NOT SO INTERESTING

torstai 1. marraskuuta 2012

Ääää vihaan olla kipeenä jossei oo kuumetta. Nuha, kurkkukipu ja aivastelu... Ei kivaa. Kuumeen kanssa tääki ois parempi, ku se kuume sais jyllätä kaikki pöpöt pois ja tietäis ettei se kamalan kauan kestä. Mut tää voi kestää vaikka viikkoja. Viime yönä nukuin ehkä 3 tuntia yhteensä, kun aivastelin ehkä 10minuutin välein. Pelottaa et oon vielä sunnuntaina kipeä, kun pitäis lähtä sinne Summer Up Cruiseen. Onks muita lähdössä?

Ja tuli muuten mieleen tästä kipeilystä, että aina kun yläasteella lintsasin koulusta jäämällä aamulla kotiin ja esitin olevani kipeä, tulin melkein aina oikeesti kipeeksi! :D Siis tosi usein mulla lähti joko kuume nousemaan jossain vaiheessa päivää taikka sitten oli muuten vain kamala nuha tjtn, vaikkei aamulla kotiinjäämispäätöksen tehdessäni olisi ollut mitään. Sisäinen ääneni siispä ennusti tämän tulevan ja käski minun jäädä kotiin.. ;D

Nyt saatte nauttia ihanista iPhone-kuvista olkaa hyvät!
IMG_2317
Odottelin äippää autossa, kun hain sen töistä
IMG_2303
Jonain päivänä töihin menossa. Pakkashiutaleet on niin kivan näkösiä!
IMG_2352
Mun piti tehdä tänään postaus kivoista lämpösistä neuleista, mutta alko vaan ärsyttämään ku kaikki kivat oli joko sitä akryylia taikka ihan liian kalliita.. 
IMG_2351
Luotan pinkkiin!!! <33

22 kommenttia:

  1. Kuuluks jellust mitää ? koitahan nyt parantuu !! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo oon laitelllu senkaa viestii ja se on ollu ihanan ymmärtäväine<3 :D teen vissii näytön ens viikol ja sit katotaa jatkoa. minä koitan<3

      Poista
  2. Tosi kiva tuo eka kuva! Paranemista sinne :)

    VastaaPoista
  3. Tuttu tunne ton suhteen, kun lintsaa koulusta ollakseen 'kipeä' niin tulee kipeäksi oikeasti :D

    VastaaPoista
  4. muistelen että sulla ois ollu se ylipolvensaapas ongelma? nää on mun mielestä täydelliset ja hiton halvat!! :D

    http://www.boohoo.com/europe/footwear/boots/icat/boots/boots/gia-black-high-leg-leather-look-wader-boot/invt/azz61878

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. uuu tosi hyvän näköset!! pitää pistää mietintään, kun nyt on just yhet kengät tulossa :)

      Poista
  5. mä lintsasin kans joskus pari vuotta sitten koulusta ja sit tulin seuraavana päivänä ihan hirveeseen kuumeeseen, siis en oo ollu ikinä niin kipee ku sillon olin. eli ei kannata lintsata :D

    VastaaPoista
  6. täällä ois yks risteilylle lähtijä!!!

    VastaaPoista
  7. Täällä kans yks risteilijä! Oon kans koko ajan pelänny et tuun kipeeks tai jotain muuta mukavaa kun pitäis lähtee sinne....toivottavast nyt parannut! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nojoo mäki pelkäsin ja nyt sitä ollaan kipeenä... toivottavasti! :)

      Poista
  8. koitahan parantuaaa pupunen <3 että oot sunnuntaina ready bilettämäään ;;;)

    VastaaPoista
  9. Love your blog! <3


    http://carolyn-mary.blogspot.com

    VastaaPoista
  10. täällä sama vika, hirvee flunssa päällä, mutta ei kuumetta. oon jumittanu koko päivän sisällä ja lievästi ärsyttää:/ varsinkin ku muut on halloweenpippaloissa!

    mutta paranemisia!:)

    http://siivujaonnesta.blogspot.com

    VastaaPoista
  11. ootpas suloinen c:

    veeewas.blogspot.com

    VastaaPoista