LAST DAYS

lauantai 26. tammikuuta 2013

Huomenta! Heräilin jo tossa hetki sitten ja ajattelin tulla lisäämään viime ajoilta puhelimen kätköissä olleita kuvia. Kohta mulle tulee se uusi sohva ja samalla mun vanhemmat tuo kotoa mun pyörän tänne, ni pääsen sitte helpommin liikkumaan joka puolelle :-)

Illalla aattelin pitkästä aikaa lähteä baariin muutaman kaverin kanssa. Have a nice weekend!<3


Mä niiiiiin haluan tommosen pinkin luurin, minkä saa ipsuun kiinni ja sitte voi puhua sen avulla!! Turhamaisen ihanaa<3

Miten Seppälässä on nykyään niin paljon kivoja juttuja?? :-D Toi pinkki kuvioitu cluth on sieltä ja mun on pakko käydä hakemassa se alkuviikosta..

21 kommenttia:

  1. just discovered your blog! cool pics ;)

    http://alice-fashionland.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. eikä toi puhelin :D ihana!:D

    VastaaPoista
  3. meil on tommonen puhelin tigerista ja siihen niin mukava kyllä puhua :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaaa mä tilasin just tommosen ebaysta :-DD

      Poista
  4. Voisitko joskus esitellä sun koko kämpän?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo voin kunhan saan tän suurinpiirtein valmiiksi :-)

      Poista
  5. äää mistä tommosen pinkin luurin voi ostaa? ihana !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on suomalaisesta ja maksaa 35€ mut tilasin ite äsken Ebaysta 7€ :-)

      Poista
  6. vitsit, toivottavasti lumiaanki tulee tommonen puhelin! lukiko tossa et se käy vaan iphoneen? :-D
    ps. noi hiukset on nyt valtavan ihanat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo varma oliko tossa että käy muihinki, mut eiks toi mee siihen kohtaan mihin tulis kuuloke? :D Ku kaikkiinhan menee samallainen kuulokkeen pää kuitenki!

      Poista
  7. haha toi luuri on kyllä vastustamattoman ihana! :-D

    VastaaPoista
  8. En tajua tuota luuria. Kuka oikeesti menee ostaa tommosen? Miksei vaa voi puhua normaalisti puhelimee?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ainakin jotenki kaipaan lankapuhelimia et tollaseen ois just ihana ja hauska taas puhua :-D

      Poista
    2. No minä ostin jo :-) Kysymys kuuluu että miksei puhuisi tommoseen?? Onhan toi nyt maailman siistein

      Poista
  9. Tämä sun blogi on aina vaan niin ihanaa luettavaa. Kuvat on niin pirteitä ja niissä on ideaa, ja muutenkin tätä lukiessa tulee niin hyvä fiilis! :)

    VastaaPoista
  10. Noi hiukset on ihanat! Ja hyvä kesää kohden vähä vaalentaa:-)

    VastaaPoista