NEW HAIR AND IPHONE STUFF

maanantai 1. lokakuuta 2012

Desktop2 (10)
[1] IHANIN LIIVI VILASSA JONKA MÄ JOKU PÄIVÄ OSTAN <333 [2] Oona värjäs mun juurikasvun pois ja muutenki tukkaa tummemmaksi, koska se väri oli aika haalistunu..:D [3] Kokeiluun pääsi superhalpa St. Moriz, mitä kohta lähden koklailemaan [4] Details [5] Matkalla keskustaan [6] Lauantaina BB:tä. 

Semmosia tänään :) Huomenna varmaan parempaa kuvaa tukasta ja voisin joku päivä myös tehdä oman arvioni tosta St. Morizista, vaikka niitä arvosteluja onkin jo aika paljon netissä nähnyt. Googlen ja blogien suurkuluttajana mä tykkään lukea monien eri ihmisten mielipiteitä, joten en näe siinä kyllä mitään haittaakaan että kirjoitan nettiin vielä yhden arvostelun tästä :) Ja en voi olla tuijottamatta tota karvaliivi-kuvaaaaaaaa..... Ostakaas se kännykkä pois ni voisin käydä ton ostamassa!! :D

Ps. jos tää mun asu kolahtaa, ni heittäkääs ääniä tänne!! :)

24 kommenttia:

  1. heei mite oot saanu ton postaukse otsikon tollee et ku hiiren vie päälle nii se 'hävii' :D ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. yritin muistella miten oon sen pistäny mut en vaan muista :D googlettamalla mä oon sen tiedon löytäny, joten etköhän säki löydä!

      Poista
  2. mistä ostit ton st. morizin ja paljon toi makso?:D haluun itekki kokeilla tota :p haha

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. seppälästä 6,95e! :D

      Poista
    2. ootko vielä kerenny koittaa tot? jättääkö rajoi tai näyttääkö oranssille? :0

      Poista
    3. toi on tosi hyvää!! :D siis oon ihan ihmeissäni. tulee semmoin hyvä rusketus jo yhest kerrast ja ei tuu rajoi jos on tosi nopee ja on kuorinu ihon kunnolla! toi kuivuu ihan super nopeesti. ja aluks ite ainaki pelästyin sitä ku tuli mustaa sielt vaa sielt pullosta ja näytti aluks jotenki kauheen likaselta, mut kyl se siitä sit ku kävi suihkussa:) suosittelen ainaki ekan koiton jälkee!

      Poista
    4. haiseeks toi hirveen pahalle niiku itseruskettavat yleensä? :D

      Poista
  3. mul on sama kysymys tost itseruskettavast! :D

    VastaaPoista
  4. ootko ollu tyytyväinen toho iphone 4s vai onks sulle tullu jo hinku ostaa toi vitonen? ku ite en tiiä että kumman sitä ostas:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo oon ollu tosi tyytyväinen! kyl mulla pieni kiinnostus heräs sitä kohtaan, mut kyllä mä ihan tässä nelosessa pysyttelen :) se vitonen ihan ylihintanenki! vaik oli kyllä tääki.... :D mut nyt saa halvemmalla jo pikkuhiljaa tätäki!

      Poista
  5. mä yritin äänestää sua mut se sivusto sano et oon jo kerran äänestäny vaik en oo :o

    no mut joo toi karvaliivi on toosi kiva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmph outoo!! ;o noniiin on ja muo ärsyttää superpaljon et oon näin persaukinen...

      Poista
  6. sulle sopii tosi hyvin noi tummat hiukset! :)

    VastaaPoista
  7. Ehanat hiukset!!♥

    inspirationmania.blogspot.fi

    VastaaPoista
  8. mullakin tää väittää et oisin jo äänestäny ;o

    VastaaPoista
  9. Sovitin just tänään tota liiviä, mutta näytin vaa lihavalta jääkarhulta :-( Se on vaa niin ihana..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. höpöö en usko että näytit lihavalta ainakaa! meeppä kokeilee ginan karvaliivii... siinä näyttää iha metsästäjält :DD

      Poista
  10. toi liivi on jotain niin parasta:) pakko oli kiikuttaa kotiin ja nyt huomasin että on vienyt ihanuudellaan muidenkin sydämiä!

    VastaaPoista
  11. mistä tuo ristikoru on?:)

    VastaaPoista