COMFY OUTFIT

lauantai 23. maaliskuuta 2013

Moikka! Tulin päivittelemään tämän päivän kauppareissu-asua, kun käytiin taas vaihteeksi kiertelemässä sisustusjuttuja katsellen. Pitkäksi aikaa ei oltu suunniteltu kauppareissun venyvän, joten heitin vain jotain mukavaa ja lämmintä (VIRHE! Ulkona ja etenkin Veturissa oli melkein tuskastuttavan kuuma noissa) päälle. Tosta viltin näkösestä viitasta on tullut yksi mun lemppareista mukavuutensa ansiosta :) 

Ps. ootteko seurannu säätietoja?? Plussa-asteita luvassa koko ensi viikollekkin, jihuu :)
huivi: Ginatricot / viitta: Cubus / takki: Only / housut: Ginatricot / kengät: Spartoo


16 kommenttia:

  1. ootko jo saanu kaikki kortit takasin mitkä heitit takkaa? :DD

    VastaaPoista
  2. mitämitämitä, olitko veturissa?! voi rähmä ko ei nähty :(

    VastaaPoista
  3. ihana asu!! Sulle sopii mikä vaan :)

    VastaaPoista
  4. sulla on niiin kiva tukka!! :D btw tykkäätkö saunoa? tai ku itte en vois elää ilman saunaa:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:) mä vihaan saunaa... Paitsi kesällä mökkisauna on jees!

      Poista
  5. ihana asu! :) mä en oo koskaan oppinu käyttämään tuollaisia viittoja mutta sulle sopii ihan älyttömän hyvin! :)

    VastaaPoista
  6. muistan et oot ollu joskus puhelinmyynnissä töissä? Millast työtä se oli? oon kuullu et se on ihan paskaa mut ei noita muita töitä oikeen oo, niin pakko on ehkä kokeilla..:D laitoitko hakemuksen netin kautta vai olitko suoraan yhteydessä? millanen työhaastattelu oli?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eihän se mikään unelmaduuni ole mut kyl mä sillon jonku 4kk suunnilleen siellä olin :) ja eiköhän se riipu aina siitä paikasta että mimmoset haastattelut sun muut käytännöt siellä on mutta ite pistin netissä hakemuksen ja seuraavana päivänä tulikin jo soittoa haastatteluun. Työhaastattelu oli alle 10min eikä ollu mitään erikoista :D helppo työhän se on kun vaan istuu ja pälättää mutta jos haluaa kunnolla tienata ni ei oo mikään hyvä vaihtoehto. Ellei oo suustaan hyvä

      Poista
    2. Onks siin niiku tuntipalkka vai saako vaa mitä myy? Oon lukenu nii paljo paskaa kaikist noist, oliks sul koskaa ongelmaa palkan saamises yms?:D

      Poista
    3. Oli tuntipalkka mut sit jos tienas tietyn rajan yli ni sit tuli ne tienestit. Palkan saamises ei ollu mitää ongelmaa ja oon kuullu täällä kouvolassa vAn yhden paikan missä on ollu niitä ongelmia :-)

      Poista
  7. Mikä paikka?:O

    VastaaPoista