NEON YELLOW AND CHEETAH

torstai 31. tammikuuta 2013

Huomaa kyllä, että kevät alkaa olla jo lähellä, koska oon alkanut katselemaan enemmän ja enemmän muitakin, kuin pehmoisia ja lämpöisiä neuleita. Ne tosin pysyy mukavuutensa ja lämpöisyytensä takia vielä jonkun aikaa mun pukeutumisessa tylsänä ykkösenä, mutta pikkuhiljaa aletaan päästä niistäkin eroon! Mun onnellisuus näköjään jatkuu tämmösellä super-positiivisella ajattelutavalla, kun kuitenkin elellään vielä vasta viimeistä päivää tammikuusta :-D

Neon keltainen ja leopardi-kuosi ei oo koskaan ollut niitä, mitä kaupassa bongailen haukkana, mutta viime aikoina on tuntunut etten muuta olisi katsellutkaan (paitsi niitä ihania paisley- ja kukkakuoseja<3)
Untitled #43
Neon keltainen koruissa näyttää niiiiin hyvältä ja raikkaalta! Muutaman neon-värisen korunhan mä ostin alennusmyynneistä, mutta tommosen kaulakorun huolisin ehdottomasti! Neon keltainen hame ja bikinit on myös ehdottomasti have to have-listalla.
Untitled #42
Sitten siihen toiseen ja suurempaan rakkaudenkohteeseen. En oo koskaan innostunut oikeen mistään eläinkuosista ja seepraa vihaan edelleenkin, mutta gepardi-kuosi on nyt ihan vienyt mun sydämen! Ei nyt ihan niin pahasti kuitenkaan kuin Snookin ja Jwow:n, mutta melkeinpä :-D Hankintalistalla on ollut nyt kuukauden verran puolipeppuun asti oleva rento gepardi-kuosinen bleiseri ja edelleenkin noi Cubuksen arskat. Pari sisustustyynyäkin voisin tuossa kuosissa huolia. Varokaa vaan, sitten kun kuvaan sisustuspostauksen tää kämppä on ku eläintarha, kun innostun...

Vihaa vai rakkautta siellä päässä? :-)

36 kommenttia:

  1. RAKKAUTTA <3 molemmat värit ja kuosit ooh..

    VastaaPoista
  2. mistä noi neonkeltaiset bikinit ovat ? aivan ihanat !(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haluisin kans tietää mistä ne on :) Ihanat!

      Poista
    2. Sama!! :D hahah, noi biksut oli kyllä rakkautta ensi silmäyksellä!

      Poista
  3. ahnam, ompas taas kivoja (;

    VastaaPoista
  4. IHANIA <3 todella ihania..

    VastaaPoista
  5. kävin kans tänää cubukses kattoo jos noit arskoi näkyis.... jouduin pettymään :( kumpa tulis pian. on sen verran täydelliset <3

    VastaaPoista
  6. H&M sivuilla oli semmonen yks gepardibleiseri, ei tosin peppuun asti mutta kuitenki! Näytti sen mallin päällä mun mielestä super kivalta, vaikka en koskaan oo ollut ihmeemmin kiinnostunu siitä kuosista! Vois vaikka harkita sitten kun se tulee alennukseen, tai no jos se tulee alennukseen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep sitä oon kattonukki, mut en haluu mustavalkosta, vaan nimenomaan tommosen ruskeen :/

      Poista
  7. heh toi olkihattu gepardi kuosilla ois kiva! :D ei oo vaan tullu eteen tollasta :p

    ja tykkään noista molemmista kollaaseista, nytkin on leopardi-lakanat sängyssä ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep mäkää en oo nähny missää tommosta, aivan ihana! :-D

      Poista
  8. Aivan ihanat noi keltaset bikinit! Keltanen väri näyttää muutenkin varmaan tosi hyvältä ruskettuneen ihon kanssa 8)

    VastaaPoista
  9. Keltainen on niin ihana piristysväri :) Pakko hankkia jotain keltaista kesäksi :)

    VastaaPoista
  10. Noi keltaset bikinit vei mun sydämen! ♥ Ite kävin tänään kans vähän kattelemassa kauppojen uutta kevät tarjontaa ja oioi mitä ihanuuksia siellä on :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep itekki pyöriny viime aikoin aika paljo kaupois ni aaah mitä kaikkee sielt ois löytyny!

      Poista
  11. oih aivan superihania kaikki♥

    VastaaPoista
  12. Anonyymi2/2/13 16:35

    Oot muistaakseni joskus jossain postauksessa kirjottanu että nukuit radio/tv päällä. Nii miten sulla on nyt sujunu ku asut yksin? Ku ite aina jos oon yksin kotona nii illan tullen tuun iha vainoharhaseks ja tuntuu etten ikinä vois asuu yksin. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis joo mä luulin et täst ei tuu mitää et ku nukun ihan yksin täällä ja vainoharhailen omas kodissaki öisin, mut tääl mua ei pelota yhtää!! :-D Se johtuu varmaa siitä, ku tää on niin pieni, et mä näen koko ajan melkeenpä molemmat ovet ja jokapuolelle, ettei tänne kukaan voi piiloutua ja kun ei oo ihan maantasossa, niin seki auttaa :-D Kyllä säkin pystyt ihan hyvin siellä omassa kämpässä yksin asustella ;-)

      Poista
  13. oi ku kivoja juttuja!:) Oon aivan hullaantunu tosta leokuosista!!

    http://marsqn.blogspot.com

    VastaaPoista
  14. Anonyymi3/2/13 14:00

    Mun oli pakko kysyy ku oon miettiny että mikä toi keep calm juttu on ja mistä se tulee/mitä se tarkoittaa (: ja ihania vaatteita !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei sillä oo mitään sen kummempaa merkitystä :-) Netistä etsin silloin aikoinaan inspiraatiota blogin nimelle ja sitte osui tommonen lausahdus silmään ja se tuntui hyvältä. Toi on musta tosi tönkkö suomennettuna, mutta suomeksi suunnilleen näin 'ota rennosti ja ole tyylikäs' :-D

      Poista
  15. Noi neonvärit ovat upeita! :)

    VastaaPoista
  16. Anonyymi4/2/13 14:49

    onko se video tulossa tässä lähiaikoina? :) mä niiiiiiiiiin ootan sitä! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En osaa vielä sanoa kun puuttuu vielä aika paljon pikkujuttuja :/

      Poista
  17. Anonyymi4/2/13 15:40

    mitä opiskelet? vai ookko lukiossa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kauppiksessa opiskelen eli merkonomiksi valmistun :-)

      Poista