ABOUT ME

tiistai 30. lokakuuta 2012

En tiedä mimmoisen kuvan musta saa blogin perusteella ja välillä muo suoraansanottuna vähän pelottaa, että ihmiset saa ihan vääränlaisen kuvan musta. Blogi on kuitenkin vain pieni osa minusta vaikka se onkin aika suurena osana mun elämässä, koska tykkään pitää tätä ja mielelläni kerron teille juttuja tänne. Netin välityksellä ihmisestä voi saada kuitenkin ihan erilaisen kuvan, kuin mitä oikeasti olisi, joten oon alkanut viime päivinä miettimään enemmän tätä asiaa.

Olen törmännyt monet kerrat toisten blogeja lukiessa siihen, kun lukija mainitsee blogin pinnallisuudesta negatiiviseen sävyyn. Omituista jotenkin narista siitä, vaikka tottakai monia kiinnostaa tietää esim. miltä blogin kirjoittaja kuulostaa, minkälaiset perhesuhteet ja mistä saa rahansa kaikkeen, kiinnostaa muakin välillä, mutta musta tuntuu että 90% niistä, ketkä kommentoi niitä törkyjä tai ihmetyksiä pinnallisuudesta, ei bloggaa :D Tai sitten niitä lukijoita ei ole sitä 100 enempää, eikä paskakommentteja ole vielä tullut ja herättänyt todellisuuteen, että ihmiset ei aina olekaan niin kilttejä ja mihin täytyy vetää se raja blogin sisällöstä. Ei kukaan täysijärkinen pitäisi julkista blogia jossa kertoo raha-asioista ja perhejutuista ym. henkilökohtaisista asioista. Sehän olisi jo vaarallistakin :D Tuntemattomat ihmiset tietäisi asioita, joita voisivat käyttää hyödyksi satuttaakseen jollain tavalla. 

Itse kerron vielä aika paljon elämästäni, sillä täällä näkyy aika paljon kuvia mm. mun poikaystävästä ja kavereista ja mainitsen heidät heidän omilla nimillänsä. Mulla ei oo ollut ainakaan vielä tarvetta alkaa sensuroimaan tuttujeni nimiä ja kuvia tai alkaa käyttämään kommenttien vahvistus-toimintoa. Joten kiitos teille, kun ette pakota mua niukentamaan blogini sisältöä ainakaan tällä hetkellä :)
IMG_0412
Mutta nyt siihen asiaan. Ajattelin lyödä muutamia faktoja tiskiin itsestäni, joita ei välttämättä ainakaan ne uusimmat lukijat minusta tienneet :)

1. Mun ihanneääni miehellä olis Cheekin ääni pienellä R-vialla ja rovaniemen murteella :D
2. Vihaan kahvia ja kaakaota. Rakastan kuumaa mustaherukkamehua ja glögiä.
3. Mun suurin ongelma on ehkä se, että innostun helposti pienistä asioista ja sitä myötä myös petyn pahasti jos joku meneekin mönkään.
4. Tai tuota edellistä kohtaa suurempi ongelma mulla on ehkä se, että suunnittelen hirveästi kaikille lomille tekemistä ja turhaudun jossei ne toteudu tai en keksi jotain toteutettavissa olevaa suunnitelmaa.
5. Oon onnellisimmillani silloin, kun on kalenterissa joka päivälle jotain tekemistä. Poissuljettuna kuitenkin koulujutut ja tylsät jutut. Kännykän kalenteri on yksi mun tärkeimpiä asioita, koska merkkaan ihan pienetkin menot ja jutut sinne!
6. Sateeseen nukahtaminen on parasta<33 Latasin sadesovelluksenki tässä yks päivä!
7. En osaa säästää. Jos saan vähänki rahaa käteen niin tiedän jo mihin sen tuhlaan. Säästötili ei tuu kuuloonkaan näillä haluamisilla ja ostoslistoilla, vaikka hyvähän semmonen ois olla.. :D
8. Dippailen ihan kaikkea! McDonaldsin juustohamppareita en syö enään ollenkaan ilman valkosipulidippiä :D Oon jo katsellut kaikkia dippilautasia sunmuita mun omaan kotiin.
9. Jos pitää valita sipsit vai karkit, se on aina sipsit. Syön karkkia nykyään tosi harvoin, koska suolaiset jutut maistuu vaan paremmalta mun suuhun. Leivoksissa sama. Ne ei oikein iske muhun, mutta pasteijat ja minipizzat yms<3 Ja sipsit tottakai aina dipin kanssa;)
10. Rakastan pieniä lapsia! Tosin uhmaikäiset näsäviisaat ja ällöttävät (en osaa selittää tota ällöttävyyttä että mitä meinaan sillä.. älkää saako väärää kuvaa:DD) ei oo ihan niin kivoja...
11. Mä haluaisin niiiiiiiiiiiin kovasti tiibetinspanielin joskus, mutta en usko että voin ottaa koskaan, koska oon vähän allerginen kissoille ja koirille. Mutta jos voisin ottaa, niin ehdottomasti tiipsu<3
12. Pelkäsin pienenä puhelimeen vastaamista. Oli niin outoa, että voi kuulla toisen ihmisen äänen jostain kapulasta ja kun ei ikinä voinut tietää lankapuhelimesta, että kuka siellä soittaa :D
13. Vihaan likaisuutta, mutta sotkussa pystyn hyvinkin elämään (ja niin myös elänkin...)
12. En pysty nukkumaan pimeydessä ja hiljaisuudessa. Nukun aina niin, että käyn laittamassa vanhempien uniradion päälle ja nukahdan aina telkkaria katsellen. Näin en tosin tee, jos joku nukkuu mun vieressä.
IMG_0407 Kysymys kuuluu: millaisen kuvan Sinä saat minusta blogini perusteella? Tylsä, turhamainen, ihana, kiltti, ilkeä, pinnallinen, rohkea, iloinen, masentunut, elämäniloinen jne :D KERTOKAA!

88 kommenttia:

  1. Kiltti ja ystävällinen :D ja ihan fiksu

    VastaaPoista
  2. Mun mielest sä vaikutat onnelliselt, iloselt, huolehtivaiselt, höppänält, ystävälliselt ihmiselt:) oot myös tosi kaunis !!!

    VastaaPoista
  3. ihana, kiltti, elämäniloinen, iloinen ja hyvä blogin pitäjä ! sun blogis on aivan mahtava!:)

    VastaaPoista
  4. Mä en oo henkilökohtasesti saanu susta ikinä huonoo kuvaa! Ehkä siks ku ei hirveesti voi blogin perusteella just tuomita ihmisii :)

    Mut oon aina ollu sitä mieltä, että oot semmonen jalat maassa rento tyyppi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vooi ihana kuulla! kiitoskiitos :>

      Poista
  5. Blogin perusteella sinuu kuvaa seuraavat:

    <3 kiltti
    <3 Elämäniloinen
    <3 Iloinen
    <3 Helposti asioista innostuva
    <3 Herttainen


    Mut yhteen juttuun haluisin heittää vastaväitteen!

    Kirjoitit että..

    ''lukijoita ole sitä 100 enempää, eikä paskakommentteja ole vielä tullut ja herättänyt todellisuuteen, että ihmiset ei aina olekaan niin kilttejä''

    .. Oon ihan erimieltä tästä, sillä miun blogi keräsi paska kommentteja jo silloin kun mulla oli tyyliin 50 lukijaa, enkä todellakaan tajua mistä se johtui. Ehkä jotkut miun puoli tutut Joensuusta kirjoitti mulle ilkeitä kommentteja (kun joensuu on kuitenkin melko pieni paikka) ihan vaan huvikseen, kaikista ihmisistä kun ei voi tykätä. Nykyään kun mulla on n. 200 lukijaa, tulee paskaa niskaan (ainakin tällä hetkellä, nyt koputan puuta) paljon vähemmän :)

    Niin ja tosiaan, ihmiset on välillä tosiaan niin ilkeitä ja usein ihan vaan huvikseen. :( Miusta se on niin käsittämätöntä! Esim. itse kirjoitan ihan perus blogia, en mitään huomiota herättävää, joten joskus ihmetytti alussa, miksi miun blogi herätti niin paljon keskustelua kommenttiboksissa.. Mut bloggailu on kivaa ja aion jatkaa täs edeskin! :)
    SORI tooosi pitkä kommentti. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii joo kylhä niit varmaa sit jos jotku puoltutut tai tutut käy heittääs! Mun mielest jotenki niin tyhmää et tutut kävis kommentoimas jotai törkeetä :D Mul on itelläki tullu muutamii vähän ilkeempii kommenttei täällä asuvilt anonyymina ja pistää vaa miettimää et miks ketkää tutut tekis semmosta, mut ei niist pidä vaa välittää:D Mut kiitos paljon noista adjektiiveista ja kommentista<3

      Poista
    2. niin no en tiedä sellaiset tututkaan, mut ainakin sellaiset kuka ehkä sit tietää esim. miut naaman perusteella ja haluaa sit vaan ilkeyttään pilata toisen päivän. näitähän löytyy! :s

      olehyvä vaain<3

      Poista
    3. no niitä tosiaa löytyy.. :S

      Poista
  6. Susta saa sellaisen kuvan blogin kautta että oot mukava ja kiva. Mutta sitten voit taas olla sillee töykee tai vähä ilkeempi :) Mutta muuten oot tooosi nätti ja sun blogi on paras.

    ---

    VastaaPoista
  7. Kiva postaus:) Ite oon saanu susta sellasen kiltin, elämänilosen, avoimen ja rohkean kuvan!
    Haittaneeko jos tekisin saman tyylisen postauksen 8)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos amanda!<3 ei tietenkää haittaa :>

      Poista
  8. ihana toi eka fakta :D:DDD mä oon saanu susta pelkästään positiivisen kuvan, vaikutat tosi mukavalta ja helpostilähestyttävältä, pirteeltä ja sellaselta suloselta! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihiihi :DD kiiitos paljon laura!

      Poista
  9. Sä vaikutat rehdiltä, vähän höpsöltä, sosiaaliselta ja tosi mukavalta! :-) en oo koskaan saanu blogin vuoksi susta mitenkään negatiivista kuvaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siis niin huojentavaa kuulla näitä.. kiitos paljon! :')

      Poista
  10. Elämäniloinen, kiltti, ihana ja ystävällinen! :)

    VastaaPoista
  11. Hehe sun kysymykseen on hankala vastata koska tiiän että oot ystävällinen, luotettava, pirteä, hauska, kaunis, huomaavainen ja kaikkea muuta kuin tylsä <3 pus murunen !

    VastaaPoista
  12. kiltti, iloinen, rauhallinen, mukava, seeemmone hienostunu :D tai en oo koskaan missään kuvissä nähny sulla mitään lökäreitä, sulla on aina semmoset hienot vaatteet (: ja aikuismainen :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha kyllä mä tälläki hetkellä käytän löllöilyhousuja ;) jos sais jotku uudet kivat löllöilyvaatteet ni voisitte saadakki kuvaa musta rentoiluvaatteissa! kiiiitos<3

      Poista
  13. mä en oo ainakaa saanu susta yhtään huonoa kuvaa tän blogin kautta :) vaikutat tosi iloselta ja ystävälliseltä ihmiseltä!

    VastaaPoista
  14. ihana, kiltti, onnellinen semmonen ihminen jolla tuntuu olevan kaikki elämässä aika mallillaan (:

    http://veeewas.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  15. vaikutat onnilliselta, pirteeltä ihmiseltä, elämäniloselta, mutta tietenki kaikilla ihmisillä on puolia/asioita joista ei kauheen mielellään halua puhua... ja ihan ymmärrettävää !
    tee minkä omaks parhaaks näät :-)

    VastaaPoista
  16. Hahah voi mullakin on niin toi sipsijuttu, aina ehdottomasti sipsit karkkien sijasta! Oon ihan koukussa sipseihin, aina tekee mieli ja sitten ku saa niitä nii menee helposti se koko pussillinen, ja valkosipulidippiä ei voita mikään!!!... (Hahah ja siis en todellakaan oo lihava :--D)

    Mutta siis Henna sä oot mun ihan lemppari bloggaaja!! Mul on blogilistalla lähemmäs sata blogia mut aina ekana bongaan sieltä ootko sä postannu ja luen sen eka! Sä vaikutat niin samanlaiselta kun mä jollain tapaa, vaikka en sua tunnekkaan! :D Muistan sillon joskus kaaauan sitten kun teil oli Oonan kans (eka?) yhteinen blogi ja törmäsin siihen sattumalta nii aattelin jo sillon et ei vitsi mikä nätti ja mukavalt vaikuttava tyttö tää! :) Mutta se, minkä kuvan susta oon blogin kautta saanu on: monien kanssa toimeentuleva, sosiaalinen, tyylikäs, rakastunut, hauska ja huumorintajunen, ihana ja sympaattinen! :-) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ihana toi lisäys suluissa ettet oo lihava<3 :'D Sipsit ja dippi jyrää! Iiih ihana kuulla et tykkäät noin paljon ja samaistut! Mul oli kaks blogii jo ennen sitä yhteistä Oonan kaa, mut ne oli semmosii turhia eikä niitä monet lukenut :D Kiitos paljon ihanasta kommentista<3

      Poista
  17. Saan susta tosi ihanan kuvan. Vaikutat mukavalta ja iloselta ja semmoselta kehen haluais tutustua!:)Sun postaukset on kiinnostavii ja postailet muutenki usein. Ihana blogi ja ihana sinä<3 ja muuten, tiibetinspanielit on aivan mahtavii ja sulosii!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iih ihana sinä ja sinun kommentti ja tiipsut on parhaita!!<3 Muhun voi aina tulla tutustumaan!

      Poista
  18. rovaniemen murre on paras!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niii se on niin sulosen kuulosta!!! Toivoisin et itekki puhuisin :D

      Poista
  19. hauska,sympaattinen,pinnallinen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii ja nytku luin noiden muiden niin kans ystävällinen oikeesti oot ihan höpö :_D

      Poista
    2. hehee kiitoksia :)

      Poista
  20. ilonen ja hymyilevä :) sellanen kehen ite haluais tutustua!

    VastaaPoista
  21. saan susta tosi ystävällisen, hauskan ja elämänilosen kuvan, sikspä kai kuulutkin mun lempparibloggaajiin ja luen aina innoissani kun oot tänne jotakin kirjotellut :) !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vooi kiitos paljon lotta! :')

      Poista
  22. mä oon saanut susta sellasen kuvan, että oot rohkee, iloinen ja pirtsakka, sosiaalinen ja vähän semmonen höppänäki :-D ja sit kans, että oot semmoinen, niinku, ää en osaa sanoa! haluat näyttää hyvältä ja tyylikkäältä, ja se on sulle tärkeetä! ja niin sä kyllä ootkin tyylikäs :-)

    VastaaPoista
  23. Vaikutat pirteeltä, sosiaaliselta ja tosi mukavalta.

    PS. Tipsut on ihania, itelläkin semmonen♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eikäää oon kateellinen! kiitos paljon<3

      Poista
  24. Ystävällinen, hauska, positiivinen, muotitietoinen, innokas, hölmö, sympaattinen... :)

    VastaaPoista
  25. aa apua kuinka sulonen postaus jotenki :-D
    oon blogin perusteella saanu susta tosi ilosen ja elämänmyönteisen kuvan, ja semmosen että kaverit ja kaikki on sulle tosi tärkeitä:) oot ihan yks mun lempibloggaajista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi ihana kuulla, kiitos paljon! :)

      Poista
  26. Sä oot aina vaikuttanu musta tosi ystävälliseltä, iloselta ja sellaselta kaikkien kaverilta! Monista bloggaajista saan aika usein vähän sellasen ns. ylimielisen tai sellaisen kuvan, en tiedä miksi... Mut sä vaikutat tosi sellaselta rehdiltä tai sellaselta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo siis ton takia just mä aloin miettimää hirveesti, ku itekki saan joistain bloggaajista tietynlaisia kuvia ja joistain tosi tylsiä ja joistain ilkeitä ni aloin miettimää et apua jos mustaki saa tommosen kuvan :D mut toosi ihana kuuulla näit teijän kommentteja ettei asia ihn niin olekkaa<3

      Poista
  27. susta saa sellasen tosi sympaattisen kuvan! voisin kuvitella et tutustut uusiin ihmisiin sillein "lämmöllä" ja annat kaikille mahdollisuuden ystävystyä tai tutustua sun kanssa. jotenkin nään myös sut tekemässä sellasia hassuja juttuja ja hupsuttelemassa? :D en tiiä mistä nää tulee mut jotenkin sellanen mielikuva mulla on? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo kyl mä aina pyrin olemaa kiva uusille ihmisille ja tykkään tutustua, mut oon aika ujo siinämielessä tutustumaan, että jossei oo yhtään mun kaltanen tai oo samoja kiinnostuksen kohteita ni sit meen aika lukkoo :D oon tosi huono keksimää keskustelunaiheita jos huomaan ettei se ihminen oo yhtää samanlaine munkaa! ja toi hupsuttelujuttu on kyllä totta, eli nappiin meni sun mielikuva ;) kiitos paljon<3

      Poista
  28. ilonen ja pirtee (: ja välillä tuntuu myös että käytät aikaa paljo aikaa ulkonäköön ku en oo nähny sulla koskaa mitää lökäreitä tai semmosta (: ja myös tosi urheilullinen ja mukava !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyllä mä löllöilyvaatteita pidän aina kotona ja välillä myös täällä valkealassa liikkuessa :) kiitoksia paljon!

      Poista
  29. tosi kiva postaus! :) ja vaikutat onnelliselta , mukavalta ja vähän sellaselta räväkältä persoonalta ! :)

    VastaaPoista
  30. sain susta blogin kautta sellasen hassuttelija-kuvan, muistan jonkun asukuvan missä oli kuvateksti Chinese pissahätä ja nauroin sille ihan hullusti..! aattelin että oot tosi pirteä, hauska yms sitten kun suhun olis tutustunu. muistan kun näitte oonan kaa mua olin ihan että o'ou, kuinka awkward jos ei jotenkin jutut kohtaa tai oon tosi ujo. ira oli sanonu mulle, että olisit vähän ujo, mutta en ainakaan blogin perusteella ajatellu susta niin. eikä meistä kukaan kauheesti osannu sitten ujostella lopulta :-) äääh olipas kiva kirjottaa pitkästi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha apuaaaa mäki muistan sen... :D myöki oltii iha iiiks oonan kaa ku mietittii et synkkaaks meil yhtää ja naurattaaks suo samat asiat mut tilanne raukes kyl saman tien ku avattii suut, onneks! :D ja joo oon mä ujo uusii ihmisii tutustuessa silloin, jos mä huomaan ettei se toine oo ihan samal aaltopituudel munkaa. meen lukkoo enkä osaa keksii puheenaiheita jos se ihminen on niin erilainen. mut en mä muuten omasta mielestä ujo oo :) koska tuut kouvolaaa??

      Poista
  31. muodista pitävä, iloinen, nuori :)

    VastaaPoista
  32. Mulla menee vähä välillä sillee et kattelen vaa blogien kuvia enkä keskity siihen tekstiin ollenkaan! Nyt oon ottanu niskastani kiinni ja koittanu oikee panostaa siihe tekstin lukemiseen ja voin kyllä sanoo että vaikutat "jalat maassa" tyypiltä", joka rakastaa elämäänsä:) Ja muuten täällä on yks toinenki, joka syö juustohamppareita valkosipulidipillä:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha ihana kuulla joku muuki joka syö ne noin! :D ja joo mul menee vähä samal tapaa toi blogien 'lukeminen'.. :D kuvat vaa ja nopee vilkasu onks tekstissä mitää superkiinnostavaa. mut sit on taas muutamat blogit joide tekstit luen tosi tarkkaa! mut kiiitos paljon:)

      Poista
  33. oon lukenu sun blogii tosi pitkään ja tää on yks lemppari ehottomasti ! sun postauksii on aina ihana lukee ja itse ainaki oon saanu sun blogin perusteella kuvan et oot aito, sulonen, ilonen, vähän hömppä :) kuvat muute tosi hyvii ja oot nätti ! silkkaa plussaa :) jatka samaa malliii

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jeee ihanaa kuulla, kiiiiitos oikein paljon :')

      Poista
  34. Ystävällinen, rento ja ihan loistava tyylitaju :) Ja kuten Enni jo tuolla sanoi aikaisemmin niin kuten myös mulla tuli niitä paskakommenteja jo vähän sen jälkeen kun bloggaamisen soitin ja lukioita siinä vaiheessa oli ehkä parikymmentä eikä nytkään sataa enempää, mutta totta on se että ne suurimmat osat törkykommenteista tulee niiltä jotka ei edes bloggaa ,ite oon ainakin sen todennut:D. Mutta ihanalta ihmiseltä vaikutat ja sun blogi aina vain paranee!!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta toi on kyl niiin outoa et tulee paskaa niskaa jo tommoses vaihees blogin kirjottamista! Outoo aatella et joitai iha randomeita kiinnostais kommentoida paskaa vielä niin tuntemattomalle bloggaajalle ;o Kiitos kehuista<3

      Poista
  35. Oon lukenu kans sun blogia aika pitkään ja oon saanu sellasen käsityksen, et oot ystävällinen, ilonen ja mukava kaikille. :--)

    http://alexandranblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  36. mikä on uniradio? :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. semmoi radio mihi saa sen uniajastimen, et se sammuu tietyn ajan päästä! :)

      Poista
  37. sust saa tosi onnellisen ihmisen kuvan! ps. mikä sen sun kaverin annan blogin osote on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihana kuulla! :) http://annaaemilia.blogspot.fi/

      Poista
  38. heei, henna onko sulla ikinä tullu semmosta oloo et ahistas ku nii moni tuntematon joka lukee sun blogias tietää nii paljo asiostas? D: ku itekin kirjotan blogii ja tää ahistaa aina välillä ja oon miettiny et lopettasin bloggaamisen..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei mua sillei, koska en kerro omalla mittakaavalla liikaa tänne asioita niin ei ole syytä ahistaa :) mut kyl se välil vähän ahistaa ku sen huomaa miten jotkut tuijottaa ja jos on vaikka iha hirvee naama-tai hiuspäivä eikä haluis muutenka et ketkää näkee :D mut tee vaik sillei et mietit pitäiskö sun tarkentaa blogin linjaa et mitä sinne kerrot ettei ala ahistaa, tai iha milt itestäs nyt vaa tuntuu!

      Poista
  39. susta saa sellasen ilosen kuvan ja et haaveilet paljon mitä haluut ostaa seuraavaks! :D nää ei siis liittyny toisiinsa...:D mut mullakin on AINA mietinnässä kaikkee mitä haluun seuraavaks ostella :D♥

    ja sit just et mietit paljon asioita :), oot ystävällinen, kiltti ja oikeen sulonen! :D eli oikeen positiivinen kuva :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. osuit ihan nappii! ;D mä tiiän AINA mihin käytän rahat jos sitä saan.. kiitos paljon!<3

      Poista
  40. iloiselta ainaki vaikutat!:)

    VastaaPoista
  41. Musta susta saa semmosen kuvan että oot iloinen ja kiltti,rakastat olla porukassa(kaverit,poikaystävä yms.)muotitietoinen, hauska ja en tiiä mistä tää on tullu mut rohkee :D sul on maailman ihanin blogi ja joka päivä käyn varmaa 100 kertaa kattoo onks sul uus postaus :D vähän tyhmää mut jooh paheet mullaki ,kavereil on aina tapana nauraa mulle ku joka toinen minuutti meen sun blogii ku ootan uutta postaust:D ja voi että sä kirjotat niin luontevasti että sun tekstiä on aivan ihana lukee :)) rakastan suln vaatteita :)
    <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha voi ihana :DD suorastaa häkellyin täst kommentista... mut ihana kuulla et saaat tommosen kuvan ja tykkäät noin paljon blogista, kiiiitos paljon!<3

      Poista
  42. tosi ihana postaus! mä ainaki susta semmosen kuvan et oot tosi ilone ja mukava ja sellai suvitsevaine ja kiltti :-) ei susta voi saada ku hyvän kuvan!

    VastaaPoista