POO PICTURES

maanantai 19. marraskuuta 2012

Heippa! Ajattelin postausinnoissani tulla postailemaan vielä tälle illalle kunnollista postausta, mutta ärsyttää ku ainoot kuvat mitä tänne voin pistää on huonolaatusia iPhone-kuvia, älkää tappako mua.... Toivon tosi paljon että saan joululahjaksi sen perus 50mm objektiivin, koska tää vakio-obsu on ihan kakka :D Lupaan että ensi postauksessa on kameralla otettuja kuvia ja luultavasti juurikin noista uusista meikeistä, kun niin paljon on meikkipostauksien perään kyselty. 

Jännittää ihan liikaa, kun huomenna meen pitkästä aikaa näöntarkastukseen ja tiedän että mun näkö on huonontunut aika paljon. Jotkut pelkää hammaslääkäriä, mut mua pelottaa sata kertaa enemmän näöntarkastus :D En halua olla sokeaaaa....

Nyt alan katsomaan pakoa! Viimeisimpiä jaksoja viedään, jännät paikat iiiiiiiik!!!

Kaksi uutta meikkitulokasta / Minä tänään töihin menossa

Minä töissä / Itkuparkusurkuärsy

Tuckit juustojen kanssa ja kylmät omena lohkot<3 / Minä silmälaseissa, outoa pistää tää kuva tänne iik..

28 kommenttia:

  1. voin kertoo kui paljon itket tossa paossa!!!!!! se on kamalin ikinä :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikäää pelkään iha sikana et michael tai sara kuolee.....

      Poista
    2. NO ITKIN eikäää niin surullista :( vihaan sitä ku sarjojen lempparihenkilöille käy jotain...

      Poista
  2. Oi että noi sun lasit on ihanat ja sopii sulle älyttömän hyvin! mistä noi on ja minkä merkkiset? :) Itteekin hiukan jänskättää kun pitäs mennä näöntarkastukseen ja luultavasti ne lasit sieltä nyt sitten takas tulee käyttöön vaikka luulin jo etten niitä enään tarvitsisi. Oon jotain ton tyyppisii ittellekki miettiny ni olis kiva tietää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Silmäasemalta ja Dolce&Gabbana merkkiset :)

      Poista
  3. ooks missään koulus?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen :) En kai muuten olis työharjottelussa

      Poista
  4. Kerrohan sitte mitä tykkäät tosta Lancomen meikkivoiteesta! :) ja noi silmälasit sopii sulle ihan superhyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin jo nyt sanoa että oon tosi tyytyväinen! Huomenna vähän parempaa postausta ;) Kiitos!

      Poista
  5. hei voitko auttaa pliiiis :( eli ku tilaan ebaysta ja mulla on se paypal tehtynä ni jos tilaan jotain ni ne ottaa suoraan sen rahan heti mun tililtä? eli ei oo yhtään maksuaikaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se menee suoraan sun tililtä paypaliin ja mun ymmärryksen mukaan jää sillei katevaraukseen, kunnes myyvä osapuoli on paketin lähettänyt. Eli ei ole maksuaikaa, mutta taitaa Ebaylla joku semmonenki mahdollisuus olla, missä voi maksaa myöhemmin. Itse en siihen ole tutustunut

      Poista
  6. oootko enää ees aatunkaaa yhes ku et puhu siit nykyää mitää;o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olenha minä, mutta niinku pari postausta taaksepäin sanoin, että tarkoituksellisesti on Aatu-jutut jäänyt paljon vähemmälle blogin puolella :)

      Poista
  7. heei minne pääsitkää nyt sit uuteen työharjottelupaikkaan? :)

    VastaaPoista
  8. Sun silmälasit on nyt ihan äly kivat!! käyttäisit useammin niitä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On ne mustaki kivat, mut ei vaa tunnu omalta itseltään kun julkiselle paikalle pitäis ne päässä mennä :( On tässä about 6 vuotta yritetty totutella..

      Poista
  9. Tykkään tosi paljon noista siun laseista!(: Ja tiedän niin hyvin sen tunteen miten outoo on olla lasien kaa kun pitää yleensä piilareita, itekin pidän nykysin vaan kotona laseja vaikka ne jo 8 vuotta on mulla ollukkin.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Joo siis se on vaan niin vaikeeta käyttää niitä vaikka monta vuotta on ollu mullaki aikaa opetella ja vaikka mun mielestä noi on tosi hienot :D Argh

      Poista
  10. ostit näköjään ton lumenen pohjustusvoiteen:) mitäs tykkäät? vai ootko vielä kokeillu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ostin ja ihan just tulee meikkipostausta noista! :)

      Poista
  11. ''sokeana'' ei oo tosiaakaa kiva olla:D mul on ollu jotaa 10 vuotta jo lasit ja ilman niitä en nää mitää.... sen takii käytän suurimmaks osaks piilareit:D ootan et oon täydsikäin ni porukat maksaa mulle silmäleikkauksen!!! :) mutjoo oot tosi nätti ja noi lasit sopii sulle! :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki oon menossa silmäleikkauksee sitku oon täyttäny 20! :) Kiiitos!

      Poista
  12. lataat näköjään sun kuvat tänne flickr kautta? ite et tajuu yhtään miten saa monta kuvaa lisättyä niin, että kuvat pysyy tarpeeks isoina.. :/ osaisitko yhtään neuvoa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ihan tajunnu tota 'miten saa monta kuvaa lisättyä niin, että kuvat pysyy tarpeeksi isoina' ;o Mä lataan ihan normaalisti ne kuvat sinne ja sitte menen niihin yksittäisiin kuviin ja valkkaan sieltä oikean kuva koon ja kopsaan sen koodin ja liitän!

      Poista