NEWBIES

torstai 8. marraskuuta 2012

Moikka! Täällä kirjottelee yks onnellinen uusien kenkien omistaja. Vihdoin mä tilasin uudet kengät... En tosin niitä Biancon mitä oon kuolannut kauan ja mitkä oli siinä yhdessä kollaasissakin, mutta nää tuli tällä hetkellä ehkä enemmän tarpeeseen silti :) Ensi kerralla sitten ne Biancon, mutta ensin pieni ostostauko, koska näiden ostosten lisäksi oon tilannu muutamia juttuja Ebaysta ja eilen sheinsidelta tilasin yhden paidan. Oon ihan seonnu tosta Ebaysta... Liikaa kaikkea ja liian halvalla :D

Nyt niihin ostoksiin:
003006
Rakkauskengät Bubbleroomilta<33
007
Biksut Nellyltä. Maksoin näistä vain 5€, kun mulla oli 10€ lahjakortti sinne ja nää oli muutenki allenuksessa!
008
T-paita ja pussukka Cubukselta

Mitäs tykkäätte? >:)

22 kommenttia:

  1. noi kengät.... ♥ ihan sairaan kivat!

    VastaaPoista
  2. Superkivoja juttuja!! Rupesin ettii blogilistasta että missä ihmeessä sun blogi on mut sit huomasin et jee se on ylimpänä just tullu postaus :--) ps. Anteeks en haluu kuulostaa vittumaiselta, mut eikö sua ärsytä kun oona matkii sua tosi monissa jutuissa? Tai ainakin sen blogissa on tosi useesti samoja juttuja Tai vaatteita mitä sulla on ollu aiemmin... :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kuka oona? :D

      Poista
    2. kuka on oona?

      Poista
    3. http://justbeliveyourdreams.blogspot.fi/

      Poista
    4. hehee kiitos:) ja itse en oo mitään matkimista huomannu, joten ei ärsytä. missä sun mielestä on matkinut?

      Poista
  3. oon kans ite kattellu noita kenkiä! ihanuudet♥

    VastaaPoista
  4. onks noi jeffrey campbellit?

    VastaaPoista
  5. noi kengät on niin ihanat <3! oon ite kanssa aatellu ostaa vaikka joulun jälkee tollaset mut en kyl viel tiiä minkä väriset ku niitä on siellä nii monenlaisia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihii kannattaa! joo mäki mietin hetken semmosten vaaleiden ja näiden välillä, mut totesin nää perus mustat kuitenki käytännöllisimmiksi:)

      Poista
  6. Ooh, ihanat kopinakengät! :-)

    http://trynalivemore.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Siis toi Ebay :D Ei hitto mulla on ihan sama! löydän nykyään sieltä kaiken ja tili laulaa hoosiannaa sen takia.. Jonkun pitää laittaa joku osto rajoitus sinne apua!

    http://lifewithmelaura.blogspot.be/

    VastaaPoista