi4/9/12 21:07

    mun mielest noi on vähä liian leveet sun jalkoihi koska sun jalat on niin kapeet :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mmm :D jos noi näyttäis joka suunnasta samalta ku eestä, ni pitäisin epäröimättä, muttakun ei...

      Poista
  11. Anonyymi4/9/12 21:08

    Mä en ite pitäis, mun on ite ihan hirveen vaikee löytää sopivii korkee vartisii kenkii ku on niin tikku jalat myös :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nojooo i know the feeling... :D

      Poista
  12. noi on ihanat!! pidät noi!

    VastaaPoista
  13. Anonyymi4/9/12 21:48

    Edestä tosi kivat! Sivulta ja takaa kamalat koska niin leveet ja takaa saa sut näyttää siks leveeltä :( Tiukat ni ois kivat

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. samaa mieltä :D äääh miksei voi näyttää kivalt sivuist ja takaata.. miks oon rimppakinttu

      Poista
  14. ei oo huonot! :) minkä hintaset oli ellokselta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jäi maksamaa vaa 35e, koska sillon oli vielä -60% kalleimmasta ostoksesta! tällä hetkel on -40% :)

      Poista
  15. Mä tykkään! :-) ei yhtää liia leveet noi ne menee kaikilla

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmmm epäröin vieläkin... :DD

      Poista
  16. Anonyymi5/9/12 07:22

    ihanat! ei näytä ollenkaan tyhmältä tai huonolta muutenkaan.
    pidä ihmeessä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. meeeeibiiiii meibi nooot :D

      Poista
  17. Anonyymi5/9/12 11:18

    nyt on vast syyskuu, tuut löytää paremmatki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin no tähän mennessä noi oli kaikkein lupaavimmat kaikin puolin mutta... mut joo totta, on tässä vielä aikaa!

      Poista
  18. Anonyymi5/9/12 13:11

    etkö pystyis taittaan noita sillee kivasti et ois vähä kapeemmat ? :) niiku et niistä tulis vähä lyhyemmät, kääntäsit kädellä

    VastaaPoista
  19. Tollain ne ylipolvensaappaat menee, kannattaa pitää! Näyttää hyvältä:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. täytyy vielä pohtia.... äähhhhhh :D

      Poista
  20. Anonyymi5/9/12 15:45

    on ihan kivan näköset, mut vähän leveät ehkä. jos koittasit jossain suutaril yms käyä vähän kaventaas vaik tosta varresta, sit noi ois kyl ihan täydelliset :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii toi vois kyl ollakki vaihtoehtona, mut en sit tiiä minkänäköset noista sitte tulis ;o

      Poista
  21. Anonyymi5/9/12 16:19

    Mun mielestä liian leveet, vaikka muuten onki tosi kivat! Mulla oli viime talvena sama ongelma ja varsinki legginsien kanssa näytti ihan järkyttävältä... :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. me kirotut rimppakintut.....

      Poista
  22. Anonyymi5/9/12 17:33

    harmittaa sanoo näin, mut mun mielestä noi näyttää aika tyhmiltä :--(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mielipidettä mä kysyinki! :)

      Poista
  23. Ei nuo ole edes tyhmän näköset! Just ihanat =) !

    VastaaPoista
  24. Mun mielestä noi on tosi kivat!

    VastaaPoista
  25. Anonyymi7/9/12 15:54

    Estä ihan mahtavat muualta ei niinkään! ): Ja mä sanoisin, että koska epäilet noin paljon niin ei kannata ostaa... On tosiaan syyskuun alku vasta niin kyllä sä vielä paremmat löydät! (:

    VastaaPoista
  26. jos vähänkin oot epäröivä niin älä pidä! tollasta ylipolven mallii on kuitenki näääääin paljon valikoimissa kaikkii erinlaisii, et kyllä löytyy sullekin istuvat :--)

    VastaaPoista
  27. Omg those boots are amazing... want!!!

    VastaaPoista