TUESDAY

tiistai 25. syyskuuta 2012

011 (2)010010 (2)017001
Heipparallaa! Tänään sain vähän kuviakin aikaseks otettua jopa :D Kolmannessa kuvassa näkyy päivitystä luomista ja ripsien harvuudesta, mut toivon nyt että toi tehokaksikko vikasta kuvasta vie tän kaiken loppuun vihdoin ja viimein. Mun pitäis varmaan vielä noiden lisäks teipata patakintaat käteen niinku Frendeissä Phoebe, etten raapisi tätä kaulaa koko ajan... Raapraaps vaan :D

Ja mun telkkari vetäs eilen viimeset hengenvetonsa, koska kuvan särisemisen lisäksi katosi myös ääni ja alko kuulua naksumista... Piti sitten uskaltautua nukkua ilman telkkaria päällä, koska pelkäsin että se roihahtaa tuleen tjtn muuta kamalaa. Selvennykseks vielä jos kuulosti oudolta: en nuku koskaan hiljasuudessa ja pimeydessä koska se on vaan niin pirun ahdistavaa :D Siks käyn aina pistämässä äitin ja iskän 'uniradion' päälle, vessaan valon ja jätän oman huoneen telkkarin yöksi päälle. Vauva??

Nyt lähden viemää Aatulle bensaa kun se jäi matkan varrelle piikin kaa ku oli tulossa meille..... Moneskohan tuhannes kerta tämäki?? :D

36 kommenttia:

  1. ihana toi nuttura!:-) onko sun omat ripset muuten paljon kasvanu siitä ku otit pidennykset pois? en halua sitä päivää kun omani lähtee...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on ne oikeesti kasvanu kyl tosi paljon, et johtuu kyl oikeestaa pelkästään siitä et ku on tottunu niihin kaks kertaa pidempii ja neljä kertaa paksumpii ripsii.. :D nyt varsinki ku mulla se lancomen hyvä ripsari käytössä ni alkaa näyttää jo melkein samalta ripset ku ennen pituudelta. harvemmat ne tosin kyl vielä on ku ennen ripsiä, mut kyllä seki tästä pikkuhiljaa :)

      Poista
  2. voi reppana sinuu noitten silmienkans :( mut näyttää jo paljon paremmalle ku aikasemmin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. reppana henna >:( joo ja tänää näytin jo ihan ihmiseltä!!

      Poista
  3. mäki nukun aina läppäri auki ja kännykäst uni musaa ku mun huone on viel niin iso et rupee ain pelottaa et joku örkki tulee jostain..... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jooo siis mäki yritän peittää niil äänillä sitä et vainoharhailisin jotain ääniä... :D

      Poista
  4. hehe :D mä just rakastan nukkuu hiljaisuudessa ja pimeydessä. En saa unta ellei oo ihan hiljasta ja pimeetä. Onneks unimaski, pimennysverho ja korvatulpat on mun hyviä ystäviä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. apuaa mä en vois ees kuvitella et nukkuisin tollei :D kuulisin koko ajan jotain ääniä ja pelkäisin et talossa on joku....

      Poista
  5. Heeeiii mun poikaystävä sano et oon outo ku nukun telkkari päällä aina :( no nyt se on todistettu etten oo ainoo, eli ihan normaalia ! ja mulla(kin?) on sellanen putkitelkkari, ties koska seki sekoo : D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nonii normaalit me ja epänormaalit muut pimeässä hiljaa nukkuvat!!!! joo putkitelkut räjähtää kaikki... :DD

      Poista
  6. joo hyi pimeys ja hiljasuus, kauheeta yöllä varsinki ja yksin ! :Dd sitä alkaa kuvittelemaan kaikkee..

    VastaaPoista
  7. siis nyt on jo pakko kommentoida :D. Joo, mullakin rohtuu silmäluomet (tosin ei ripsienpidennyksistä), mullakin on atooppinen iho, jouduin kans ostamaan ylikalliin ripsarin, mullakin alko nyt työharjottelu, mulla on ollut niitä samoja uniongelmia mistä kerroit muutamia postauksia sitte + esittelet täällä samoja vaatteita mitä oon ite just käyny ostamassa, ja mulla on kans kaula ruvella kokoajan, ku raavin sen yöllä verille! :D sun postauksia on niin huvittavaa lukee, kun tuntuu et ne olis suoraan mun elämästä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mitäää sielunsisko :DD oot joku mun kaksoistapahtuma-sisko...omituista...

      Poista
  8. Jos mun pitää nukkua yksin, niin siitä ei tule mitään jos ei joko soi musiikki tai oo valoja päällä! :-D Mutta onneks nykyään poikaystävä nukkuu lähes jokayö vieressä! Säästää sit vähän sähköäkin... :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nojep mahdotonta! :D onneks mullaki poikaystävä tosi usein yötä<3

      Poista
  9. luin eka et tos lääkepakkaukses lukee levozin :DDd

    VastaaPoista
  10. ai mikä sulla on kaulassa? :( mulla on kans (yleensä kyllä joka syksy) tullu kaulaan ja käsitaipeisiin sellasia kutiavia punasia läiskiä, joiden kaa meinaa mennä oikeesti jo hermo!! =D ja atooppinen iho siis mullakin :( koita pärjäillä, oot ihana!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla levis sen tekoripsistä tulleen allergiareaktion jälkee kaulaan kauhee ihottuma ja muuallekkin vartaloo :S joo tiiän ton tunteen... ei sais raapia mutku tuntuu vaan niiiiin hyvältä raapia :DD sit sitä raapi ja itkee samalla kun tietää et se vaan pahentaa hahaa.. tsemppiä sullekki atoppisen ihon kans<3

      Poista
  11. tuo protopic on sitte semmosta myrkkyä että älä ihmeessä mee saunaan parin päivän sisällä ku oot laittanu tuota :D polttelee niiiiiiin paljon vaikka siinä onki vaa jotai sammalta tehoaineena :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. onneks en oo saunoja ihminen... polttaa jo ilman saunaaki nii pirusti et voin vaa kuvitella sen tuskan saunassa :D

      Poista
  12. Voithan sitten kertoo että auttaako nuo lääkkeet sulla, ja onko tuo protopic oikeesti niin kamalaa mitä kaikilla sivuilla kerrotaan? Lääkäri nimittäin suositteli tuota mulle viimevuonna, mutta en uskaltanu ostaa, mutta nyt näihin silmiin menee sen verran hermo, että taidan suostua, kun ei muuta vaihtoehtoa tunnu olevan.. Oliko se muuten minkä hintaista?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo teen ihan postauksen nyt tästä kun oon saamassa päätökseen, mutta SUOSITTELEN todellakin tota protopickiä jos sulla on pahaa ihottumaa silmissä tai kasvoissa muutenki. yhden päivän oon kerenny käyttää sillei että päivällä ja illalla ja huomaa jo nyt tehon :D hintaa taitaa olla jotain 50e/30ml, mutta reseptillä sain itse jollain 23e muistaakseni:) onhan se polttelu aika helvetillistä ja tuntuu että silmämunat kärventyy ulos, mut kyl sen kivun kestää koska ei se oo kun hetkellistä loppujenlopuks :) ja toi lääke on tosi tehokas ollu itelläni myös koska se on hillinny sitä kutinaa :)

      Poista
    2. Mä raavin iteltäni yöllä silmät verille, ni ai että. Joo marssin kyllä lääkäriin ja sanon että haluan tuota! Pitää vaan yrittää ajatella positiivisesti sen polttelun aikana että se tehoo nyt ainakin:D Mut onnea sulle, kun saat silmäs taas kuntoon, ehkä minäkin joku päivä saan :)

      Poista
    3. joo marssi! ja kyl se kipuki alkaa lieventyä koska tänä aamuna kun laitoin ni ei tuntunu enää yhtää niin pahalta kun ekoilla kerroilla :) etköhän säki saa tolla rasvalla silmäs terveiks ja tolla se onnistuu myös pirun nopeesti!!! :D good luck ;)

      Poista
  13. Ihania kuvia! Liityin lukijaks, vaikuttaa kivalta blogilta :)

    http://www.essi-blog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  14. Protopic on maailman parasta!! Mullakin on tosi paha atooppinen iho mut toi rasva auttaa heti kerran jälkeen! Mut ite en pysty mennä seuraavana päivänä suihkuun ku kirvelee niin paljon:/ mutta toivottavasti auttaa sullakin!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo toi on kyl mahtavaa rasvaa! :) oho johan sulla on kirvelly, kyl mä pystyn suihkussa ihan normisti käymään! en ainaka eilen huomannu mitää omituista

      Poista
  15. Ahaha :D Katoin että toi sun ristikaulakoru on sheiveri, siihen yhdistettynä vielä levozin ja muutenkin sun hieman masentuneet päivitykset blogissa... :D No onneksi katsoin väärin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DDDD haha enmä nyt ihan niin masentunu kuitenkaa oo...

      Poista
  16. hei nyt mun on pakko kysyy et mistä oot ostanu noi sun seinätarrat, siis noi tekstit tos sun seinäl :D oon tosi pitkää miettiny et mist noit saa ja oon iha rakastunu tommosiin! ja sul on muute ihana blogi:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sinooperistä on toiset ja toiset muistaakseni prismasta :) netissäki on yks kauppa mistä saa tommosia, mut en nyt muista nimeä! googlettamalla löytyy aikaa äkkiä varmaa:)

      Poista
  17. Heeeei samoja lääkkeitä ja rasvoja löytyy! Wuhuu en oo yksin mun atopian ja allergioiden kanssa :D

    VastaaPoista