NEWBIES

torstai 13. joulukuuta 2012

Nyt luvassa vähän viime aikojen ostoksia! Mun piti tehdä tämä eilen illalla, mutta tulikin ilmoitus että kengät voi hakea postista ni ajattelin että laitan nyt sitten nekin tähän samaan, kun oli valoakin enemmän ja tuli parempia kuvia. Sattumalta myös Ebaysta tilatut kaksia huivia tuli myös tänään! Ne oli tosin pieni pettymys, kun oletin niiden olevan jotenkin isompia ja paksumpia, vaikka koot lukivatkin sielä niiden ostosivulla. Käyttöön pääsevät silti :) Tilasin tänään taas kengät, kun alennuksesta löytyi kivat ja niille kuitenkin on käyttöä. Samantyyliset kuin nämä mustat, mutta ruskeat ja korkeampi varsi!

Nyt niihin ostoksiin:
013015 Spartoo
025 Ginatricot. Molemmat alennuksessa ja noi housut on maailman söpöimmät<3
013
Kèrastasen kiiltoseerumi hiuksille ja Lancomen uutuus hajuvesi minimuodossa. Saatiin sieltä Inspiration-partyista koodi LivBoxille, jolla sai yhden kuukauden paketin ja nämä tuli sieltä + pari muuta juttua. Kiiltoseerumia en oo vielä kerennyt kokeilemaan ja hajuvesi-nirso kun olen, ni taitaa äiti saada ton nuuhkun :D
017 Ebay
033 Seppälä. Löydän nykyään tosi paljon Seppälästä kaikkea!!:D
028 Joka vuosi pakko saada uusi Ginan joulukassi<3 Säilytän mun vöitä siinä viime vuoden ja nyt pitäis keksiä tälle joku käyttötarkotus.

Vihdoin uusia juttuja<3

28 kommenttia:

  1. ihanat noi kengät!! =)

    VastaaPoista
  2. awww mitkä pökät :3

    VastaaPoista
  3. Kivoja ostoksia! Noi kengät on älyttömän mageet! :-)

    VastaaPoista
  4. aaaa ihania ostoksii! saisko sit kuvaa noi kengät jalas ?:)

    VastaaPoista
  5. sulla on ihana blogi! :) mä jään ehdottomasti seurailemaan :)

    VastaaPoista
  6. must tuntuu et seppäläs on nykyään oikeesti superkivoja suurin osa vaatteista ja kengistä! laadusta en sitte tiiä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Outoo et sielt löytää nyt niin paljon! :D Ja on se laatu siellä nyt yhtä 'hyvää' tai parempaa ku gina tai h&m

      Poista
  7. Hei Henna! Oon seuraillu sun blogia jo aika kauna ja täytyy sanoa että oot aivan ihana ja positiivinen persoona ja oot myös todella ihana ja kaunis ihminen! :) Sitä mun piti myös sanoa että mulla on tuo lancomen hajuvesi ihan oikeassa koossa ja täytyy sanoa että olen todella tyytyväinen siihen!! (Y) Sitä vaan täytyy laittaa vain yhden suihkautuksen koska tuoksu liian voimakas, parempi niin kuitenkin koska onhan tuo merkkihajuvesi ja ihan mielestäni hintansa arvoinen! Kaikkea hyvää sinulle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiiitos tosi paljon ja kaikkea hyvää sullekki<3 Mä oon oikeesti ihan älyttömän nirso hajuvesissä ja tykkään tosi harvoista ja toi Lancomen ei myöskään kuulunut niihin mistä tykkään :D Tosi voimakas se tosiaan on..

      Poista
    2. Aivan :) Aivan älyttömän voimakas, ja tosiaan en ookkaan iha varma et onko se toi sama hajuvesi mikä mulla onkaan :D Ja nirsoilusta sen verran että mulla on sama juttu mutta hajuvesien sijasta vaatteet... Jos kengissä (tai missä tahansa vaatteessa) on jokin ei niin miellyttävä kohta, niin sitä ei muuten minun päälleni saaa :D

      Poista
  8. yli ihanat kengät !! taidan kyl itekki jossain vaiheessa tollaset hommata, vaikka poikaystävä onki tollasista kengistä vähä eri mieltä mun kans =D ..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siiis mitä tommoset kengäthän on törkeen hienot mitä se sun poikaystävä oikee höpisee! :|

      Poista
  9. Äää lahjota toi hajuvesi mulle, toivon niin paljon tota joululahjaks!! Hihi nojoo eiköhän poikaystävä osta sen mun 5 muun lancomen hajuveden kaveriks :-) Lancomen hajuvedet on musta ihan parhautta, tosin ehkä 'tuoksu on haistajan nenässä'. Okei olipas naisellinen ilmasu... Joo mut superkivoi juttui, ja jos noi huivit on ulkokäyttöön liian isoi nii mun mielestä huivit kruunaa melkeenpä asun kun asun, tuo tosi kivasti jotain uutta kivaa vaatteisiin! Ps oot ihana lemppari bloggari :-) Ja ois super kiva nähä noita vaatteita kans sun päällä senkin kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oo innostunu Lancomen hajuista, kun ne on vähän liian voimakkaita mun makuun mutta tosiaan haistajan nenässä! ;D Ja ne huivit on siis liian pieniä, mutta kyllä ne asuihin silti pääsee, joskin ei kauheesti lämmittämään.. :D Awww kiitos sinä ihana<3 Huomenna tulee asua ja siinä näkyy varmasti moni näistä

      Poista
  10. ebay hullu............

    VastaaPoista
  11. Oon itekin huomannu että Seppälään on alkanu ilmestymään paljon tosi kivojakin vaatteita! :)

    VastaaPoista