STYLE A TO ZOE

tiistai 19. helmikuuta 2013

Pienenä olin ihan hullu lukemaan kirjoja ja luin kaikki Harry Potteritkin moneen kertaan alusta loppuun, mutta sitten se yhtäkkiä tyssäsi johonkin, enkä ole pariin vuoteen enään innostunut kirjoista. Kunnes taas nyt, mutta tällä kertaa vähän erilaiset kirjat kyseessä. Oon seurannut telkusta Rachel Zoe:n ohjelmaa jo jonkun aikaa ja mun mielestä Rachel on tosi upea persoona ja ihanaa nähdä miten toinen oikeesti tykkää työstään tosi paljon ja uhraa sille paljon aikaa.

Ajattelin siispä tilata Rachelin kirjan ja tänään sen sitten postimies mulle toi. Kerkesin vasta vilkuilla, mutta helppolukuiselta vaikutti, vaikka mun englannin taito ei kamalan hyvä olekaan. Tätä kirjaa odotellessa kerkesin keksiä viisi muutakin kirjaa, jotka haluaisin. Musta taitaa tulla taas lukutoukka :-D

Jos ootte lukenu joitain hyviä muotikirjoja, niin suositelkaa! :-)


14 kommenttia:

  1. kuvien perusteella vaikuttaa samantapaiselta kuin lauren conradin beauty ja style kirjat :)

    VastaaPoista
  2. ite oon lukenu just ton lauren conradin stylen ja tykkäsin kyllä tosi paljon! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laurenin kirjoja on kyl kehuttu sen verran paljon, että nekin päätyivät mun kirja-ostoslistalle :)

      Poista
  3. Vaikuttaa mielenkiintoiselta toi kirja, pitäisköhän sitä
    Itekin hankkia tuo, jos ei kerta oo vaikealukuinenkaan;D

    VastaaPoista
  4. Näyttää mahtavalta! :)

    VastaaPoista
  5. Pakko tilata tuo kirja :D mistä tilasit sen? :)

    VastaaPoista
  6. voi kiitos vinkistä, vaikuttaa tosi hyvältä! :)

    VastaaPoista
  7. Mun täytyy ostaa toi kirja! Zoe on mun ykkösmuoti-ikoni! xx

    VastaaPoista