NEW BLOG LOOK

lauantai 15. joulukuuta 2012

Moikka! Mites teijän viikonloput on sujunu? Mulla on menny rennoissa meiningeissä eli ei mitään erikoista, mut hyvä näin. Suunniteltiin et ois tänään herätty Aatun kaa tosi aikasee ja menty luistelemaa sunmuuta ei-meidän tapasta, mutta pitihän se arvata ettei jaksettukkaan pukea vaatekerroksia päälle ja lähtä luistelemaa. Mä oon luistelussa muuten tosi huono :D Jarrutan sillei, että pyörin ympyrää tai jos yritän aurata ni kestää tosi kauan että pysähdyn. Talviurheilulajit ei oo mun juttu. Ja huomenna meen ekaa kertaa katsomaan asuntoa!! Toivottavasti se on ihana ja toivottavasti saan sen, toivottakaa onnea :)

Nyt saatte kuvia iPhonen kätköistä viime ajoilta. Kuvissa esiintyy mm. rapurakkautta ja mun uusin ja pahin vihollinen - raapattava auto.
Ja mitäs tykkäätte uudesta ulkoasusta!? Isommat kuvat ja uusi banneri - mä oon pitkästä aikaa tyytyväinen tähän ulkoasuun ja nää isot kuvat oli se muutos mitä mä näköjään kaipasin :D Ah ihanaa.

31 kommenttia:

  1. muutatteko aatun kanssa yhessä vai yksinäs? :)

    VastaaPoista
  2. Uijuijuiii! Toivottavasti se kämppä on hyvä ja saat sen :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli tosi söpö! Ja toivon samaa ;)

      Poista
  3. Oi vitsi toivotaan et kämpän kans onnistaa! :) Pitää muuten sanoo et oon ihan surkee luistelija itekki :-D Mä en osaa pysähtyä muuten kun luistelemalla päin laitaa.. :( Siis siinähän kaatuu jos rupee ihme jarrutusliikkeitä tekemään?!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No älä :DD Vaikee laji.. Ja toivotaan!

      Poista
  4. toivottavasti saat sen asunnon nättimyks :)! Onks se kerrostalo vaai mistäpäi? Lataaks noita sarjoja esim toi kummankaa nii koneelle vai katoks netistä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti! Hallituskadulla :) Katoin youtubest ton

      Poista
  5. tää uus ulkoasu on ihana <3 ja sä oot ihanuus<3

    VastaaPoista
  6. missä koossa tilasit noi kengät? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 38 ja hyvin on vastannu oikeita kokoja noi!

      Poista
  7. raapattava? :DDDDDDDDDD ihme murre teillä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitte?

      Poista
    2. mäki mietin eka et mikä raapattava ku tääl se on rapattava :-D

      Poista
    3. Häh aijaa :D Raappaamiseks sitä täällä sanotaa!

      Poista
  8. sun blogis on täyttä rakkautta<3 itekkin oon huono luistelus ja jarrutan just noi xd !!

    VastaaPoista
  9. oii toivottavasti saat sen kämpän :)

    VastaaPoista
  10. Kumman kaa on aivan ehdoton lempisarja! ;D

    VastaaPoista
  11. tosi jees ulkoasu!

    VastaaPoista
  12. ootko töissä jossain ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En vielä :) Lidliin laitoin vasta hakemuksen ja toivottavasti pääsen sinne

      Poista
  13. Ulkoasu on musta tosi kiva!:) Onks sul minkä malline asuksen läppäri, onko ollu hyvä, ite pitäs hankkii uus ja en tiiä yhtää millast pitäs ettii :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee!! Öö mistä mä tiiän tän mallin..? :D Mut tää on kuitenki se malli mis on normaalia vähän isompi näyttö! Ja muutenki siis vähän isompi. Ja joo asuksen läppärit on kyl tosi hyvii mun mielestä ja tänää käydää vissii ostamas mulle oma asuksen läppäri ku cittaris on alennuksessa :) Eli suosittelen Asusta!

      Poista
    2. mulla on asus ja on kestäny hyvin jo melkee 4 vuotta

      Poista
  14. Oo, sitten paljon kuvia kämpästä jos saat sen ja jos on hyvä! :)

    VastaaPoista