ESSIE

maanantai 3. joulukuuta 2012

Oon ollu aina tosi ennakkoluulonen kalliita kynsilakkoja kohtaan (mun mittakaava kalliista lakasta on yli 10e), koska musta on aina tuntunut ihan järjettömältä maksaa pari kymppiä yhdestä pienestä kynsilakka putelista :D Thebossin yhteistyön avulla päätin kuitenkin rohkaistua ja kokeilla Essien kynsilakkaa ja pakko perua kaikki ennakkoluulot ainakin tämän merkin kohdalla. Taidan tulla vähän jälkijunassa kynsilakkojen kanssa, kun en ole ikinä omistanut Essien tai OPI:n lakkoja, mutta parempi myöhään, kuin ei milloinkaan. Pysyvyys ja riittoisuus on aivan eri luokkaa, kuin missään mun omistamassa lakassa. Lakkasin kynnet viime torstaina ja kynnet on vieläkin suht hyvän näköiset. Yleensä mulla kestää se lakka  hyvänä maksimissaan kaksi päivää, vaikka kuinka olis pistänyt alus- ja päällyslakan. Tiedä sitten missä vika :D Lakassa nähtävästi.

 Toivottavasti en ala kuulostamaan joltain myyntitykiltä...

Valkkasin ostoskoriin kynsinauhaöljyn, vahvistavan alus-/päällyslakan ja oranssin kynsilakan. Värivalintaa ihmettelen vieläkin, koska yleensä ostan jotain vaaleanpunaista lakkaa.*
010020 Ja plussaa vielä Thebossille selkeästi halvemmista hinnoista! Tein pientä vertailua, että mistä saa Essien lakkoja halvimmalla hinnalla:

Nelly: 17,95
Sokos: 15,20

Mikäs merkki jyrää muut teijän mielestä kynsilakoissa? >:)

13 kommenttia:

  1. Nyt mun pitää kyl kiittää sua siitä, että vaikka sullakin on nykyään ihan hyvin noita yhteistyö-juttuja, niin sä kerrot niistä silti tosi mielenkiintosesti, silleen mitä jaksaa lukea ja oikeesti kerrot hyvin oman mielipiteen! Toisin kun toosi monilla näillä suosituimmilla blogeilla ne yhteistyökampanjat kuulostaa vaan pelkältä mainostamiselta ja väkisin pitää jotain hyvää niistä tuotteista vääntää... Eli jatka samaan malliin hihi! Rakastan sun blogia, tää on niin super! Useissa blogeissa nimittäin käy niin, et ajan kuluessa postaukset jämähtää siihen tiettyyn muottiin, jonka jälkeen taso sitten laskeekin rutkasti.. Sun blogilla on ihan oikeesti käyny päinvastoin, taso sen kun paranee kokoajan, innolla oottaa jokaikistä uutta postausta! Ja voin rehellisesti sanoa, et mä luen 55 blogia säännöllisesti (haha piti laskee ihan tätä varten..) ja sun blogis on ihan ylivoimanen niihin verrattuna. Oot niin persoonallinen ja erotut sen takia tosi hyvin, et sun elämästä ja jutuista on ihan hirmu kiva kuulla! (Ja joo, seuraan myös näitä tunnetuimpia blogeja, kuten Cava, Ps, Uino, Marianna,AnnikaO....) Henna hei, sä oot ihan huippu! :)

    T: Vakkarilukija

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. samaa mieltä!!

      Poista
    2. Awww tosi ihana kuulla! Toi on meinaa se asia mitä oon pelänny kun näitä yhteistyöjuttuja on alkanut tulemaa, että mun blogista katoais se itse bloggaaminen ja blogi näyttäis lukijoiden silmään pelkältä mainospaikalta :D Koska noin on käynyt varmaa viidelle mun lukemalle blogille nyt puolen vuoden aikana ja en tosiaanka halua samaa tälle! Kiitos ihanimmasta kommentista vähään aikaan<3 :')

      Poista
  2. mä oon jo pitkään pitäny essien lakkoja tosi hyvinä :D! tai silleen ekan mun essie lakan ostin paikallisesta kauneushoitolasta ja kaikki sukulaiset&vanhemmat ynm. mulle ku olin sillon ehkä 12v ja menin sinne kauneushoitolaan vaan sen takia, kun olin googlettanu että siellä myytäis niitä ::D. noita ei viel sillo siis myyty edes suomessa :D.

    seuraavan lakan ostin miamista, missä olikin yhessä kampaamossa paljon paremmat valikoimat :). noi on kyllä niin kivoja, kun on kestäviä ja kaikkia sävyjä löytyy! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meikä matti myöhäinen.. :D Joo toi on kyl totta et on tosi hyvät valikoimat noita värejä!

      Poista
  3. * siis ne sukulaiset nauro mulle :D

    VastaaPoista
  4. Itse en oo essietä edes kokeillut mutta opi vie ainakin mun omistamistani lakoista voiton!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voisin joku kerta uskaltautuu senki ostamaa >:D

      Poista
  5. Vähän kivasti oot kuvannu noi kynsilakat!:) Ite en paljoo käytä kynsilakkaa muuta ku kesällä joskus, tiedä sitte miks=D Voisitko muuten tehä jossain kohtaa jonkunlaista joulupostausta, kertoisit vähä sun perinteitä ja sen semmosta?:) Ois tosi kiva lukee

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Joo mäki oon aika laiska kynsilakkojen suhteen, kun en ikinä jaksa puhdistaa vanhoja enkä tosiaanka jaksa lakata kynsiä aina asun mukaan! :D Joo voisin mä tehdä tossa joulun aikoihin!

      Poista
  6. ite en oikein tykkää essien kynsilakoista : ( ollaan äitin kanssa ostettu niitä pari kertaa ja välillä ne on tosi laadukkaita ja peittäviä mutta välillä ne on sellasta ihme litkuu vaan millä ei tunnu saaavan mitään aikaan ! ton takia ei olla enää uskallettu ostaa niitä lakkoja koska koskaan ei tiedä että millanen lakka sieltä paljastuu, mutta noitten hoitojuttujen kohalla on kyllä sit ihan eri asia ja tääki riippuu siitä että tykkääkö peittävistä vai läpinäkyvistä lakoista :) Mut lempparimerkkejä kynsilakoissa on ehdottomasti mavala ja opi, niitten kynsilakkoihin en oo ikinä pettyny : )

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa outoa ;o Sunnuntaikappaleita näköjään sitte vähä enemmänki! Musta taas mavala tekee vähän valjua jälkeä, enkä oo niistä kauheesti koskaan tykännyt. Niiden purkitki on ärsyttävän muotosia mun mielestä :DD

      Poista
  7. Nää sun postaukset on aina niin ihania ja oot uskomattoman kaunis ! (:
    Itsekkin kirjoittelen blogia parhaanystäväni kanssa , käy katsomassa jos kiinnostaa ! (:
    http://alisajasuski.blogspot.fi/

    VastaaPoista