FRIDAY

perjantai 18. tammikuuta 2013

Moikka! Nyt ei oikee teksti luista, mut tulin silti kertomaa vähä eilisen ja tämän päivän tapahtumia ja heittämää parit kuvat. Eilen alkoi se pitkään odotettu valohoito ja mulla on odotukset toooosi korkealla ja ootan jo innolla sitä, että näen tuloksia mun ihossa. Tänään kävin sielä toisen kerran ja aaaargh ku haluisin jo niiden kertojen kestävän pidempään!! :D 

Tänään kävin värjäyttämässä kulmakarvat pitkästä aikaa ja ottamassa kotivakuutuksen. Toppauduin kunnolla ja laitoin pipon silmille, mutta silti olin ihan kuoliossa kun pääsin takaisin kotiin... Hyrrrr :D Kohta rupean pesemään ekaa kertaa pyykkiä, kun iskä ja Jere on saanut ton pesukoneen asennettua! Kivaa perjantaita kaikille :-)


Tilasin kaukolaukaisimen vihdoin!


Eilis- ja tänäaamuna näytti niin ihanalta täällä, kun aurinko paistoi suoraan sisään!


Vihdoin löysin suht oikeenlaisen tommosen kaulakorun, mitä oon metsästäny netistä melkein kuukauden verran :D Olis saanut olla paksumpikin, mutta toi kelpaa kyllä! H&M:stä kympillä. Uudet ipsun kuoret Ebaysta.

39 kommenttia:

  1. mikä valohoito ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on vähän ku solkku mut kuitenki sairaalassa lääkärien/hoitajien valvonnassa. Auttaa siis tähän mun kutisevaan atooppiseen ihottumaan :-)

      Poista
  2. Mistä tilasit kaukolaukaisimen ja paljon maksoi!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Digitarvike.fi ja oisko 13€ ollu toimituskuluineen :-)

      Poista
  3. Kävin itse kolme vuotta valohoidossa ja auttoi kyllä ihon kuntoon. Kannattaa tarkkailla sitten ihoa sen valohoito päivän aikana, nimittäin mulla valohoito aiheutti sivuvaikutuksena "palamista" joka aiheutti kamalaakin kamalamman kutinan ja näppylöitä, jotka ilmaantui aina hoitopäivän iltana. Muuten oikein tehokas hoito. Harmi vaan että valhoito kasvattaa ihosyöpä riskiä solarumin tavoin :(
    Mutta toivottavasti toimii sinun kohdallasi, kertoilehn sitten blogissassi miten hoito auttaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei joo mä ihmettelinki ku mun käteen on nyt eilen tullu jotain ihan pieniä näppylöitä mut varmaan sit tosta valohoidosta! Nii se on kyl huono ku ite pelkään kauheesti kaikkia syöpiä ja tommosia. Joo kertoilen! :-)

      Poista
  4. Vitsi toi sun kämppä näyttää kivalle! Onks siinä korkee tilakorkeus kun näyttää tossa tokavikassa kuvassa? Aaa ja ihana toi seinä tollanen rosonen ja vähän "karu" <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo itseasias nyt ku kattoo tätä ni on tää ainaki vähän korkeempi ku mitä meil kotona, eli joo kai tää on normaalia vähän korkeempi! :-) Jep mäki rakastan tota seinää<3

      Poista
  5. Kannattaa tosiaan muistaa rasvata ittensä aina valohoidon jälkeen :-) Näin mulle ei ainakaan tullut mitään oireita! Toivottavasti se hoito auttaa sunki ihon kuntoon :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siitä kaikki on sanonukki et pitää muistaa! Jep toivotaan :-)

      Poista
  6. ihanat kuoret! söpö toi omenajuttu siinä :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. öö applen tuotteissa yleensä on tuo omena ::D

      Poista
    2. Nii must nää on kivat ku tossa on toi reikä, et näkyy toi omena sieltä :-)

      Poista
  7. mikä kamera sulla on? :)

    VastaaPoista
  8. itsekkin kyselisin, että mistä tilasit kaukolaukaisimen ja paljon makso?:-) oot tosi kaunis!

    <3: http://nautinelamasta.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Digitarvike.fi ja about 13€ toimituskuluineen :-)

      Poista
  9. Mahdat tienata töissä ihan hyvin kun on varaa muuttaa omilleen, käydä valohoidoissa ja tilailla vaatteita... Ja nyt tää kuulostaa kauheen katkeralta, ehkä vähän oonkin, kun ite maksan opintotuesta Helsingin vuokran, mutta siis onko sulla joku tietty budjetti jolla koitat kuukaudessa pärjätä vai ostatko kun löydät etsimäs?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä vähän eri hintaista asua Helsingissä, kuin Kouvolassa :D Valohoidon ja muutkin tommoset mun ihon takia tulevat kustannukset maksaa vielä mun porukat ja millon oon vaatteita viimeksi edes tilannut? En mä mikään kroisos ole, on mulla ihan omat budjetit enkä todellakaan elä vanhempien siivellä, niinkuin monet tänne on tullu kommentoimaan. Omista valinnoista se rahanriittäminen ja käyttäminen on kiinni.

      Poista
  10. Olin valohoidoissa 2v sitten ja talvet on mulle edelleen paaaaaaljon helpompia kun ennen hoitoja:)!!kannattaa seurata oikeesti sitä palamista ja iho myös kuivuu aika paljon varsinkin alussa ja kiristää joten kannattaa rasvata enemmän:)toivottavasti ne auttaa sua myös;mun elämä muuttu helpommaksi niiden hoitojen myötä;ei ihottumaa taipeissa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho aika hyvin sit tehoaa tollei pidemmän kaavan mukaa myös! :o Huomasin kyl ite jo kahen käynnin jälkeen, ettei oo noi mun käsitaipeet enää niin punaset eikä kutita niin paljoa! Tuntuu ihan uskomattomalta, kun kuitenki se on viel alle minuutin se aika minkä siel oon :D

      Poista
  11. Naamassa,ranteissa yms..jatkoin edellistä viestiä:D

    VastaaPoista
  12. Mistä se sun lompakko oli? siis se uus :) Ja mistä toi sun pipo on :D?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ebaysta lompakko ja pipo on kappAhlista lasten puolelta :-)

      Poista
  13. kiva juttu että oot päässyt muuttamaan ja kaikki meni hyvin, sekä toi valohoito! :) mistä nuo ihanat kuoret on <3 ps rakastan sun blogiii!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiitos! <3 Ebaysta tilattu :-)

      Poista
  14. kiva että pääsit aloittaa valohoidon :-) tosiaan komppaan edellisiä ja sanon samaa, muista rasvata itteäs jopa liikaa alussa ja varaudu semmosee semipalamisee siin jossai vaihees ku aika siin laittees lisääntyy :)huomaan itsessäni kans ihon parantuneen paljon, vuosi sitten ravasin laatikossa ja ärsytti että muutaman minsan takia raahautua kuusaalle.. nyt kiitän itseäni ku iho on tässä kunnossa :-))
    t- you know who :)) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo pitää muistaa rasvata! Onneks mulla on oma hovirasvaaja Aatu, joka vihaa rasvaa yli kaiken :-DD Jee tämmösii kommenttei on ihana lukee<3

      Poista
  15. millä hakusanalla löysit ton kuoren ebaysta? :-) ps.oot niin kaunis <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En muista enää yhtää :-D Se tais ihan sattumalta löytyä. Mut jos pistät englanniks jotain gebardi risti iphone kuori ni eiköhän sillä jotain löydä

      Poista
  16. asutko ekas kerrokses?

    VastaaPoista
  17. siis miten toi kaukolaukaisin toimii? onko se niikun jotenkin langattomasti yhteydessä siihen kameraan? sori oon kai ihan idiootti mut ois kiva jos vastaisit:)
    näitä sun asuntopostauksia on niin kiva lukea :)!! oot kaunis tyttö

    ja terveisiä turusta, jos muistat vielä tää sama tyttö täällä sua seurailee;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo langattomasti jotenki en mäkää sen paremmin tiiä :-D No muistanha minä, kiitos ihana! :-)

      Poista
  18. hei, ihana toi sun peili, mistä olet sen ostanut? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jyskistä, mut maalasin ite kultaspraylla sen kultaseks :-)

      Poista
  19. Oi ihana kämppä sulla!

    ♥ http://inspirationmania.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  20. niin ihania kuvia! :)
    http://anyotherwayy.blogspot.fi/

    VastaaPoista