LAZY WEEKEND

sunnuntai 30. syyskuuta 2012

041001017
Aatun tekemää nami pasta carbonaaraa vai mitähän se oli. Pekonia, spaghettia ja jotain:D
034030015
Siinä muutamat kuvat viikonlopulta. Miten musta tuntuu et mun viikonloput on nykyää pelkkää lepäämistä ja mässäämistä? :D Tänä viikonloppuna olin ennätyslaiska ja väsynyt, mutta luulen sen johtuvan ihan vaan niistä lääkkeistä, mitkä mulle määrättiin tätä ihoa varten. Koko edellisviikonki olen ollut tosi väsynyt, mutta ehkä nyt alkaa helpottamaan kun alotan sen lenkkeilyn ja lääkekuuri alkaa olla loppu :) Mites teijän viikonloput meni?

Ps. myyn mun vanhaa puhelinta halvalla, joten ostakaa pois nurkista pyörimästä! Kohteeseen pääset tästä. Ja jos siellä löytyy cäppien ostajia tai tiedätte jonku joka ostais, ni Aatu on pistämässä muutamat huutonettiin. Ilmotelkaa jos ois kiinnostusta, ni pistän sitte linkkiä sinne :)

6 kommenttia:

  1. ooh ihania lötköpötkökuvia! :)

    VastaaPoista
  2. Mikä sun ihossa on tai siis miks sä syöt jotaan lääkkeitä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla on atooppinen ihottuma ja tekoripsiallergian myötä (asiasta täällä: http://hennakaarina.blogspot.fi/2012/09/kokemuksia-tekoripsiallergiasta.html) mulla paheni ihon tilanne muutenkin, kuin pelkästään silmistä niin pahaksi että piti ottaa lääkkeet ja paremmat rasvat kehiin :)

      Poista
  3. tee huonepostaus joskus! sulla näyttää olevan niiin ihana huone!:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon mä semmosia tehny jo videonki muodossa, mut voisin mä kuvailla täs joku päivä jotain uusia juttuja mun huoneesta :) edelliset huonepostaukset löytyy tosta oikealta huone-tagista :)

      Poista