I'M SO EXCITED

sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Tänää kävin 12 katsomassa sitä asuntoa ja söpöltä näytti, joten tää tyttö muuttaa heti uuden vuoden jälkeen asustelemaan omaan kämppään! Vaikee uskoo että se onnistukin noin helposti, ku olin ihan varma että kerkee koulut jo loppua ennen ku pääsen muuttamaan. Mutta siellä se 27 neliöinen pikkuboxi mua odottelee :) Äsken kävin ostamassa itselleni koneen, kun mun vanhemmat oli luvannu sen ostaa mulle 'tuparilahjaksi' ja toi sattu olemaan alennuksessa. Pitää vielä katsella jos löytyisi semmoset tietokonetarrat noihin näytön reunoihin. Miksei noita voi vaan suosiolla tehdä kokonaan valkoisiksi?! :D

Ostin myös noi pikkukaiuttimet, jotka maksoi vaan 9e ja ihan hyvin jytisee!! Halkean oikeesti kohta riemusta ja oon jo suurinpiirtein sängyt ja telkkarit kainalossa jo menossa sisustamaa mun kämppää :D Iiiiiiiiiiiiiikkkk

81 kommenttia:

  1. maksoks porukat sulle oman asunnon? :OOOOO

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oisko esim. vuokrakämppä??? harva 18-vuotias varmaa ostaa itellee asuntoa

      Poista
    2. Ihan vuokra-asunnossa tuun asumaa ja itse maksan sen vuokran :D

      Poista
  2. Ooh oon kateellinen, mä niin haluisin muuttaa omaan kämppään! :-(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii tää on kyl niin hyvä fiilis!

      Poista
  3. Hei missä toi kone oli tarjouksessa ??:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Cittarissa mut se oli vaan tän päivän :/ Ton normi hinta on 500€

      Poista
  4. hihi onnea uudesta kodista! :)

    VastaaPoista
  5. mikä toi koneen merkki on? oon katellu uutta konetta itelle ja tuo näyttäis aika kivalta :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. onneksi tuo merkki ei ole näkyvissä noissa kahdessa kuvassa jossa se kone komeilee. VINKVINK asus

      Poista
    2. joo se saattaa näyttää kivalta mutta eriasia on se että onko oikeesti hyvä... ite en ainakaa valitse konetta sen ulkonäön takia :p

      Poista
    3. Asus niinku kuvissa näkyy :D Asuksen koneisiin oon ainaki ite ollu tosi tyytyväinen!

      Poista
  6. mistä noi kaiuttimet on ja minkä merkkiset?:)

    VastaaPoista
  7. heei mul on sama kone! ja onnee kämpästä!:)

    VastaaPoista
  8. oi vitsi onnea uuteen kotiin :) mäkin haluun jo muuttaa!!

    VastaaPoista
  9. Oi vitsi onnea! Onko vuokra-asunto? Jos on, niin paljon maksat vuokraa? :) Voi kun täällä pääkaupunkiseudullaki olis noin helppoo, asunnot menee nimittäin sekuntissa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ja maksatko siis kämpän ite vai maksaako vanhemmat?

      Poista
  10. Onnea asunnosta! (: ja asus on paras!

    VastaaPoista
  11. Siis etkö sä just ennen kesää ostanu uuden koneen?? :D:D:D ainaki sul oli blogis jotai.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on koko perheen yhteinen, mut pitäähän mulla olla oma kone kun muutan :D

      Poista
    2. miks sit sanoit et ostit uuden koneen?? luulin ainaki ite et se oli sun omas sit..:O

      Poista
    3. ..no onko sillä edes väliä oisko ollu mun oma kone vai perheen :D

      Poista
  12. hihihii ihanaa et sait sen asunnon !!! <3 terveisin kade :):))

    VastaaPoista
  13. Niin huikee juttu :) jos sit itekin vuoden päästä alkais ettii asuntoo.. :D ps. Ihana kone!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii no ei oo kauaa sullaka enää :) Niin on!

      Poista
  14. Maksakko ite vuokraa vai vanhemmat? Ja onks kämppä kouvolasta? :) laitaha sit kuvia ku oot muuttanu! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse maksan ja kouvolassa on :) Aivan varmasti tulee kuvia! Ja paljon!

      Poista
  15. muutatko yksin vai aatun kanssaa:)? missä sun kämppä sijaitsee? (einy tarvii tarkallee sanoo tietenkää, mut tyylii keskusta jne)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yksin ja aika lähellä keskustaa:)

      Poista
  16. millä muokkaat nää kuvat näin isoiks :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lataan flicrin kautta kuvat ja siellä sit saa valittua sen kuvakoon:) Mulla on 800 koko

      Poista
  17. Toi kone on ihan paska :D kannatti vissii mennä tosta vaa ja ostaa se joka on tarjoukses... Huomaat kyllä et saat kohta olla ostamas jo uutta, viimeistää ku takuu loppuu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja mistä päättelit et ostin sen tosta vaan? :) Jos sun käytössä ei oo kone pelittäny, ni se ei tarkota että se pamahtais heti mun käytössä.

      Poista
    2. Itekkin huomasin (veljen kanssa) että asuksen koneet on paskoja... acer veljellä,ja ite ostin macin ja oon ollu tooosi tyytyväinen! laadusta kannataa maksaa :) vanha sanaonta : köyhän ei kannata halpaa ostaa!

      Poista
    3. No tääki on mielipide- ja käyttökysymys, et mihin sitä konetta käyttää ja miten kohtelee. Ite oon asuksen todennu hyväks hinta/laatu-suhteelta :)

      Poista
    4. Anonyymi hei! Mistä tiedät jos tuo kone on paska? Et voi kuvasta päätellä mitä osia siinä on. Tota konetta on ainakin kaksi versiota; vanhempi versio jossa on pentiumin prosessori, ja uudempi versio jossa on intelin prosessori.

      Kaikki eivät myöskään tarvitse mitään super tehokasta konetta. Ja apple ei ole hirveän tehokas, kestävät osat siinä kyllä saattaa olla. Mutta maksatko mieluummin yli tuhat euroa läppäristä jonka saisi 500 eurolla? Kunhan koneesta pitää hyvän huolen niin kyllä se kestää kauemmin kuin kaksi vuotta! :)

      Poista
  18. ootko koskaan tilannu (esim. puhelimenkuoria) eBaysta? Tai tiiätkö onko se luotettava? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon tilannu monta kertaa sieltä! Ja ei voi sanoa onko KOKO ebay luotettava, kun siellä on eri ihmisiä tai firmoja jotka myy tavaroita siellä. Sen myyjän luotettavuuden voi tarkistaa sillä, että katsoo sen palautteita. Nimen perässä näkyy se prosenttiluku joka on yleensä esimerkiks jotain 99,7%, ni katot vaan siitä että jos se on mahdollisimman lähelle 100% niin pitäis olla ihan luotettava :) Ja muista käyttää paypalia ebaysta tilatessa, niin on turvallisempaa!

      Poista
    2. voi kiitti ihan tosipaljon! heh ja oon vähän amatööri, jos on free shipping niin ei tuu minkäännäkösiä postikuluja, vain puhelimen kuorien hinta täytyy maksaa?

      Poista
    3. Ei tuu postikuluja jos lukee free shipping mut kandee tarkistaa viel sieltä tuotteen tiedoista et onks se varmasti suomee ilmane ja et toimittaako ne ees suomeen. Ne lukee yleensä ku rullaat sitä tuotetta aika paljon alaspäin :) Mut kannattaa muistaa sit että ei mee yli öö oliks se 45e se hinta toimituskuluineen, koska sit se jää tulliin! Tullin sivuilt löytyy paremmin tietoo :)

      Poista
  19. miksi haluat jo omaan kämppään ? :) ja jos en nyt töitä saa nii miten maksat vuokran ? mut paljon onnee uuteen asuntoon !! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koska haluun omaa rauhaa ja itsenäisyyttä ja SISUSTAA :D Rahajutuista en haluu täällä sen kummemmin puhua, mutta pääasiassa maksan itse :) Kiitos!

      Poista
  20. onnee kämpästä :):)

    VastaaPoista
  21. aiotko jäädä nyt sit pidemmäks aikaa kouvolaan vai aiotko hakea ens syksyks johonkin muualle kaupunkiin kouluun tms? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä ainaki vuodeksi aion jäädä ku vähintää sen verran on vuokrasopimuskin :)

      Poista
  22. onnea hirmusesti! :) kuvia odotellassa!!

    VastaaPoista
  23. 27 neliön taloa ei pahemmin sisustella :DDDD sehän on aivan hirmu pieni

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitte? :D Sisustaa sitä silti voi

      Poista
    2. XD anonyymi, mullaki 25neliön kämppä ja oon kyllä omasta mielestä onnistunu sisustamaan tän ihan kivasti. Eipä sitä kun yksin asustelee ni mitään 100 neliön lukaalia tarvi :--))

      Poista
    3. Mullaki on 21 neliön kämppä ja ihan hyvin oon saanu sisustettuu ja muutenki se on ihan riittävä jos asuu yksin :-) muutenkaan tuskin opiskelijabudjetilla ei kovin moni muuta mihinkää 150 neliön asuntoihin..

      Poista
    4. Niinpä!:) Yhdelle ihmiselle se on just sopivan kokonen

      Poista
    5. haha päädyin lukemaan näitä kommentteja: D ja oli pakko kirjoittaa että ihana löytää sielunsiskoja. terkuin tyttö 25 neliöisestä pikkukodistaan (jonka oon saanut ihan kivaksi laitettua, vaikka itse sanonkin)

      Poista
  24. ui jes, itekki oottelen omaan kotiin lähtöä... se vaan on edessä vasta keväällä kun yo-lakki päässä :) ja varmaan soluun lolz. muuten saaks kysyä miks muutat jo nyt omaan asuntoon?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nonni!:) Koska haluun omaa rauhaa ja itsenäistyä ja sisustaa !

      Poista
    2. Dodii ei enää kauaa sullaka :) Muutan koska haluun omaa rauhaa, oman kodin ja sisustaa. Ei siis oo mitään semmosta etten kotona viihtyis mut on ollu jo pitkän aikaa kova hinku:)

      Poista
  25. onko noissa kaiuttimissa basso? (:: ja onnee paljon uuteen kotiin!!! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mist sen tietää? :D Lukeeks se jossain? Kiitos paljon!!

      Poista
  26. Onnee kämpästä! :) Ite muutin pois kotoota peruskoulun jälkeen, kun alotin syksyllä opiskelut muualla, muistan edelleen sen riemun!:D Nyt suunnittelen tosin jo uutta ikea reissua... :D

    karo-liinan.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se fiilis on kyl niin ihana!! :D Ikea<3

      Poista
  27. oisin tosi kiitollinen jos vastaat! ku sain just ite ton saman koneen, ja se on musta tooosi vaikee käyttönen! en osaa edes laittaa / merkkiä... ja sitte kaikki lukee englanniks. äh pitäis varmaa vaa palauttaa toi! tykkääks ite tosta ja ootko huomannu et ois vaikee käyttönen? ja mua ärsyttää tosi paljon ku tuol vasemmas alakulmas ei oo tota juttuu mist näkee kaikki tiedot se ympyrä :D kiitos jo etukäteen jos vastaat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mäki painin ja kirosin pitkän aikaa tän kaa, mut loppujenlopuks on tää aika helppokäyttönen! Mulki oli toi sama ongelma, et näppäimistön kieli oli enkuks vaikka olin muuten laittanu suomenkielisen. Mut saat vaihdettua sen kielen, ku vedät hiiren näytön oikeesee yläkulmaa ja sit siihen tulee sivuu näkyvii semmoi valikko. Sit ylimpänä on se hae-kohta ni meet siihen ja kirjotat hakuu 'kielet'. Sieltä sit valitset suomenkielisen. Ja mua häiritsee myös tosi paljon ku ei oo sitä käynnistysvalikkoa samalla tavalla, mut sinänsä tää kasi on helppo, kun kirjottaa vaan kaikki ohjelmat sunmuut siihen haku-kohtaan :) Kyllä säki alat pikkuhiljaa tän oppimaan!

      Poista
    2. voi kiitos tosi paljon! toi haku juttu auttaa tosi paljon :) jes ihanaa! osaisiks viel siin kautta merkissä auttaa haha :D entiiä yhtää miten sen saa

      Poista
    3. ku kirjotin sinne sen kielet mut ei tullu mitään hakutuloksia! o ; oon ihan toivoton tän kanssa haha :D

      Poista
    4. Ai ei ;o Olikohan se sit 'kieli'-nimellä siel. Ja en osaa tän paremmin, kun mulla se kauttamerkkikin tuli siinä samalla kun sain sen kielen vaihdettuu suomeks :/

      Poista
  28. onnea kämpän johdosta!:) iteki haluisin muuttaa omaan asuntoon :)

    VastaaPoista
  29. onnea uudesta kämpästä :) mä muutin viime keväänä omaan kämppään (38neliöä) ja oon siitä asti ollu niin tyytyväinen kun saa nauttia omasta rauhasta :) siitä sisustamisesta puhumattakaan, ihanaa! ;)

    mulla on itellä myös asuksen läppäri enkä vois tyytyväisempi olla! tää on kyllä jo pari vuotta vanha ja maksoi ostettaessa n800€ ja on vissiin joku hieman parempi malli? enivei, tää on ylivoimasesti parhain läppäri mitä oon käyttäny, voittaa kaikki toshibat, hp:t, backard bellit ja acerit mitä oon itte käyttäny niin ihan ylivoimasesti :) joten mä ainakin suosittelen asusta, toimii ihan mainiosti kunhan ei tee tyhmyyksiä ja poistele tärkeitä juttuja koneelta kuten minä, haha :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Siehän oot ison kämpän saanu!:D Jep munki mielestä asus on tosi hyvä eikä oo liian kalliskaan. Se koneen kestävyys kun ei riipu pelkästään siitä koneesta, vaan myös siitä mitä sillä tekee ja miten kohtelee:)

      Poista
  30. Onnea uudelle yksineläjälle! :-) muutatko hallituskadul toho radan lähelle vai? Tääl kirjottelee se sama tyttö joka puhu sulle niistä valohoidoista kvl:ssa ja oon se atoopikko! Tiiätkö, oon asunu tässä kauppalankadulla koht 1,5 vuotta ja olin kans niin kypsä asumaan itekseen, että tästä ajasta on vaa nauttinut kokoajan. Oon saanu sisustaa niinku haluan, siivoon ku kiinnostaa ja vien roskat ku jaksan (tai ne tursuu yli.. ) Mun seinillä roikkuu niitä tauluja joita ite haluan , ostan kaupasta just niit safkoi joita ite kokkkaan ja niin edelleen. Tästä muodostui uusi tapa elää elämää, kun on itse vastuussa itsestää ja asunnostaan. Aina tuntuu yhtä kivalta ku avaa oman kämpän ovet ja tietää et tää on "mun koti" :-) Sitten tässä puol vuotta sitten "kyllästyin" itseeni ja omaan mölinään, hankin itselleni pupuvauvan :-) <3 allergisena, pölyä kaihtavana ja astmaatikkona voin sanoo etten ois voinu parempaa ratkasua tehdä :) me ollaa parhait kavereita, jaetaa tää asunto, se touhuu omiaa ja mä omiaan. Tunnen oloni onnelliseksi pienen eläimen "äitinä", joku on aina kotona kun tuun kotiin, se tunne on ih-a-na! :-))) nii ja ei oo tullu mitää allergioita!!
    Oot ihana tyttö <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Joo rata menee siitä vierestä. Jeee kuulostaa ihanalta ja aww toi pupu! Just tota mäki kaipaan. Sitä et kämpästä löytyy vaan niitä mun omia juttuja ja saan määrätä kaikesta itse :) Mua häiritsee tosi paljon et kuka sä oot?? Tiedänks mä sua?:D Ainakin sulla on pirun paljon samoja vaivoja ku mitä mulla on haha

      Poista
    2. hahah :D tiiätkö oon tuntenu nii samoi fiiliksii ku sä :-D siis ihan siitä et alotin meikkaa vast lukiossa, seurustelen sen aikasen poikaystävän kanssa ,muutin silti asumaan yksin, asun kouvolassa, oon atoopikko ja allerginen kaikelle, miellyn samoihin vaatetuksii sun kanssa jne mut oon -91 :-D Et tunne mua :-) mut jos joskus törmään suhun jossain ni tuun kyllä esittelemään itseni :-)

      Poista
    3. Apua mikä samis!! :D Joo ehdottomasti tuu näyttäytymään :)

      Poista
  31. Onnea asunnosta!:) Joko oot muuttanu? :)
    Ja turha ihmisten on huudella neliömääristä.. Itse asustelen 18 neliöisessä yksiössä ja mulla on kaikki täällä, jopa parveke ja oon saanut tän toosi hyvin sisustettua omasta ja muidenkin mielestä enkä isompaa kaipaisikaan ;)
    Oon varma että tulet nauttimaan yksinelämisestä, se on jotenkin niin paljon rentouttavampaa kuin kotona asuminen, täydellinen oma rauha! :)

    VastaaPoista