NEW YEAR DRESS

tiistai 18. joulukuuta 2012

Enään kaksi viikkoa uuteen vuoteen ja mulla ei oo mitään hajua, että missä sen vietän, missä vaatteissa ja   keiden kanssa. Viime uusivuosi oli varmaan paras mikä mulla on ikinä ollut ja koska uusivuosi on (joulun lisäksi) mulle tärkein juhla, ni on kauheet paineet :D Musta on aina ihanaa, kun uutena vuotena voi aloittaa kaiken taas alusta ja miettiä mitä kaikkea on tehnyt ja saavuttanut edellisenä vuotena.

Katselin vähän mekkoja vuodenvaihteelle, mutta en tiedä siltikään vielä edes minkätyylisen haluan. Mun mielestä uuteen vuoteen kuuluu paljon kimallusta ja ennemmin musta kuin valkoinen, mutta nyt mua jotenki haluttais enemmän joku vaalea kevyt liehuva mekko. Noissa kollaaseissa tuo Asoksen valkoinen alimmasta kollaasista olis aika täydellinen, mut en tiedä.. Vaikeaa vaikeaa :D Tätä vaikeuttaa vielä se, että budjetti on aika minimaalinen mekoille sen tulevan muuton takia. Voi olla että luovutan näiden mekkojen suhteen ja tyydyn hameesen ja käyn ostamassa jonku kimallehörhön. Mutta jotain tämmösiä mä tälle uudelle vuodelle kaipailisin:

ASOS.COM




NELLY.FI

Onkos teillä jo uv-paikka ja mekko tiedossa?

22 kommenttia:

  1. uv-paikka on, mutta mekkoa ei! onneksi on vielä aikaa miettiä :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Doodi:) mut netistä jos aikoo tilata ni kiire tulee!

      Poista
  2. Ylimmän rivin kolmas... Rakkautta <3

    VastaaPoista
  3. tosi hienoi noi nellyn mekot!! (:

    VastaaPoista
  4. Oo, voisin huolia noi kaikki ♥__♥ itekin tässä mietin että mitähän laitan.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki voisin... Jos vain miljonääri olisin....

      Poista
  5. oi ettäää :) mulla on uv-juhlinnat vielä ihan yhtä vaiheessa, ei oo varmaa paikkaa eikä vaatteita mietittynä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniii samas tilanteessa olllaan!:D

      Poista
  6. Teeksä yhteistyötä asoksen tai nellyn kanssa ku ain välil niitten nettikauppojen aiheisii postauksii on paljon?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tee kummankaa kanssa:) ja jos teen yhteistyötä ni ilmotan tekstissä siitä tai ainakin laitan ne tähtimerkit tekstin perään.

      Poista
  7. On kyllä ihania mekkoja, kaikki! :-) Onneks itellä ei oikeen oo paineita siitä, mitä laittaa päälle kun vietän uv'n kotona, toppahousuilla ja lökäreillä mennään :-D Hehe oon vähän tylsä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha aww :D rento uv sulla tiedos!

      Poista
  8. '' voi alottaa kaiken alusta '' ....miten ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä sitä ihan kirjaimellisesti tarkoittanut ;) Tarkotin vaan sitä, että uutenavuotena voi alottaa tulevan vuoden ns. puhtaalta pöydältä ja silloin tulee yleensä asetettua tiettyjä tavoitteita tulevalle vuodelle

      Poista
  9. haha ! oon ite vähän avuton ja ajattelin kysästä sulta apua. oot ite tehny tolla polyvorella noita vaatekollaaseja, nii ite osaan tehä ne siellä mutta en osaa tallentaa kuvaa minkä oon tehny :D? osaatko auttaa ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siinä vasemmassa sivussahan se tallennus nappi on! :D

      Poista
  10. http://weheartit.com/entry/35191250/via/TheGlowingStar

    eks toi oo sun kuva:D? löysin weheratitist vähä siisti ku kattoo monta hearttaust:D

    VastaaPoista
  11. ihania mekkoja :)

    http://livelovelaugh-ronja.blogspot.fi/

    VastaaPoista