Sunday

sunnuntai 9. syyskuuta 2012

007036011019031 
Siinä tämän päivän ja hetken fiiliksiä kuvien muodossa. Sunnuntait ne vaa on aina samallaisii vaikka ois kesäloma tai ihan mikä vaan :D Viikonloppu meni aika rentouttavissa tunnelmissa, koska ei ollut mitään synttäreitä yms ja perjantaina vietettiin Aatun kanssa laatuaikaa kahdestaan niillä ja kokkailtii kaikkee hyvää naposteltavaa :) Instagramissa on viikonlopulta parit kuvat (vissii huimat kaks:D)!

Mulla on nykyää jotain outoi uniongelmii, koska viime yönäki heräsin ekan kerran vähän ennen seitsemää aamulla ja sitä edellisenä aamuna heräilin myös tosi aikaseen ja mikä outoa, ennen Aatua :D Muutenki viimesen kahden viikon aikana oon ollu tosi väsynyt, vaikka oisin nukkunut yli sen 8h ja oon joutunu kärsimää noista kello 5 aamulla heräilyistä. Syksy sekottaa mun aivot??

Ps. haluun vielä mainita tosta sivupalkin kyselystä uudestaan, koska viime postauksessa oli niin paljon asiaa, joten musta tuntuu että monilla on mennyt se ohi. Elikkä olisin tosi ilonen jos kävisitte vastailemassa siihen kyselyyn (kestää about 5min ja 10 lahjakorttia arvotaan vastanneiden kesken;)), koska se auttaa muo vähän hahmottamaan, että mimmosia lukijoita mulla on ja mitkä asiat teitä kiinnostaa :) Kiitos teille, jotka jaksatte nähdä vähän vaivaa! 

27 kommenttia:

  1. miksei mulla näy minkäänlaista kyselyy tuolla? näkyy vaan tommonen iso valkonen rako follow me:n ja contact me:n välillä :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oot varmaan painanut sitä kyselyä jo kerran tai pistänyt sen pop-up ikkunan pois, koska toi kysely näkyy aina yhdelle ID-osotteelle vain kerran, jonka jälkeen näkyy vaa valkosena laatikkona :/ toiselta koneelta pitäisi kuitenki onnistua, jos on mahdollisuus :)

      Poista
    2. siis tarkottaako tuo siis että jos oon jonkun muun blogin kautta mennyt siihen kyselyyn, niin en pääse muidenkaan blogien kautta siihen enää? :) koska mullakaan ei näy se, ja tein eilen jonkun kyselyn toisen blogin kautta:)

      Poista
    3. ei mun mielestä pitäis mennä noin, mutta nyt vähän vaikuttaa siltä et menis tai sit on käyny joku moka niillä.. oottelen niiltä vastausta ja tuun sitte infoomaan :)

      Poista
    4. Nonii nyt sain vastauksen toho ongelmaan ja sanoivat et internet explorerin käyttäjillä saattaa olla ongelmia ton kyselyn kanssa, mutta muuten ei pitäis olla mitään ongelmaa ;o

      Poista
  2. Tossa ekassa ja tokassa kuvassa näkyy tommonen unelma beige neuletakki, niin mistä oot ostanu sen ? (:

    VastaaPoista
  3. Anonyymi9/9/12 18:48

    en oo painannu sit kyselyy viel kertaakaa, ja en oo ikinä ees nähny sitä :l olis kiva tehdä se!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kysyin asiasta ja tuun infoomaan heti kun saan vastauksen! :)

      Poista
  4. onks neidil mun huivi? :) vai oonks kadottanu omani...:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei toi mun mielest sun oo :D en ainakaa muista et oisin koskaa lainannu mitää huivii... :D

      Poista
  5. rakastuin tohon sun shopping is always a good idea -tekstiin. ihana ! :)

    VastaaPoista
  6. Mun blogissa olis sulle haaste! :)
    http://klitteria.blogspot.fi/2012/09/haaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pitääpi tehdä täs joku päivä! :)

      Poista
  7. Ihana tää sun blogi ! :-) käy ihmees kattoo myös mun http://paula-mylifee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. mistä toi shoppailuteksti?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. öäää äiti tais cittarist tai prismast ostaa :) ja noi oli siis kirjaimii, mistä ite tein ton tekstin

      Poista
  9. mistä toi kaulahuivi??:)

    VastaaPoista
  10. hahaa kui siistii oon iha varma et näin ton vaaterekki kuvan just eile weheartit.issä ! :D

    http://starsarewithyou-noorra.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mistä noi sun harmaaat kollarit on :)

      Poista
    2. ostettu joskus aikoja sitte h&m:stä :)

      Poista