WEDNESDAY'S OUTFIT

perjantai 7. joulukuuta 2012

Keskiviikko ilta tuli vieteltyä ensin Nooralla alottelemassa ja sitte Amarillon auringon alla :) Kiva ilta oli muuten, mutta mulle iski joku tylsyyskohtaus jossain vaiheessa iltaa, enkä ollut kyllä ainoa. Sen verran oon myös tullu mun isään, että maha kurnien makkaraperunoita (TAAAS) hakemaan ja sitte kotii nukkumaa :D 

Päivällä koulun jälkeen käytiin Nooran, Essin ja Sonjan kanssa Veturissa subit syömässä ja illalle vaatteita etsimässä. Mä taisin olla ainut joka löysi mitään ja hyödynsi niitä Cubuksen -30% aleja. Illan vaatetus näytti siispä tältä:
Uusi kansio (8)
Paita: Zara / vyö: Cubus / hame: Seppälä / korut: Gina ja H&M
014010
Vihdoin sain jotain peplumia kaappiini! Kerran oon jo ostanut peplum-topin, mutta se meni palautukseen, kun kotona ei näyttänytkään enää niin kivalta. Omalle vartalolle sopivaa peplumia on kyllä tosi vaikeeta löytää, mut onneks löysin ton hameen<3

Miltäs näytti?

25 kommenttia:

  1. ihana toi vyö c;

    http://theartofsleepingvilma.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. ihana asu! (:


    http://somethingstubid.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Ootpa ollu nättinä ja toi vyö on tosi ihana! :) Ois ollu kiva nähä myös millaset kengät sul oli!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Niissä ei ollu mitään nähtävää ja ne vaan pilas koko asun... Valkoset conssit... :X

      Poista
  4. Muistan kun toi vyö tuli tosiaan Cubukseen ja lastasin niitä siihen omalle paikalleen ja mietin, että on kyllä harvinaisen ruma vyö, mutta kappas vaan kun näyttääkin kivalle just sun päällä! Tosi hyvän asun oot koonnut sen ympärille. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toihan on superhieno!! Mut kiva kuulla ettei mun päällä näyttäny yökötykseltä >:)

      Poista
  5. sul on niin kiva tyyli :)!! saan aina kauheesti inspiraatiota sun asuja katsellen ja sun blogi on ehdottomasti yks mun suosikeista :)

    http://monasylvia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. ihana toi hame! paljon sillä oli hintaa? :)

    VastaaPoista
  7. mistä toi rannekoru siis on?:)

    VastaaPoista
  8. tarkotan tota missä on piikkejä :D

    VastaaPoista
  9. täydellinen hame B)

    VastaaPoista
  10. ompas ihana hame ja sopii ihan äly hyvin sulle !(:

    VastaaPoista