MY MAKE-UP

tiistai 20. marraskuuta 2012

Meikkipostausta siispä luvassa! Mitään vaihe vaihteelta- tai videopostausta mun meikkaamisrutiineista en koe tarpeelliseksi tehdä, kun niissä ei ole mitään näkemisen arvoista :D Oon tosi iloinen siitä, että alotin meikkaamisen vasta niin myöhään, enkä yläasteella pilannut naamaaani kauhealla meikkikerroksella. Ehkä vuosi sitten aloitin kunnolla meikkaamaan ja sekin on tosi kevyttä ollutta aina. Yläaste-aikojen finneistäkään ei enään tarvi kärsiä juuri yhtään, kun silloin en yrittänyt peittää niitä meikeillä ja pahentaa tilannetta :)

Tässä postauksessa esittelen suurinpiirtein mun päivittäiset tuotteet, jotka naamaan sutasen:

Tässä kaikki koottuna samaan kuvaan. Tosta Lumenen heleyttävästä ei nyt oikeastaan vielä voi sanoa että päivittäinen tuote, kun vain kerran olen kerennyt kokeilemaan. Hyvältä vaikutti! Huulipunaakin muistan tosi harvoin käyttää, mutta jos käytän, niin se on toi Isadoran korallinvärinen.

KASVOT
- Lumenen heleyttävä / Tästä en vielä osaa paljoa kertoa, mutta kerron jos osoittatutuu super-tuotteeksi tai pettymykseksi!
- Lancôme Teint Miracle / Oon tosi tyytyväinen, että ostin tämän! Pysyvyys on aivan eri luokkaa, kuin BB-voiteilla tai muilla meikkivoiteilla joita olen kokeillut. Jokaisen sentin arvoinen ostos mun mielestä:)
- MAC:in peitevoide tummille silmänalusille / Mun kasvoissa yks ärsyttävimmistä asioista on luonnostaan tummat silmänaluset, joista olen pari kertaa blogissa puhunutkin. Tää peittää ne hyvin ja pysyykin aika hyvin päivän aikana. Välillä joutuu lisäämään loppupäivästä vähän lisää.

SILMÄT JA KULMAT

- Kulmakynän merkkiä ei enään erota! 
- Lancome Definicilis-ripsari / Lancomen tuotteet ei näköjään petä :D Tätä oon käyttänyt jo about kuukauden ja olen ollut tosi tyytyväinen! Pidentää ripsiä mun mielestä paremmin kuin aikaisemmat kokeilemani. Eyelineriä tai kajaalia mä en tällä hetkellä omista enkä niitä muutenkaan tykkää niin paljoa käyttää. Ostoslistalla on kuitenki sellainenki, koska viikonloppuisin ja juhliin jään aina kaipailemaan vähän näyttävämpää katsetta.
- Ripsentaivuttimet

HUULET

- Isadoran Coral Glow-sävy / Tätä pitäis muistaa useemmin käyttää!!
- Yves Rocherin huulirasva / Mulla on ollut kolmea eri tuoksuista YR:n huulirasvaa ja tällä hetkellä vaniljan tuoksuinen menossa. Noi on mun mielestä sata kertaa parempia, kuin jotkut Labellot ym markettihuulirasvat, eikä oo yhtään sen kalliimpia. Toi ei tunnu siltä että jäisi vaan oleilemaan siihen huulen päälle, vaan tuntuu siltä että se imeytyis huuleen, toisinku esim ne Labellot! :D

Ps. mun tilaamat ipsu kuoret saapu tänää!<33

41 kommenttia:

  1. Käytän ite aivan samaa huulipunaa ja kulmakunää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. minkä merkkinen toi kynä on?

      Poista
    2. Hei toi kulmakynä näyttää ihan Rimmelin kynältä, mä oon aina käyttäny sitä, tosi hyvä hinta-laatu-suhde! :) Hei mites toi Lancomen meikkivoide, pitääkö hyvin kiiltelyä kurissa päivänmittaan? :o

      Poista
    3. Saattaa hyvinki olla Rimmelin! Ja hmm en oikeen osaa sanoa, kun itseäni ei kiiltely kamalasti haittaa joten en olisi varmaan pistänyt merkille jos semmosta on ollut :D

      Poista
  2. millä luokalla siis alotit meikkaamaan? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kauppiksen tokalla sillei kunnolla arkisin :) Kauppiksen ekalla menin tosi usein ilman meikkiä ja jos jotain pistin arkena niin ripsaria ja jotain silmänalusia peittävää, vaikka iho ei todellakaan oo koskaan ollu kauheen täydellinen ilman meikkiä :D

      Poista
    2. voisitko joskus tehä postauksen missä ois kasvokuvia sun ylä-aste ajoilta? :) se varmaan inspirois aika paljon hieman nuorempia lukijoita

      Poista
    3. Voisin mä joku päivä postaillakki vanhoja kuvia :) En kyl tiedä kuinka paljon löytyy semmosia järkeviä kuvia yläasteelta... Ysiluokalta ehkä

      Poista
  3. oon myös miettinyt tuota lancomen teint miraclea meikkivoiteeksi. onks se kuitenki tarpeeks peittävä, kun sillä pitäis saada peittoon vanhoja aknearpia? :/ kuullu ainakin paljon hyvää palautetta siitä ja kiva kuulla siitä täälläki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kyl toi on aika peittävää vaikka niin heleä onkin, mut peittävämpi olis kyl se Teint Idole! Tai niin oon paljon lukenut :) Mut jossei ne arvet mitään kauhean pahoja ole, niin eiköhän tällä Miraclellakin saa peitettyä ja ainakin sitten kun ottaa vähän jotain peittävää puikkoa tms siihen rinnalle pahimpiin kohtiin :)

      Poista
    2. Mie oon saanu ainakin peitettyä hyvin parit syvät ja punaiset arvet :)! Tää meikkivoide on paras....

      Poista
  4. paljonko tuo lancomen meikkivoide maksaa ja missä myydään noita YR:n huulirasvoja? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. huulirasvaa myydään Yves Rocherissa :DD

      Poista
    2. Yves Rocherin sivuilla ja Helsingissä on myös ainakin yksin heidän liike :) 50e maksoi meikkivoide

      Poista
    3. lappeenrannasta löytyy myös YR:n liike !

      Poista
  5. Heii, sä ostit ton teint miraclen♥ ! mä oon kokeillu kaikkea tummille silmänalusille, mut mikään ei oikeesti oo auttanu / auta. En usko, että työ macinkaan auttaisi paljon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyl mulla ainaki auttaa hyvin toi! Pysyvyys ei oo sitä maailman parasta, mutta muuten loistotuote tähän mennessä kokeilluista :)

      Poista
  6. Ootko muuten Fashiolistassa? Olis kiva seurata sua! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tossa blogin sivussa onki toi fashiolistan loota :)

      Poista
  7. Haluisitko laittaa tost meikkivoiteest kuvaa ennen ja jälkee..Ku oon miettiny ton ostamist tosi kauan ja kuullukkii siint pelkkää hyvää, mut ois kiva nähä miltä se sit oikeest näyttää naamal! Kiitti jos viittit tehä, mut jos et ni ei se mtn:)

    Tosi kivat kuoret!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun kaveri on myös ostanut tämän ja laittanu blogiinsa ennen ja jälkeen-kuvat, joista näkyy jo tosi hyvin ero :) : http://irae-livethelifeyoulove.blogspot.fi/2012/10/syksyisilla-kuvilla-mennaan-ja-liikaa.html tuolla postauksen lopussa on kuvat!

      Poista
  8. ihana toi korallinvärinen huulipuna! mistä mahtaa löytää ja paljon maksaa suurinpiirtein?:)

    http://theartofsleepingvilma.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sokokselta ostin itse :) Apua paljonhan toi makso.. Oisko jotain 15e?

      Poista
  9. Löytyyköhän teint miraclesta sopivan vaalea sävy tällaiselle possupinkille iholle? :D Oon testannut niiiiiin monet meikkivoiteet ja turhaan, kaikki muuttuu mun iholla jotenkin oranssihtavaksi. Kaipaisin keveyttä mutta peittoa, erityisesti heleyttä! Liian mattainen pinta on no no näillä kasvoilla.

    Tummiin silmänalusiin on mulla tehonnut parhaiten Max Factorin pan stick + lorealin valokynä -combo :D Pan stick on oikeesti paras peitevoide mitä löytyy. Värissä true beige se ainakin mun kasvoilla myös kirkastaa silmänalusia, mutta ennenkaikkea peittää punotuksen ja sinerryksen! Valokynä sitten päälle tuo vielä hehkua. Muistaa vaan kosteusvoiteen alle, toi peitepuikko on aika kuivahkoa mutta sulaa vielä iholla. Ei siis mikään kivikova oo tosiaan, levittyy hyvin! Mutta kuitenkin kuivahko :) Suosittelen oikeesti kokeilemaan, luulin ettei mun ikuisesti tummia silmänalusia peitä mikään, mut kaverikin sanoi tota ihmepuikoksi kun näki vaikutukset käytössä :D

    Sun blogi on niin hyvää luettavaa ja oot tosi kaunis ja aidon olonen tyyppi :) Ihanaa jatkoo sulle siis! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mulla on itelläni se kaikkein vaalein sävy, mut en oikein osaa sanoa :S Kannattaa käydä testailemassa! Tää kyl on tosi kevyttä ja heleyttä antavaa, mutta silti aika peittävää! Kuulostaapa hyvältä toi pan stick! Vois vilkuilla netistä sitä :) Kiiitos paljon<3

      Poista
  10. onko mistä tuo tummille silmänalusille tarkoitettu peiteväri ? ja paljonko makso? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Stockmannilla myydään MAC:in tuotteita :) Hinta tais olla jotain 20e paikkeilla

      Poista
  11. tosi kiva postaus!:) mistä oot muute tilannu noi kuoret?:)

    VastaaPoista
  12. Miten ebaysta tilaaminen onnistuu? onko sulla ollut mitään ongelmia sen kanssa vai onko se ihan luotettava?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi hyvin onnistuu! Mitään ongelmia ei ole vielä tullut ja 4/8 tuotteista on tullut. Toimitusaika on ainoa miinus jonka tähän mennessä olen tuolta keksinyt. Luotettavuus riippuu siitä myyjästä, keneltä ostat, eli kannattaa katsoa että myyjän saamat palautteet on mahdollisimman lähelle 100%. Suurimmalla osalla ne palautteet kyllä onkin jotain 99,7% luokkaa.

      Poista
    2. okei, ja pitääks siellä antaa kortintietoja jonnekki vai miten se maksu sitten tapahtuu? sori nyt ku kyselen vaikka selviäis varmaa ku lähtisin selvittämään, mutta etten vaa mokaa mitenkää sit :D

      Poista
    3. Ehdottomasti tee paypal! Jos sulla on visa electron, ni sen visan liittäminen paypalii onnistuu tosi hyvin näillä ohjeilla: http://rahantakoja.fi/maksuprosessorit/paypal/visa-electron

      Ebayssa oikeastaan kaikilla myyjillä on käytössä paypal maksutapana ja se on kaikkein luotettavin ja turvallisin kun tuolta tilailet. Ei mene suoraan sen vastaanottajan tilille se raha, vaan jää katevaraukseen siksi aikaa, kunnes tuote on lähetetty tulemaan. Kysy vaan jos tulee vielä jotain kysyttävää :) Mut toi on kyl sen verran simppeli et kuhan oot paypalin tehny ja osaat vähän maalaisjärkeä käyttää, ni et voi mokata! Ja muista myös katsoa se ettei hinta oo oliks se 45e vai paljonha se oli postikuluineen, koska muuten jää tulliin kiinni!

      Poista
  13. kiva postaus ! oon ihan samaa mieltä noista YR:n huulirasvoista, tosi laadukkaita ! kulutin niitä ihan kauheesti varsinki vähän nuorempana : DDD

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    VastaaPoista
  14. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  15. miten tota silmänalushommmaa laitetaan? ja onko neuvoo mitä tehä, ku hiukset on kuivunu melki hampuks lämpökäsittelyidrn jälkee? D; hieno iphone kuori:)
    -tyhmä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tossa korkissa on kiinni se suti ja sillä painan silmän alusille sitä väriä ja levitän ihan vaan sormin töpöttelemällä :) Ekspertti hiusjutuissa en ole, mut kannattais varmaan tehä tehohoito pari kertaa viikossa hiuksile ja leikata vaikka vähän huonoimpia latvoja pois! Ja jättää ne raudat sunmuut vähän vähemmälle :) Ja hiusöljytki varmaan tekis hyvää!

      Poista