DETAILS

sunnuntai 30. joulukuuta 2012






Heipparallaa! Kuvissa näkyy tämän päivän asua - uusi paita ja karvakaulus pääsi heti käyttöön. Jalassa oli perus mustat farkut ja ruskeat bootsit. Ajatus ei kulje jotenki nyt yhtään ja en muista enään mitä mun piti tänne kertoa.. Tänään oon ajellu ja käyny syömässä Aatun kanssa ja äsken sain itkukohtauksen kun kuvien muoto oli jotenkin muuttunut RAW:iksi, enkä pystynyt muokkaamaan niitä. Mulla tulee aina kännykän ja tietokoneen kanssa yliärsytyksiä ja alan aina poraamaan, kun oon niin vihanen :DD Tän takia mulla pitää aina olla nopeat ja hyvin pelaavat laitteet.. 

Eilen mun rakas Anna täytti 18 ja juhlistettiin sitä pienellä tyttöporukalla ja siitä jatkettiin Amarilloon. Siltä illalta kuvia joku päivä :) Nyt suunnaksi suihku ja telkku, heibba!

12 kommenttia:

  1. Ihanalta näyttää! :) mistä tuo kello on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Glitteristä aikoja sitten:)

      Poista
  2. Huikee karvakaulus! Pitäis ehkä hankkia itelle tollanen :D Ja toi kello... Rakastuin :))
    Sullon btw ihanat hiukset ! Haluisitko tehä jpnku hiusten hoito ja vaikka jonku miten laitat yleensä hiuksias postauksen ? (::
    http://little-girls-made-of.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:) Mä oon maailman hunoin ja laiskin tukan laittaja, enkä hoida tätä mitenkään erityisesti :D Mut voisin kattoa jos jonkunlaisen tekisin, kun niin monet sitä aina kyselee

      Poista
  3. Ihana neule ja kello! <3

    Mun blogissa on menossa Aussien hiustuotearvonta. Osallistujia on vielä aika vähän, joten voittomahdollisuus on aika hyvä. :) Tervetuloa osallistumaan:
    Aussie-hiustuotearvonta

    Ja hyvää uutta vuotta jo näin etukäteen! :)

    -Minna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja hyvää uutta vuotta sinullekkin :)

      Poista
  4. Ihana neule, mistäköhän ostettu? :)

    VastaaPoista
  5. sulla on niiin ihanat hiukset! :-) tosi kivan näkönen asu :)

    VastaaPoista
  6. upee nainen ja upee neule!:-)

    VastaaPoista