INDIEDAYS INSPIRATION

sunnuntai 14. lokakuuta 2012

Jotkut varmaan muistaa sen ajan ehkä kaksi tai kolme vuotta sitten, kun jokaisessa lifestyle-blogissa oli kuvia linssinsuojuksesta, kynistä ja koulukirjoista ja kaikissa ne kuvat näytti aina melkein samalta :D Mä ainakin muistan ton ajan hyvinkin selkeänä, koska silloin aloitin itsekin aktiivisemmin bloggailemaan. Nykyään onneksi suomessakin blogimaailma on muuttunut ja lifestyle-blogit ovat toinen toistaan mielikuvituksellisimpia ja persoonallisempia. Ihmiset ovat päässeet jyvälle, mikä tässä touhussa on ainakin mun mielestä tarkoituksena; inspiraation tuottaminen ja itsensä ilmaisu. Jätät jälkesi maailmaan tavalla tai toisella, inspiroit ja innoitat muita, saavutat unelmiasi ja voit tehdä jotain mitä rakastat. Noita asioita blogin pitäminen minulle merkitsee. 

Blogeja on viime vuosina tullut ihan järjetön määrä lisää ja kun katsoo kehitystä, miten nopeasti kuvat ja postausten taso paranivat, muutos on ihan tajuton! :D Hyviä blogeja on siis nykyään todella paljon ja oon tosi iloinen siitä, että Indiedays laajensi toimintaansa ja keräsi kasaan 300 mahtavaa blogia, itseni mukaanlukien! Indiedaysin sisältö laajenee nyt ruokaan, sisustukseen ja lifestylen uusiin aiheisiin. Indiedaysin omien blogien lisäksi portaali näyttää 300 blogin uudet postaukset kuvavirtana. Sen avulla voitte sitte helposti löytää kiinnostavia juttuja ja uusia blogeja luettavaksi :)

Sivuston kehitys on loppusuoralla ja nyt muutamalla teistä olis mahis päästä näkemään sivusto ennen muita! Jos kiinnostuit, niin tästä pääset ilmoittautumaan pistämällä sähköpostiosotteen tohon kenttään :) Alkuviikosta onnekkaille lähetetään sähköpostiviestillä tunnukset ja linkki sivuille!

Miltäs kuulostaa? ;) Ite oon ainaki ihan innoissani ja pari uutta blogia oon jo kerennyt löytää luettavaksi!
Koko näytön kaappaus 14.10.2012 213641.bmp

4 kommenttia:

  1. heei miten tommosen jutun jossa toi kuva vaihtuu nii saa ? :D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tossa on instagramin kuvia, eli ensinnäkin pitää olla ig-tunnus. ja ei tossa muuta tarvi tehdä kun painat tosta kuvasta ja siellä on selkeesti mun mielestä laitettu ne mistä sen saa :)

      Poista
  2. onneee!! (:

    VastaaPoista