WITH MY MOM

sunnuntai 7. lokakuuta 2012

Eilisen ja tämän päivän ollaan tosiaan vietetty äitin kanssa kahdestaan, kun iskä ja Jere ei oo kuvioissa :) Hyvää ruokaa, paljon mättöjä ja leffan katselua<3 Sääkin suosi pitkästä aikaa ja oli ihanaa kun ei tarvinnut stressata mistään. Koko viikonloppu on oikeastaan mennyt tosi lungeissa meiningeissä ja hyvä vaan, koska huomenna mulla alkaa se työharjoittelu ja olen 10-18 töissä, joten paljoa ei mulle vapaa-aikaa jää... Saattaapi olla että postauksetkin vähenee, koska en kerkeä kuvailemaan ollenkaan silloin kun on vielä valoisaa :/ Saas nyt nähdä. 

Mutta nyt niitä eilisen ja tämän aamupäivän kuvia!
013007
Rentoiluasua :)
010
<333
014
Mentiin uuten ruokapaikkaan Marioon syömään ja otettiin tavallaan puoliksi äitin kanssa annokset. Toinen oli  kylmäsavulohipasta.....
019
....ja toinen annos fantasia-burger. Mä vähän petyin tohon paikkaan :D Ihan hyvää tuo ruoka oli, mutta pastaa oli aivan liikaa, koska ei jaksettu syödä kuin puolet siitä ja oltiin ihan ähkynä ja mun mielestä toi pasta oli liian mautonta. Toi burgeri-ateria oli tosi hyvä, mut ton syöminen osottautu tosi hankalaks ja sit piti kuljetella tota hampparia että sen sai syötyä järkevämmin :D Ja lopuksi vielä mun fiilistä lannistaa aina se, jos pitää viedä ne lautaset itse pois ja etenkin jos joutuu lajittelemaan ne haarukat sunmuut eri paikkoihin. Mulle tulee aina pakostikin mieleen joku RAX tai vastaavanlainen paikka. Saas nähdä käynkö joku kerta vielä tuolla sitä salaattia maistamassa...
002 (2)
Ja tänään tehtiin pinaattikeittoa äitin kanssa! Pinaattikeitto on yks mun lemppari kotiruokia ja mun onneks se on myös järjettömän halpaa :D Mulla tulee yksin asuessa ainakin ruoka halvaksi, koska tykkään niin paljon kaikista mitä saa halvalla. 

Vähän ajan päästä oon menossa Oonan kanssa hetkeksi ulos ja saatte ehkä illalla vielä kuvia uudesta takista ;) Nyt tää tyttö alkaa valmistautumaan, heippaa!

16 kommenttia:

  1. oi pinaattikeitto on niin hyvää! teittekö ite sen? millä reseptillä :) ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tehtiin itse! En muista välttämättä ihan oikein että miten tehtiin mutta yritän nyt havainnollistaa :D Eli semmosee höyrykattilaan (voi kuulemma tehdä normikattilaanki, mut sit pitää sekottaa koko ajan:D) laitettii voita about 80g ja sitten ku voi suli pistettiin jauhoja sen verran että muodostu semmosia könttejä ja sekotettii vispilällä. Sitte laitettiin maitoa melkein kokonainen kahden litran maitopurkki ja sekotettiin ja sitte kaupasta valmista pinattia sekaan ja sekotusta. Siinä ne ohjeet taitaaki olla :D Vähän suolaa ja valkopippuria tais myös mennä :)

      Poista
  2. munki mielestä marion pasta oli mautonta, joten sillo ku kävin siel olin vähä pettyny kyl. :D kivoi kuvia ja ihana toi sormus:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep se oli kyl pieni pettymys :S kiitos!

      Poista
  3. AAW upeet kynnet ja käsikorut!!♥

    xo Tiina

    --> inspirationmania.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Mistä noi sun housut tosta toisesta kuvasta on? :)

    VastaaPoista
  5. Voooi, äidin kanssa vietetyt hetket on tärkeitä <3

    VastaaPoista
  6. Itsekkin petyin todella paljon Marioon. Hampparit tosi hankala syödä( onhan ne ihan kivan näköset siinä korissa mutta siihen se siteen jää) äidillänikin oli muusia iso kasa ja muita lisukkeita todella säälittävä määrä. En kyllä itse varmaan eksy toista kertaa sinne.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nimenomaa! ja mun mielestä kaikki tommoset itsepalveluravintolat on aika turhia :D mä haluan et ruoka tuodaan pöytään tai edes ettei niitä tarvi itse syömisen jälkeen lajitella pois. ei siinä maha ähkynä huvita enää katsella mitään ruoan tähteitä.. :D

      Poista
  7. pinaattikeitto on parasta !

    VastaaPoista
  8. Marion pizzat on ihan sikahyviä! :D Niitä sinne kannattaa mennä syömään hehe xd ja mä en pienenä tykänny yhtää pinaattikeitosta, mutta nyt oon jopa alkanu tykkäämään! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ai on! pitääki käyä viel ne ja salaatit kokeilemassa :) pinaattikeitto naaammmm<3

      Poista