TODAY

tiistai 27. marraskuuta 2012

Nyt olis tiedossa iltapäivä Hennan kanssa-postausta! Tänään viideltä kun töistä pääsin niin kiidin mäkkiin maha kurnien ja mäkissä mua odotti Oona ja Ira. Pitkästä aikaa näki Iraakin vähän paremmin<3 Vaatekauppojen kiertely oli taas yhtä virhe ku aina ennenkin.. Paidan rinnukset oli kuolassa tunnin kiertelyn jälkeen. Kaikkein suurimman kuolakohtauksen aiheutti Cubuksen ja H&M:n karvatakki, mikä mulla oli siinä joululahjatoivelistassakin. Pakko saada heti paikalla se...

Ja sanon jo etukäteen että mulla on täl hetkel tosi paljon energiaa ja rakkautta silmissä, joten postaus saattaa olla aika sekava :D

JOULUPUUT VETURISSA<3 Noi on niiiin ihania, toisinku ne Citymarketin punaset riekalereuhkat mitä ne on levitelly ympäriisä ja mitä mä joudun kaiket päivät siitä vastapäätä apteekista katsella :D


Gepardien kokous!


Cubuksen rakkaus... Hinta on kalliimpi ku sillä h&m:n ja melkeinpä yhtä kivoja molemmat!

H&M:n yksilö, mutta mustana. Mun mielestä toi on vaaleana paljon parempi mulle, vaikka toi mustaki ois kyl tosi jees. Vaaleita ei tosin ollu liikkeessä, joten pitääpi tilailla.


Käytiin myös Anttilassa nopeasti katselemassa sisustusjuttuja, koska mulla on ihan törkeän paha muuttovimma ja ei siihen muuttoonkaan kauaa enään ole ;)


Ostin töistä tänään uuden huulirasvan, kun vanha YR:n lemppari loppui ja toi on noussut jo aikalailla yhtähyväksi! Plussana on se, että tossa on väriä mukana ja just sopivasti mun makuun :)

Kuvasin myös pari päivää sitte Ebaysta tulleen vyön! Vielä en oo kerenny käyttämään, kun pukeutuminen on jäänyt aika taka-alalle, kun töissä on se työpaita aina :D

Minä >:) Älkää kauhistuko mun silmistä.. Ne on ollu taas pari päivää ton näköset tai itseasias nyt mä oon saanu ne jo paranemaan. Viikonlopun ja maanantain ne oli ihan punaset taas ja enään vaan kuivat. Ryppysilmät hyh... :D

Nyt kiidän salamana suihkuun, koska huomenna mun työpäivä on 7-14, klunks mikä herätys!!!

35 kommenttia:

  1. kauan sulla suurinpiirtein kestää, että sun ebay tilaukset tulee? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on kaikissa kestäny suunnilleen se 2viikkoa :)

      Poista
  2. Oijoi, iso joulukuusi näyttää niin kivalta. Miksei kotiin voi saada sellasta tosi isoa :D

    VastaaPoista
  3. ite oon jo pari kuukautta sitte haaveillu siitä cubuksen takista mut 80e ei oo houkutteleva hinta maksaa sellasesta takista mikä ei välttämättä ois kauheen lämmin ja sopis kauheen monien kaa :D hinta sais ees vähän tippuu ku toi takki oli mulle kuitenki rakkautta ensisilmäyksellä! hm:n takkia katoin kans mut siinä oli se kaulus josta en hirveesti tykänny.. vaativa kun olen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep se on turhan kallis ku kuitenki on 70% akryylia eli ei oo ees kovin laadukasta materiaalia :D Siinä h&m:n on vähemmän akryylia ja huomattavasti halvempi silti! Kyl mä uskon et tolla vetelis ihan hyvin menemää muutaman asteen pakkasilla ja sillon ku on plussa-asteita!

      Poista
  4. whaaat mikä muutto?!?!

    VastaaPoista
  5. Siis mulle on tullu toi sama silmäongelma ku sulle tuli ja on nyt ja mul ei ees oo ollu ripsienpidennyksii ... Rasvaan näitä kokoajan ja turhauttaa ku ei voi meikata kunnol tai mitää ku sit se iho kuivuu ja punertuu ihan hirveesti. Miten sä oikeen hoidat tota onks sul mitää toimivaa voidetta tai meikkei, auta ja sori täst avautumisest!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. OSTA PROTOPIC nimistä rasvaa!! Se on ainoa mikä on vieny mulla punotuksen, kuivuuden ja turvotuksen pois. Kortisooni kun ohentaa sitä valmiiks tosi ohutta ihoa liikaa ja normi rasvat turvottaa lisää. Suosittelen tota protopicia! Meikkaukseen auttaa kunnon kosteuttava rasva ennen meikkiä ja nestemäiset meikit :) Kyllä mullaki pahasti jää noihin kuiviin kohtiin se meikki rumasti silti..

      Poista
  6. sinäkin muuttamassa? :) minne? :o kai tuut mun naapurii? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo!:) keskustaan olis aikomus. Haha tottakai et pääse must ikinä eroo oon aina sun naapurustossa ;D

      Poista
  7. Nomitääää eiks ne cittarin oo just hienotXDDDD hahaha kuka joutuu katella niit all day long.......

    VastaaPoista
  8. hihi mulla on toi H&Mn karvatakki ♥ himoitsin kans eka tota cubuksen, mutta mulle ei sopinu jotenki yhtää.. :-(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta se cubuksen on melkeinpä ihanempi!:D

      Poista
  9. Heei jos toi takki on suurimmaks osaks akryyliä niin miten vois käyttää sitä kun sulla on se allergia? :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ton kanssa mulla olis varmaanki aina joku pitkähihanen alla ja kun ei osu kaulaankaan oikeastaan paljoa:) en mä jaksa kaikkia vaatteita alkaa välttämää vaikka oonki sille herkkä kun sitte en sais puoliaka mitä haluaisin :/

      Poista
  10. mistä noi phones kuoret on? ihanat:)

    -h

    VastaaPoista
  11. onko siulla attoopine iho vai ? :)

    VastaaPoista
  12. toi sininen paita on ihana, luin just sun ja oonan vanhaa blogii : DD oli niin huvittavaa ku kirjotatte iha eritaval ku nykyää ja sitku olitte niin eri näkösii :DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ne on kyl niin outoa luettavaa... :DD Pienet me

      Poista
    2. mistä toi sininen paita on? :) aivan ihana!

      Poista
  13. uu ihan mahtavaa et muutat! :D ja hei voisitko tehä jonkun näköstä ebay postausta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on!!! Ja joo oon aatellukki et voisin tehä :)

      Poista
  14. Paljo toi huulirasva makso? Tosi kivan näköne!

    VastaaPoista
  15. mihkä sä muutat? ja sun poikkiksen kanssa vai ! ihan siks vaan utelen koska itelläki on pian eessä ja ihanaa jos saat oman kodin ni sulta saa varmaan huippui sisustusvinkkeii yayy !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kouvolan keskustaa ja yksin muutan :) eiköhän aatu siel paljon silti norkoile ;D joo mul on itseasias teon alla uus sisustuspostaus! Aikasemman löytää tuolt sisustus-tunnisteesta!

      Poista
  16. Mikä sävy sun pidennykset/tuuhennokset on ja mistä ne on ?:) auttas tosi paljon jos vastaat !:) siis kun oonan instagrammis oli kuva

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En osaa kumpaaka vastata ku en tilannu näitä vaa oona sai yhelt tutult ylimääräsii pidennyksii ja pistettii mulle muutamat tuuhentamaa:) kolmee eri väriä tais tulla

      Poista