STATEMENT

sunnuntai 30. syyskuuta 2012

Untitled #20
Oon tarpeeks kauan katsellut Xenian postauksissa tuota Zaran kaulakorua, että oiskohan se aika täydentää omaa koruvalikoimaa statement kaulakorulla. Noi olis varmasti tylsien asujen pelastajia, koska noilla saisi asusta kertaheitolla paljon näyttävämmän. Harmi vain, ettei tuota Zaran yksilöä taida enään kaupoista löytyä, koska se on kyllä ehdottomasti nätein mihin olen törmännyt :) Jos on näköhavaintoja siitä, niin otan niitä enemmän kuin mielelläni vastaan! 

Mitäs siellä tykätään? Ja mistä johtuu et mun postaukset sijoittuu aina ilta-/yöaikaan? :D

10 kommenttia:

  1. toi eka ja kolmas yläriviltä on kyl mun ehdottomii lemppareita! pitäis itekki saada tommonen:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi ne on kyl nättejä!:)

      Poista
  2. Ihania koruja<3! Ai hitsi joo en tosiaan oo muistanu pakettia! Onneks sanoit :D Lenkkeilen tänään postiin ja vien sen vihdoin. Sori kun kesti :I

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha niin mä aattelinki.. :D joo eipä toi pari päivää sinne tänne!

      Poista
  3. mäkin oon kattellu sitä xenian ku se on nii kiva! :D

    VastaaPoista
  4. Ihania koruja :) Tekisitkö joskus postauksen laukuistasi?:)

    ~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei mulla oo laukkuja mistä postata :DD siis oikeesti. oon joku maailman surkein laukkujen ostaja. mulla on kaks laukkuu, mitä kehtaa käyttää ja yks clutch. ei kauheesti esiteltävää.. :D

      Poista
  5. ooi ku mäki haluaisin jotain näyttäviä kaulakoruja! Täytyy ruveta hamstraamnaan ;-)

    VastaaPoista