WEDNESDAYS MOVIE

keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Tsaukkii! Tulin vielä päivittelemään tältä illalta kuvia, ennen kuin viiletän suihkuun. Tänään oli luvassa Iran kanssa leffan katsomista ja herkkuja. Kumpikaan ei ollut vielä nähnyt tota Tediä, vaikka varmaan kaikki muut sen on jo nähny :-D Mut oli kyl aika hyvä! 

Oon käynyt nyt varmaan 6 kertaa Cubuksessa kahden viikon sisään, kun oon metsästänyt niitä yhtiä aurinkolaseja, mitkä niiden sivuilla on ollut jo varmaan kuukauden. Ne semmoset missä on gebardi-kuviota ja puolikehykset. No eipä näkynyt vielä tänäänkään :-D Arghhh!!!! 

Huomaatteko, mun postausintoilu on taas huipussaan :-D Nauttikaa vielä kun voitte, koska maanantaina alkaa taas työharjotelu ja väsynyt Henna palaa taas kuvioihin..

17 kommenttia:

  1. Nyt on "vähän" täys olo :-D Kiitos päivästä murmeli <3

    VastaaPoista
  2. Oho näyttää hyvältä ;D ja hei, mä en oo kattonu tedii ;)

    VastaaPoista
  3. Oij, nyt tekee mieli porkkanaa <3 täytyy huomenna pitää melkein samanlainen päivä :D haha

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa porkkana on hyvää XD

      Poista
  4. Mä en oo myöskään nähnyt Tediä vielä, joten ei hätää ette ollu jäljessä ;p

    VastaaPoista
  5. postaa vaa vaikka miljoona kertaa päiväs! näitä sun postauksia on aina yhtä kiva kattoo ja lukee! oot tosi nätti ja sun blogi on yks mun lemppareista!:) semmosia ehotuksia että se kämppäpostaus(tulee varmaa hetiko saat kaikki valmiiks:)) ja sit vaikka että esittelet sun lempi vaatteet/asut ja semmosia vertailukuvia esim sun hiuksista/tyylistä vuosien varrella, ja sit on kiva just ko kaikis postauksis on jotaki tommosia ruoka kuvia, ja kans joku ruokapostaus jossa kerrot miten syöt yleensä ja kuvian kera, ja että miten usein treenaat ja tämmöstä :) mut ei tässä mitää vikaa nytkään ole! iha huippu oot makee mimmi<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awww kiitos paljon<3 Joo kämppäpostaus tulee kun saan verhot vielä ikkunaan ja jotain pikkujuttuja :-) Tota vaatepostausta mun on pitäny tehä jo ties kuinka kauan, mut aina unohdan sen.. Kiitos postausehdotuksista!

      Poista
  6. heijj mistäs toi koru on?:) oon varmaa msisannu jossaa postaukses sen xd

    VastaaPoista
  7. Superkiva blogi, uusi lukija ilmoittautuu!! :)

    VastaaPoista
  8. sun hiukset on aivan ihanat!:-)

    VastaaPoista
  9. tosi kiva toi neule!! (:

    VastaaPoista