NEWBIES AND HAIR

perjantai 25. tammikuuta 2013

Viime päivinä...

..käytiin ostamassa mulle sohva, joka saapuu lauantaina. Asuntopostaus alkaa lähentyä ;)
..oli koulukuvaukset ja yhtä 'hyvinhän' ne meni kuten aina
..päätin aloittaa pepputreenin kotona :D
..tein ekaa kertaa itse kunnon kotiruokaa, eli perunamuussia ja jauhelihakastiketta. Oli parasta ikinä!!!
..oon ollut väsyneempi kuin piiiitkään aikaan
..oon katsonut liikaa telkkua
..oon ahdistunut mun aikaansamattomuudesta ja vaatekaapin tylsyydestä
..oon löytänyt tosi paljon kivoja juttuja alennuksista ja yks ihana clutch kaivelee vieläki mun mielessä...
..oon käynyt jo 5 kertaa valohoidossa ja huomaan jo tuloksia, kun kutina on vähentynyt jo jonkin verran
..päätin vihdoin aloittaa sen tukan vaalentamisen!

GinaTricot 1,50€/kpl


Seppälä 12€. Kaveriksi sille mun mustalle karvakasalle :)

GinaTricot 3€

Sitten vähän siitä tukkaprojektista! Kävin siis ostamassa ton Garnierin raitavärin ja Anna sitä sitten länttäs mun päähän. Pelkäsin ettei toi vaalenna yhtään ja että tulee kamalan läikikästä, mutta ihmeen hyvinhän se sai tätä pehkoa vaalenemaan. Kokonaisilme on ihan erinäköinen :D Ensi viikolla uudestaan tota samaa päähän. Pikkuhiljaa blondiin päin!


Mitäs mieltä ootte? :)

53 kommenttia:

  1. Mistä tuo vaaterekki on ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onks se tää? http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/60179434/

      Poista
  2. Voi, ihana lopputulos tukalle!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep mustaki tosi kiva vaikka välivaihe vaan onkin! :)

      Poista
  3. voii eii ku just toi tumma oli musta niiin hyvä sulle!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkäsin tummista mut haikilin niin paljon vaaleita + se tyvikasvu :/

      Poista
  4. Toi tukka näyttää tosi kivalta!! :-)

    VastaaPoista
  5. Mistä noi vikojen kuvien legginsit tms on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia, täytyy ruveta katselemaan :)

      Poista
  6. Oon itekkin tässä jo jonkin aikaa vaalentamista juurikin raidoilla ajatellut. Kuinka paljon tollanen mahtaa kuluttaa hiusta, kun tää oma tukka ei muutenkaan oo missään maailman parhaassa kondiksessa :DD ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hiusten vaalennus on paljonpaljon pahempi kuin esim kestovärjäys. se tekee hiuksista todella huonokuntoiset. ite jouduin vaalentaa tosi monta kertaa ennenkun sain melkein mustasta takas blondiksi, ja näähän on nyt tosi huonossa kunnossa. mutta vaalensin kyllä tosi vahvalla, ihan kampaamosta ostetulla aineella. mutta joskushan ne on kuitenkin vaalennettava joten eikun värjäilemään! (:
      -Saara

      Poista
    2. Ensin rasittaa tosi paljon ku raidoil vaalentaa mut sit jos hoitaa hyvin hiuksii nii ei niin paljoo. Koht kesä tulee ja aurinko vaalentaa ;) nimimerkil auringon ja raitojen avul vaalennettu nykyään hyväkuntosen tukan omistaja :)

      Poista
    3. No mulla ei ainakaan tää eka raidotuskerta kuluttanu yhtään :-) Mulla tosin on oma tukka tosi hyvässä kunnossa. Mut jos ostat kaikkia tehohoitoja ja heität niitä päähän ja raidotat pikkuhiljaa kesää kohti ni eikai se tukka päästä putoa :D Ja kesä hoitaaki sitte loput ;-)

      Poista
  7. joo valeet sopii sulle paljon paremmin! :-) tummatkin on siis kivat, mut kannattaa olla blondit jos ne oikeasti sopii!

    VastaaPoista
  8. vitsi kun ihanat hiukset ! ja vähä kivat noi legginsit tos vikas kuvas :)

    VastaaPoista
  9. Jeee ihanaa ettää blondit hiukset taas luvassa, nekun sopii sulle niin hyvin!:)

    VastaaPoista
  10. ajattelin just tossa pari päivää sitten että voi kun sä vaalentaisit! ja nyt se tapahtuu :) ei sillä että tummat ei sulle sopisi, mutta jotenkin vaan tuntuu että vaaleet ois sulle paremmat :) ja noi näyttää nyt jo hyviltä! ja en malta odottaa sitä koti video postausta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee luin sun ajatukset ;-) Nii kylhän se kun on oma väri ja ei tarvi juurikasvusta välittää koko ajan. Hihii pian luvassa sitä!

      Poista
  11. Kun vaalentaa ni se hiusten heikkois näkyy n. viikon päästä ..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No katellaa sitä sit viikon päästä

      Poista
    2. Itekkin oon noilla raidoilla vaalentanu, enkä huomannu että hiukset ois menny jotenki huonoon kuntoon :)

      Poista
  12. ihanat korvikset ! noi tummat sopii sulle hyvin mut ne blondit on kans tosi hyvät ! :)

    VastaaPoista
  13. Ihanat hiukset! sopii kyllä tosi hyvin :))

    VastaaPoista
  14. Ois kiva jos tekisit postauksen sun ihosta ja sen hoidosta! Itekki oon erittäin paha atoopikko (lähinnä kutinan suhteen) ja tuntuu ettei missään blogissa näistä aiheista puhuta - tietenkin jos koet asian liian henkilökohtaiseksi niin pintaraapaisukin riittäisi, mäkin haluaisin valohoitoa mutta kukaan ei suostu sitä mulle määräämään! Elän ite Atarax-huuruissa (lähinnä väsymyksessä) kokoajan, paras kutinalääke mihin oon kohdannu.. Mutta ois kiva kuulla ainakin tosta sun valohoidosta lisää jos vaan viittit kertoa vaikka ees täällä kommenttiboksissa :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä oon aatellu et tekisinki, koska tosiaan tosi kuivasta ihosta ei ihan hirveesti blogeissa ole! Urheilusta onki sit senki edestä.. :D Voisin alkaa nyt jo tekemään sitä, kun tässä on vapaata aikaa pari tuntia ja oon sen tekoa jo miettinyt tässä. Siinä tosin kestää varmaan jonkun aikaa ennenkuin saan sen ulos, mut lupaan ens kuun aikana julkaista! Valohoito auttaa tosi hyvin siihen kutinaan ainaki mulla! :-)

      Poista
  15. Mustakin ois tosi hienoo jos tekisit postausta siitä valohoidosta, sun ihosta ja et miten toi valohoito toimii! Mullakin on tosi atooppinen iho ja kutina on aivan järkyttävä niin ois kiva kuulla onko siitä hoidosta hyötyä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo just oon ahertamassa sen postauksen kimpussa, eli tulee varmaan jo viikon sisään! :-)

      Poista
  16. miten pepputreeniä kotona? :0 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on 3kg painot täällä ja teen niiden kanssa erilaisia liikkeitä, mitä Ira mulle neuvo :-)

      Poista
  17. niin kivoja noi sun aleostokset! :) munkin tekee mieli niin kovasti shoppaamaan, mutta oon päättänyt etten ostele tässä tammikuussa mitään oikeestaan sillä helmikuun alussa mulla 3 päivää aikaa kierrellä jyväskylän kauppoja niin paljon kun jaksan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miten oot voinu olla ostamatta aleista mitään... Pystyisinpä itekki tohon :-D

      Poista
  18. Onko toi sun tumma siis värjätty? aika hyvin tarttuu raidat jos on :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis joo tumman ruskee tukka oli :-) Luonnostaanhan mulla on blondit

      Poista
  19. Ootko oonan kanssa väleissä?? onko se käynyt sun uudella kämpällä jne?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihmissuhde asiat ei edelleenkään kuulu mun lukijoille :-)

      Poista
  20. blondit vaan sopii sulle niin hyvin! :)

    VastaaPoista
  21. Noista sun hiuksista tuli kivat !

    VastaaPoista
  22. toi tukka on niiiin ihanaaa!!♥♥ ja samis pöksyt hihihi;)

    VastaaPoista
  23. Kuinka paljon juurikasvua sulla oli hiuksissa kun ton vaalennusaineen laitoit? Mulla on itelläniki ajatuksena vaalennella tukkaa ennen kevään lakkiaisia ja muuta, mutta en oo vieläkään uskaltanu tehdä tälle mitään. Mietin sitä, että jos on 1-2cm juurikasvu omaa hiusta, ja sitten loput on värjättyä hiusta, niin tarttuuko toi sun käyttämäs väri samalla tavalla kaikkeen, vai kannattaisko se tyvikin värjätä ennen sitä. Kuulostipa nyt jotenkin tyhmältä, mutta toivottavasti ymmärrät! :D
    Ja sun tukka näyttää nyt tosi kivalta! Sulle sopii mielettömän hyvin niin tummat kun vaaleetkin, oon melkeen kateellinen, kun musta tuntuu että mulle ei sovi melkeen mikään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli ehkä 3cm juurikasvua. No siis kylhän se vaalens tota tyveä vielä entisestään, ettei ihan kamalan järkevältä kyllä näytä mut kyllä toi ihan siedettävä on! Senkus vaan alat vaalentamaan, koska kohta sulle tulee jo kiire! Heh kiitoksia :-)

      Poista