UPDATES

tiistai 4. joulukuuta 2012

Antakaa anteeks, kamalia kuvia ja kamalimmassa muodossaki vielä. Taas :D Ei alkanukka postausten taso vielä parantua vaikka koulussa jo ollaankin. Haluisin jonku pienemmän kameran, kun harvoin sitä järkkäriä jaksaa ottaa laukkuun mukaan saatika kaivaa semmosta möykkyä laukusta. Halusin kuitenki tulla postailemaa tylsyyksissä ja vilauttamaan kuvia uudesta neuleesta joka tuli tänään VIHDOIN ja kengistä jotka tänään koulussa tilasin, kun menetin hermot märkiin consseihin. Kyllä mulla olis vissiin kolmet talvikengät + kahdet rispaantuneet uggit, mutta kun en tykkää niistä mistään enään. Ne Dinskon kiilakorotkin ärsyttää mua, kun niistä tulee nykyään se 'tätikorko'-fiilis ja näyttää vaan tyhmältä :D
miau
1. Kouvolaan tänään asioita hoitamaan ja Jereä hakemaan 2. Tulis jo!!!<3 3. Ihanan näköstä! 4. Postista pakettia hakemassa 5. Eilen Oonan kanssa yhillä coffarissa 6. Eilen tuli tämmönen vehje joulukalenterista :'D Kyllä äiti tietää mistä mie tykkään<3

Nyt jos keksis jotain kivaa tekemistä loppuillalle vielä.. Oon koko ajan ihan levoton ja menossa joka suuntaan, kun kahden kuukauden tauon jälkeen on aikaa ja jaksamista tehdä arkenakin jotain :D 

20 kommenttia:

  1. mistä tilasit noi kengät? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muakin kiinnostais ;) laita vaikka linkkiä sivuille, jos jaksat :---)

      Poista
    2. spartoo.fi :) löytyy sieltä 1-50e kategoriasta

      Poista
  2. tosi ihana blogi! :-) jään seurailee!

    making-future-memories-annikasaara.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Millanen kalenteri sulla sit on? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äitin tekemä :D Se on paketoinu kaikkii erilaisii lahjoja semmosee korii <3

      Poista
  4. muakin kiinnostais mistä noi kengät on, näyttää kivoilta :-) haha vitsi mikä joulukalenteri sulla on :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Spartoolta! :) Ihan paras kalenteri

      Poista
  5. henna siun on pakko auttaa mua! mistä saisin tilattuu iphonee kivoi kuorii?!=) ku siul vissiikii on , tai sit jos tiiät muutenvaaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ebaysta ehdottomasti! Mirablingillä myös nättejä, mut ebaysta löytää erikoisempii ja paljon halvemmalla

      Poista
    2. Määkin oon kattonu sieltä niit kuorii ja joteski mua epäilyttää ja sit ku on useeseen kertaa ja muuteski et tuleek niihen mimmoset tullimaksut tai jtn. ? :D anteeks ku oon vähän tyhmä mut ois kiva jos auttaisit :)

      Poista
    3. Jos tilaat oliks se alle 45€ sieltä ni ei tuu tulleja:) tullin sivuilt löytyy tarkemmat ohjeet. Ja se että ku on samoja tuotteita pari kertaa ja saattaa olla eri hintasiaki ni siihen en osaa vastata mut ei siinä mitään hämärää kuitenkaa ole:)

      Poista
  6. ihana toi neule, ja vielä ihanemmat noi kengät!!! oon kans ite tollasten tarpees, koska mulla on ihan sama noiden mun talvikenkien kans esim. just yksien vagabondien kans mulla on just se tätikorko-fiilis mistä puhuit, samaistuin heti! :DD
    http://irinaanniina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on!! Joo tätikorot eioo kivija...:D

      Poista
  7. Mikä ton drinksun nimi on? näyttää hyvältä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei tolla oo nimeä ku sanottii sille että tekee vaa jotkut hyvät :D

      Poista
  8. tää on nyt tosi random kommentti mut näin viime yönä unta missä me tutustuttiin ja sit meistä tuli hyviä kavereita :D siinä unes esittelit kouvolaa mulle (en oo ikinä käyny niin tuskin siellä sen näköistä on :D) ja sellasta yleistä chillailua. tuli sellanen fiilis että ois mahtavaa tuntea sut vaikka tosiaan en oo koskaan nähny sua ja asun ihan toisella puolella suomee :D mutta anyways, tykkään sun blogista kauheen paljon! oon lukenu siitä viime blogista lähtien (where are the pretty people) ja oot mun suosikkibloggaajien joukos kyl iha kirkkaasti :) sun elämä tuntuu nimittäi paljo jännemmältä kuin mun :D niin siistiä että muutat omaan kämppäänki! miks, jos saa kysyä? vai tuliko sulla tarve itsenäistyä, mulla ainakin alkaa jo olla... :D

    VastaaPoista
  9. oorrait vissiin säikytin sut tuolla kommentilla, oon pahoillani, anteeksi :( ei ollu tarkotus kuulostaa jotenkin hullulta (tai voiko asiaan vaikuttaa se, että olin vielä puolinukuksissa kun selitin untani sulle...) jokatapauksessa, olen pahoillani!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha awww :D En säikähtäny sentää.. Et oo eka joka on tullu kertomaa et on nähny unta musta :D Muutan koska haluun jo itsenäistyä ja sisustaa oman kämpän! Kiitos paljon söpöstä kommentista<3

      Poista