MAKE-UP HELP, PLEASE

maanantai 12. marraskuuta 2012

Desktop3

1. Lâncome Teint Miracle - meikkivoide 2. Gosh Bronzing Powder - aurinkopuuteri 3. Malu Wilz Bronzing pearls - aurinkopuuterihelmet 4. Joe Blasco - helmiäiskorostusväri 5. Joe Blasco - puristekorostusväri

Rintsikoiden ja farkkujen ostamisen lisäksi tuskaisinta on meikkien osto :D Sormi suussa Sokoksen meikkihyllyjen edessä on tuttua puuhaa mulle. Tuotti hankaluuksia jo pelkän ripsivärin osto vaikka olin netin kääntänyt ympäri vertailuja tehdessäni. Nyt on siis hakusessa hyvääkin hyvempi meikkivoide ja sen kaveriksi korostus- ja varjostuspuuterit ja myös jotain heleyttäviä tuotteita. Mä oon havainnut omassa naamassani sen, ettei mulle sovi semmoinen tosi mattainen meikki ja peruspuuterin käyttöä oon aina vihannut. Tulee niin tunkkainen ja tukkoinen olo aina ja näyttää jotenki ihan luonnottomalta mun mielestä mulla. Kiiltoa ja heleyttä paljon tähän naamaan, kiitos!

Meikkivoiteeksi ihan hyvältä kuulostaa toi Lâncomen Teint Miracle. Se on kuulemma kevyempi ja heleämpi kuin saman merkin Teint Idole. BB-voiteisiin en aio enään kajota muuta kuin kesällä, koska ainakin ton mun Garnierin pysyvyys on aika heikko. Eli siis - etsinnöissä on meikkivoide joka täyttäisi seuraavat kriteerit:

- vähän kosteuttava
- pitkäkestoinen
- tasoittaa ihon hyvin 
- heleä
- ei liian paksu ja tunkkainen

Suositelkaas mulle näitä kriteerejä täyttäviä meikkivoiteita ja noita korostus- ja varjostusjuttuja! Myös kaikki heleytysjutut kiinnostais :) En halua tehdä hutilyöntejä..

42 kommenttia:

  1. fit me maybellinelta :D! ne sopii just sellasille ihoille jotka ei oo kovin huonos kunnos, ne vähä vaa tasottaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. just toi tai sitten sitten se se se tää http://image.ceneo.pl/data/products/10667992/i-maybelline-new-york-dream-matte-mousse-matujacy-podklad-w-musie-18-ml.jpg ku ei tarvii puuteria ollenkaan c: tai itse en ainakaan ton päälle ikinä sitä laita :3

      veeeews.blogspot.com

      Poista
    2. Juuri olin tulossa suosittelemaan Fit Me:tä! Mun vakio meikkivoide lopetettiin ja tuskailin sitten itsekin siinä meikkihyllyn edessä sormi suussa. Jotenki sit se Fit Me osui mun silmiin ja muistelin et oisin lukenu siitä jotain kehuja aikasemmi. Testasin ja vaikutti ihan hyvältä ja on todellaki lunastanu odotukset ja osoittautunu uudeks vakkariksi! Eikä ole hinnallakaan pilattu!

      Poista
    3. Ite taas en suosittelis tot fit me:tä. Ainakii mul siint tuli tosi tahmee ja just tollain tunkkanen lopputulos, mitä et halunnu! Tosin se voi riippuu tietty ihan ihotyypist..

      Poista
    4. En kans suosittele Fit me:tä varsinkaan jos on yhtään kuiva iho tai taipumusta epäpuhtauksiin. Eikä tosiaankaan ole pitkäkestoista tai kosteuttavaa nähnytkään!

      Poista
    5. Mäki oon kuullu tosta Fit me:stä huonoa :S Mut riippuu varmasti niin paljon ihosta.

      Veera - Mulla on ollu joskus jotain tommosta moussea, mut koin sen aika hankalaks ja varsinki kuivalle iholle :S

      katariina - Mä en tiedä uskallanko lähteä kokeilemaan kun oon kuullut niin ristiriitaisia kertomuksia siitä :D Ei kylläkään pahan hintainen ole!

      Poista
  2. Joe Blascon meikkivoiteet tosi hyviä, vaikka maksaa paljon niin mulla kestää aina 10kk päivittäisessä käytössä. Noissa Joe Blascon meikkivoiteissa on sitä pigmenttii n 70% kun taas normaaleissa 13%! Joten suosittelen koska on nii riittosia ja peittäviä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uuuu kuulostaa tosi hyvältä! Paitsi se hinta on aika kirpaseva mut en oo kuullu muutaku hyvää siitä, ni kai se on sitte hintansa arvonen :D

      Poista
  3. Suosittelen kanssa tota Joe Blascoa ! Pigmenttiä on paljon ja peittävyys on kans hyvä. Kosteutusta ei ainakaan mun tiedon mukaan oo, mut peittää tosi hyvin ja on ihan unelmapehmee iholla. Tota valovoidetta oon itekki kouvolan sokoksella miettiny, mut en oo hinnan vuoksi ainakaan vielä raattinu ostaa!

    Sitten tuo Lancomen teint miracle on kanssa tosi hyvää. Mulla oli jonkun lehden mukana tullut testeri ja oikein suretti heittää puolet roskiin kun oli niin tummaa. Sekin peitti hyvin ja tais olla suojakerrointakin. Pehmee tulos, mutta miinustaa taas hinnasta. Miksi laatu maksaa :(?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pakko varmaan seuraavan kerran kun rahaa on vähän enemmän, ni panostaa ja testata itekki noita Blascon tuotteita.. Kuulostaa täydelliseltä :D Jee ihana kuulla hyvää tosta Lancomen, kun oon nyt aika varmoilla että ostan sen!

      Poista
  4. Lumenen nestemäinen hoitava meikkivoide( sisältää myös uv-suojan ja 'camomilla oil') ; jättää ihon ihanan pehmeän, heleän ja sileän näköiseksi, mutta näyttää kuitenkin siltä ettei sulla olis meikkia naamassa! tuosta ominaisuudesta minä ainakin tykkään :) lisäksi on allergia ja astmaliiton suosittelema. Mulla on itselläni tosi paha atooppinen iho ollut aina. Olen käyttänyt tuota meikkivoidetta nyt neljä vuotta ja oon edelleen yhtä tyytyväinen kuin ekalla kerralla! Ei kuivata naamaa, ihottuma peittyy, ei jää rumia läiskiä näkyviin...en vaihtais tuota meikkivoidetta mihinkään muuhun! Voin lämpimästi suositella! :) ja hintakaan ei oo mun mielestä paha, päälle 17e olikohan ...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uuuu kuulostaa hyvältä! Lumenen tuotteet muutenki oon kokenu aika hyviks mun naamalle :) Tota vois kyl kokeilla myös jossain vaiheessa

      Poista
  5. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  6. Tosta Joe Blascosta vähä halvempi mut samantyylinen nappi, tosi peittävä ja mä ite koin älyttömän hyväks on Ben Nye. Niitä myytii poistomyynnissä yhes vaihees Kouvolan kauneuslukossa 5 eurolla ku oikee hinta n. 40e :D Sitä ja tota Blascoa suosittelen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitää kiva alennus :D Pitää googletella tota!

      Poista
  7. voitko laittaa joskus niistä hampaista ennen ja jälkeen kuvat? jos oot käyttäny sitä valkaisevaa hammastahnaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo käyttäny sitä kovinkaa säännöllisesti :S Ihan perushyvin tehonnut, mut ajattelin ostaa apteekista Yotuelin valkaisevaa. Siitä voisin yrittää muistaa tehdä sitten ennen- ja jälkeenkuvat

      Poista
  8. Vaikka ne onkii niin perus ni ne maybellinen dream matte mousset on halpoi ja hyvii ja halpojaki! mäkää en tykkää yhtää käyttää puuterii ni noitten kans ei naama kuitenkaan kiillä!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. halpoi ja hyvii ja halpojaki......:D:DD:D

      Poista
    2. Hihii :DD Joo tota moussea oon joskus käyttäny, mutta jotenki must tuntuu et se tarttuis sit noihin kuiviin kohtiin kiinni..

      Poista
  9. Jos tosiaan haluut panostaa täydelliseen meikkivoiteeseen niin olisin ilman sun kuviakin ehdottanut Lancomen Teint Miraclea ja Joe Blascoa! :)) Mulla molemmat käytössä ja en vaihtais mistään hinnasta mihinkään muuhun enää :) Eli 10 pistettä täältä molemmille noille! Lancome just niinkun mainostetaan: kevyt, kosteuttava, ihanan tuoksunen(!), hyvin levittyvä, luonnollinen. Ja Joe Blasco: maailman peittävin, MUT samalla luonnollinen, eikä yhtään tunkkanen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeee hyvä ihanaa kuulla! Moimoi rahat ja tervetuloa kaunis naama<3

      Poista
  10. Tost Lâncomen Teint Miracle:st oon kuullu paljo hyvää:-) Sen hinnan takii en oo vaa viittiny ostaa ja kokeilla:-/!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin! Joo mäki vasta nyt raaskin ostaa kun on tosiaa aika suolanen hinta...

      Poista
  11. http://sokos.s-verkkokauppa.fi/webapp/wcs/stores/servlet/Tuote2/max-factor-facefinity-all-day-flawless-3in1-foundationmeikkivoide/1735556/10349/10337/10301 mie ainaki ajattelin kokeilla tätä ens kerralla !! tai ku sokoksessa oli näyteliuskoja tästä, ni levitty tasasesti, ei ollu liian paksua ja musta tuntu muutenki että se toi sellasta ihanaa näköä kasvoille !! :)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. + että se kesti hyvin !! oli siel laivalllaki tota, vaikka kuinka paahto menee ni kokoajan tuntu et naamassa on jotakin !:)

      Poista
    2. Nonii kuulostaa toiki hyvältä!! ;p

      Poista
  12. Itelläki meikkivoiteiden ettiminen oli ennen yhtä tuskaa, koska naamassa oli hirveesti näppyjä, iho oli kuiva mut rupes silti kiiltelemään tosi nopeesti ja huoh :DD Sit aattelin kokeilla mineraalimeikkejä ja siis niitä ihan oikeita (ei mitään Lumenen mineraalimeikkivoide) eli baremineralseja ja oon ollu niihin tosi tyytyväinen. Niissä on valittavana original ja matta joista originalissa saa vähän enemmän sellasta hehkua kasvoille ja vaikka oliskin epäpuhdas iho niin silti saa peittävää jälkeä kun oppii sen tekniikan :)

    Mut meikkivoiteista voisin suositella just noita Lancomen meikkivoiteita. Ne ei oo liian raskaita mut peittää kuitenki! Ja cliniquen meikkivoiteet on kans ihan jees (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ongelmaihot on pepusta... :D Noit mineraalimeikkejä oon miettinykki et ne kuulostaa tosi hyvältä ja niitäki vois kyl kokeilla jossain vaiheessa!

      Poista
  13. Vastaukset
    1. Just tossa sanoin, että BB:tä käytän varmaan vain kesällä :)

      Poista
  14. Yks mun mielestä aineki hyvä heleyttävä ja valoa heijastava meikkivoide on se lorealin lumi meikkivoide! ite oon todennu hyväks vaihtoehdoks heleyttävist meikkivoiteista ja hintakaan ei niin sydäntä riipase :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitääpi lueskella tosta! :>

      Poista
  15. ostin vähä aika sitte ihan vaan cittarista Lumenen Beauty Base - Crystal Radiance Primer nimisen heleyttävän meikin pohjustusvoiteen ja oon todella yllättyny siitä, et mä ihan rakastuin tohon tuotteeseen! yleensä en oikein lumenesta välitä mut tohon kiinnyin ja se on vielä helppo käyttönenkin. siinä on kolme eri käyttö tapaa; sellaisenaan kasvoille, meikkivoiteen alle tai sen sekaan sekoitettuna. oon kokeillu kaikki ja toimii! tuote on normaalille/kuivalle iholle. hintaa en tarkalleen muista mut ehkä siinä alle 15€ ja vaikka pakkaus on pieni nii tuote on todella riittoisaa:) ja jos kiinnostaa niin tosta linkistä voi lukea tuotteesta lisää!
    http://www.lumene.com/fi/tuotteet/meikit/kasvot/beauty-base-heleyttava-meikinpohjustusvoide

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uuuu kuulostaa hyvältä jo pelkkä nimi! Eikä hintaka päätä huimaa. Pitää katella tota ens kerralla sillä silmällä kun kauppaan menen :>

      Poista
  16. Lumenen natural code ehdottomasti, maybelinen fit me on muuten hyvä, mutta jättää todella paksun kerroksen ihoon, eikä näytä luonnolliselta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Fit me:stä oon kuullu vähän samaa :S

      Poista
  17. Korostukseen ja varjostukseen käy periaatteessa mikä vain tuote, kannattaa käyttää mielikuvitusta! Olen huomannut, että ihan korostukseen käytettävät tuotteet ovat melko heikkoja pigmentissään ja niitä saa lutrata kilo kaupalla jos haluaa jotain näkyviin. Itse käytän luomivärejä korostukseen. Muihin alueisiin (kuten otsaan, kulmaluihin, nenänvarteen, amorinkaareen jne) käytän ihonsävyä hieman vaaleampaa ns. beigeä matta väriä. Poskipäille voi sen värin lisäksi lisätä helmiäistä esim valkoista. Kesäisin käytän myös keltaisen ja valkoisen helmiäisen sekoitusta, niin tulee vähän kullahtava vaikutelma. Käytän niitä myös joskus ihan näin syksymmälläkin :D Ja jos haluaa helmiäistä voi lisätä muuallekkin, mutta kannattaa tehdä se maltilla. Itse lisään pienet sipaisut yleensä kulmaluille ja nenänvarteen. Kannattaa valita tuotteita, joissa on paljon pigmenttiä! (Esim inglotin osa väreistä ja Make up storen microshadowt) Mutta jos haluaa välttämättä ostaa korostukseen käytettävän tuotteen olen kokeillut macin korostus ainetta ( en muista sen nimeä, mutta tosi suosittu ja jos menet kysymään varmasti osaavat kertoa) ja se on korostus väreistä paras. Siis niistä mitä itse olen kokeillut :D
    Varjostukseen suosittelisin mattaa vähän harmaaseen taittavaa ruskean sävyä ( ei mitään oranssinruskeaa glitteri aurinkopuuteria). Itse käytän Viva la divan aurinkopuuteria, sillä siinä on melko hyvä sävy ja hinta laatu suhde on loistava! Olen kuullut myös hyvää Make up Foreverin varjostusaineista.
    Puuteriseen lopputulokseen minulla olisi antaa sellainen kikka, että käytän itse meikin päälle suihkutettavaa ns kiinnitys ainetta (MAC fix+, ainakin MUFElta löytyy samanlainen), joka sulauttaa meikin ihoon ja tekee tuloksesta paljon kuulaamman. Lisäksi se auttaa meikkiä pysymään paljon pidempään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiitos tosi paljon vinkeistä! Mä oon niin huono meikkaamisen suhteen, ettei tullu mieleenkään toi, ettei välttämättä tarvi ostaa niitä hommaan tarkoitettuja tuotteita. Täst kommentist oli tosi paljon hyötyä! :> Ja whaat toi suihkutettava aine?? Googletukset käyntiin..

      Poista
  18. ite käyttäny kohta puol vuotta goshin tota aurinkopuuterii ja hyväks oon todennu ! plussaa siitä että on todella riittoisa oikeesti :) !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Ei ollu pahan hintanenka edes :)

      Poista
  19. Maybellinen Dream matte mousse !ehdottomasti :)Se on ihana ,varsinkin jos iholla ei ole paljoa finnejä.Mulla on ainakin toiminu,se on pehmee ja jättää mattapinnan eikä ala päivän aikana kiiltelemään.Ainoo miinus on että se kuivattaa kauheesti ihoa jos ei laita alle pohjustusrasvaa,mikä tosin kannattaa laittaa kaiken meikin alle !

    VastaaPoista