RAIN AND PINK

torstai 27. syyskuuta 2012

Siis miks mulle käy aina näin vaatteiden kans... Kiinnyn niihin ja en haluais mitää muuta käyttää :D Nyt kulutukseen on päässy noi viime vuonna ostetut kengät. Miks kenkiä ja laukkuja on niin vaikee aina ostaa ja pitää sit kuluttaa ne yhet aina kerralla puhki.. Miks ne on aina niin kalliita... Miks mä keksin tekosyitä, kun kyllä kenkiäki halvalla saa jos etsii... Ei tee enää mieli pistää converseja jalkaan ku oon taas eksyny kävelemää tonne pilvien sekaa hehee.

Tää viikko on ollu tosi chilli ja ihan outoo et huomen alkaa viikonloppu ku oon nyt keskiviikon ja tämän päivän 'lomaillu' kun ei oo ollu koulua. Tänää siivosin koko talon (PESIN MYÖS VESSAT!!) ja vietiin se telkkari pois huoneesta :D Räjähtäkööt sitte autotallissa. 
Huomisen plänejä on ainaki lenkkareitten osto, kyllä!! Mä alotan lenkkeilyn vihdoin ja viimein. Toivon että ne yhdet söpöt on vielä jäljellä... Ja nyt niihin kuviin: 
Uusi kansio (27)
neule: gina
toppi: gina
housut: gina
kengät: bianco
laukku: !?!?
(oho aika monipuolista)
007002004
:(((((
024
Ja lopuksi vielä pitkästä aikaa biisilinkkaus!

14 kommenttia:

  1. rakastan hirmu paljon noita ginan housuja!! itellekki oon aina noita tahtonu haha:D
    kiva kun näitä postauksia on nyt tullu enemmän:>
    ++ oot tooosi kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noi on kyl tosi hyvät päällä! voi kiitoksia:)

      Poista
  2. voi vitsit oot niin nätti henna :)

    VastaaPoista
  3. Ihana asu :) ja toi laukku on superkiva!

    VastaaPoista
  4. Ihana ihana asu! Tuo neuletakki ja pinkki paita sopii niin kivasti yhteen! ♥

    VastaaPoista
  5. apua ihania asu ja ihana sinä! mistä meinasit ostaa lenkkarit ja millaset :) mul on kamala kriisi koska oon käyny kaikki kaupat läpi mut en löydä mitään kivoja, oon tulossa käymään kouvolan suunnalla huomenna ni ois kiva jos osaisit antaa vinkkiä et missä ois jotain hyviä vaihtoehtoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aww kiitos:) eilen löysin sokokselta (en ees tienny et siel on urheilukamaa) yhet söpöt mustalilat lenkkarit ni ne mä ehkä käyn ostamassa jos niitä on sielä vielä! topsportissa ei ainaka ollu mitää kivan näkösiä mun mielestä ja intersportissa en vielä oo kerenny käydä! budget sport löytyy myös ja sielä pitäis olla normaalia halvemmalla noita niken yms merkkien tuotteita, ni sieltä saattaa tehä jotain löytöjä! en osaa oikee antaa mitää hyviä vinkkejä kun en oo itekkään kerenny kierrellä paljoa :S

      Poista
  6. koska oot ostanu tuon pinkin paidan? =) aivan ihana!

    VastaaPoista
  7. Hei saako kysyy kuin pitkä oot ja mitä painat?:) Ku oon katellu tota samaa neulet, mut oon aika lyhyt ni en tiiä et oisko toi sit taas liian pitkä...:(
    Pitäis varmaa jaksaa lähtee keskustaa kokeilee

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 165cm ja painosta en oo varma :D 52kg tais olla viimeks. toi mun on S, et jos oot minuu viel paljon lyhkäsempi ni onha siel viel se XS :)

      Poista