DECORATION

torstai 29. marraskuuta 2012

Nyt vähän sisustusjuttuja, jotta pääsisin purkamaan muuttokuumettani ja sisustus hulluuttani :D Aikaisempi postaus löytyy täältä. Astioita en tähän postaukseen pistänyt, koska ne tosiaan löytyy jo edellisestä ja astiasto mulla onkin jo melkein valmiina! Lasit, paistinpannu ja aterimet vain puuttuu enään. 

Nyt kun oon viime aikoina miettinyt, että mimmosen kokonaiskuvan mä haluan mun kämppään, niin on ollut tosi vaikeeta päättää sitä selkeätä linjaa :D Vaikeinta on päättää niitä isoimpia juttuja, jotka määrittää sen kokonaiskuvan, eli sohva, verhot, matot ym isot kalusteet. En tykkää liian modernista, enkä antiikkisesta. Värikästä ei missään nimessä, eikä mitään liian tyttö hempeää tai mummomaista. Oonhan mä toki tiennyt jo varmaan vuoden verran, että väreinä toimii valkoinen ja vaalean muut sävyt, koivu ja kulta. Vihreää kasvien muodossa. Mutta tänään vihdoin loksahti palaset paikalleen! Tai oikeastaan jo eilen illalla, kun näytin aatulle mun sisustus-kansiota ja koin jonkin sortin valaistumisen :D Itämainen sisustustyyli on se, mihin nyt osaan luokitella makuni sisustuksessa. Tajusin sen siinä vaiheesa, kun aloin haaveilemaan pari päivää sitten vähän raskaammista ja kuvioiduista punertavan sävyisistä verhoista ja matosta. Itämaistyyliset verhot ja matto ja ehkä pari tyynyäkin sitois hyvin sen vaaleuden, mikä mun kämpässä tulee vallitsemaan :D Vaaleat verhot ja matto olis ehkä jo vähän liikaa. Vaikka karvataljat ja itämaisuus saattaakin vähän riidellä keskenään, ainakin mun mielikuvissa, niin aion silti yrittää jotenkin yhdistää näitä. Karvoista en luovu ja en haluais hylätä tätäkään, kun vihdoin löysin sen oman kiinnostuksen!

Ostoslistalla ennen muuttoa on vielä ainakin keittiön pöytä ja tuolit, pari lamppua, ainakin yksi peili, sohva, uusi vaaterekki, henkareita, vaatteiden kuivatusteline, paistinpannu, aterimet, pyyhkeitä, lakannoita. Varmasti vielä jotain unohtu... 

Ihana matto / Sohvaksi ehdottomasti kulmasohva ja tää kuvan sohva on täydellinen<3 / Naurava buddha-koriste. Musta Buddha-koristeet on sairaan hienoja! / Samsungin joku smart TV. Ennen halusin telkkarin missä on valkoiset reunat, mutta nyt sen pitää ehdottomasti olla hopeiset ja ihan minimaalisen ohuet / Sisustustakka

Valkoiset satiinilakanat<3 / Pöytälamppu / Oon vieläki rakastunu toho Ikean sängynpäätyyn / Kultaset kehykset / Lampaantalja. Noilla mä aion vuorata kaikki penkit ja terassin tuolit / Vihreitä kasveja paljon! / Zaran edelleen lemppari kehykset / Pehmeitä vilttejä

Kultainen maljakko / Vallilan Mandariini-verhot / Torkkupeitto / Purnukoita / Tyynyjä

Kokosin myös kotiasua, joka on mitäs muutakaan, kuin vaaleaa :D Vaalea miellyttää mua ihan kaikessa eniten. Paitsi ihon värissä ja hiuksissa. Heh.

Viimeiseksi vielä vähän lakanoita ja päiväpeittoja Urban Outfittersiltä. Ihan outoa että innostuin tämmösistä, kun tähän mennessä ne hihkumisen kohteet on ollu niitä vaaleimpia ja tylsimpiä.


Noh, tuleeko mulle ihan ruma vai ihan ihana koti?? Aika ihana mun mielestä >:)

23 kommenttia:

  1. ihana koti! tää ei helpottanu munki muuttokuumetta :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojoo ei helpottanu kyllä munkaa :D Innostuin vaan lisää

      Poista
  2. Mistä toi ihana valkee aamutakki on!! :)

    VastaaPoista
  3. tommonen itämainen sisustustyyli on kieltämättä tosi kivan näkönen :)

    VastaaPoista
  4. Iiiihania juttuja :)

    VastaaPoista
  5. Ootko millon muuttamassa?:) vaik onko vielä ajatuksen tasolla niinku mulla vaikka muuttohinku onki kova:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joulun jälkeen aletaa kämppää etsimään :) Riippuu ihan siitä kuinka nopeasti kämppä löytyy ja että saanko raha-asiat kuntoon

      Poista
  6. ooi että ihanaa että täälä on toinenki tämmönen sistus höpsö :D ko mie olen muuttamassa Helsinkiin poikaystävän kanssa täältä 800 km päästä puoleksi vueksi...apua ja kaikki huomasin selaillessani että me olhaan ostettu jotaki 12 SAMMAA sisustus elemeulnttiä ihan vahingossa :DD ja onnea tulevaan uuteen kotiin! <3

    - Mimosa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awww toi murre :D Apua onpa pitkä matka muuttaa puoleksi vuodeksi vaan! Hyvä maku sulla ;) Ja onnea myös teille<3

      Poista
  7. ekana ajattelin tosta sanasta "itämainen" jotain järkyttävää ja mietin jo hetken että oot seonnu täydellisesti, mut rullasin alaspäin ja näin kuvat ja oikeestaan noi on aika ihania! toi sängynpääty on nii ihana, haluun itekki tommosen! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii hyvä etten ollukka sit ihan niin seonnu ;) Ei tossa kuitenkaan niin kauheesti niitä selkeästi itämaisia juttuja ole. Sängynpääty on ihana<33

      Poista
  8. tosi ihania juttuja!! ja toi "itämaisuus" iskee muhun kans aika lujaa! Just esim noi buddha koriste-esineet ja muut tuo vaaleeseen kotiin vähän persoonallisempaa ilmettä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep mustaki! Ja ku oon niin kyllästyny vaaleisiin koteihin, missä on mustaa ja hopeisia juttuja. Kulta, vihree ja lämpimät sävyt<3

      Poista
  9. kivoi juttui, mutta sisustustakka ja smart tv on aika kalliita...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän ne on enkä niitä tosiaankaan oo ostamassa kun muutan :D On toi sohvakin ihan liian kallis, mutta aina voi haaveilla!

      Poista
  10. Tosi kiva koti tulee!:)
    Voisitko vastata tähän kysymykseen :D?

    Oon menossa ideaparkkiin shoppailemaan ja koska oon sisätiloissa koko ajan niin mietin että laitanko ohuen kesä/syystakin vai parkatakin?

    //Sori jos kysymys on tyhmä:D::D::D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Shoppailemaan jos ihan oot menossa ni joku ohut syystakki kannattaa varmaan laittaa! Ja kun pistät huivin kaulaan niin ei ulkona silti ihan palellu :)

      Poista
  11. muutatko aatun kanssa yhteen vai yksin? ja miten sulla on kypsynyt tällainen päätös että muuttaisit, oon kyllä itsekin leikitellyt ajatuksella mutta jumitan kuitenkin siihen että kotona on aina ruokaa ja huolto pelaa :D no okei, abivuosi niin ensi vuonna pakko lähteä... :( ja aiotko jäädä kouvolaan vielä pidemmäksikin aikaa jos aiot asunnon laittaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yksin :) Oon jo varmaan puolitoista vuotta ollu ihan valmis muuttamaa! Mä ootan niin innolla jo sitä et saa omaa rauhaa ja kaikkia omia juttuja kämpän täyteen ja pääsee sisustamaan. Ja sitä et voi itsenäistyä ja hoidella kaikkia juttuja, kun mä nautin siitä että kalenteri on täynnä kaikkee tekemistä :D Ja jään kouvolaan ainaki aluksi!

      Poista